Vierailija

Kun ei riitä hommia. Olen kysellyt mutta en ole saanut lisää töitä. Soppari jatkuu vielä heinäkuun loppuun :(

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Onko siellä jotain ammattikirjalllisuutta, mitä voisi lukea? Tai opiskele jotain omaa, pääsetkö nettiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pääsen nettiin. Varmaankin voisin lukea ainakin jotain ammattikirjallisuutta ja artikkeleita netistä. En viitsi käydä missään IS:n sivuilla yms. kun ne voi sitten näkyä työnantajalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääsen nettiin. Varmaankin voisin lukea ainakin jotain ammattikirjallisuutta ja artikkeleita netistä. En viitsi käydä missään IS:n sivuilla yms. kun ne voi sitten näkyä työnantajalle.

Mitä väliä? Jos soppari jatkuu vain heinäkuun loppuun ja työnantaja ei pysty antamaan lisää hommia, eikö se olen ihan sama, vaikka surffaat netissä?

Vierailija

Tee suunnitelmia sen varalle että päätät valloittaa maailman. Niin mäkin teen. Oon jo käynyt työaikana "how to become an evil overlord"-kurssin. Suosittelen!

ps oon miettinyt taiteilijanimeä tulevaa tyranniuttani varten, oisko ehdotuksia? Mites esmes "Lusefereous" tai jotain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos soppari jatkuu vain heinäkuun loppuun ja työnantaja ei pysty antamaan lisää hommia, eikö se olen ihan sama, vaikka surffaat netissä?

Haluaisin hyvän työtodistuksen ja esimiehestä suosittelijan. Aikaisemmin siis töitä on riittänyt (viime vuoden syyskuusta saakka) ja olen ahkeroinut kovaan tahtiin. Nyt kuitenkin pari viimeistä viikkoa on ollut tylsää ilmeisesti kesästä johtuen.T. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootsä töissä jossain peukaloidenpyörittelyfirmassa?

Kuten sanoin niin aikaisemmin on riittänyt töitä ja päivät on mennyt vauhdilla. Nyt tilanne on muuttunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.