Millainen on jännänainen?
Niin, onko samanlainen kuin jännämies? Kuka julkkis olisi mielestäsi jännänainen?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen ei ole porukassa kovin äänekäs, vaan mystinen.
Jännänainen ei elä normien mukaan eikä sitoudu, ellei kohtaa vielä itseäänkin vahvempaa miestä.
Jännänainen tekee välillä katoamistemppuja, ei ole aina saavutettavissa.
On etäinen, mutta hurmaava.
No nii nyt tuli osuva selitys!juuri tällänen on jännänainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata että jännänainen on MUKA enemmän sekopää kuin jännämies. Onko jännämies sitten pelkkä narsku tai jopa psykopaatti heheh...
Niin näiden vastausten perusteella jännänainenkin määritellään aika paljon ulkonäkönsä takia kuten muutkin naiset, samoin hänet leimataan heti hulluksi akaksi...
Mielestäni kyllä jännämieskin on hullu väkivaltainen sekopää - hurmaava, seksikäs ja komea sellainen.
Sekä jännänainen että jännämies ovat ihmisiä, joiden kanssa on välillä huumaavan ihanaa. Olet rakastunut ja onnellinen, elät unelmaa.
Välillä sitten tulee kohtaus ja saat osaksesi joko fyysistä tai henkistä väkivaltaa. Tästä tulee jännyys, sillä et koskaan tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Väistämättömän eron jälkeen sinulla on elämässäsi hullu ex, joka stalkkaa eikä päästä irti, estää lasten tapaamiset tai uhkaa pahoinpitelyllä.
Jännänaisen vastapari ei ole jännämies vaan tylsämies (-miehet).
Samoin jännämies tarvitsee tylsänaisen
(-naisia).
Pitää olla tasoittavaa vaikutusta.
Minä olen jännänainen ja miesystäväni on jännämies. Liittomme on hyvin jännä.
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen ei ole porukassa kovin äänekäs, vaan mystinen.
Jännänainen ei elä normien mukaan eikä sitoudu, ellei kohtaa vielä itseäänkin vahvempaa miestä.
Jännänainen tekee välillä katoamistemppuja, ei ole aina saavutettavissa.
On etäinen, mutta hurmaava.
Mä oon toi.
;-)
t. maneater/heartbreaker
Kakola Crista. Haluaisin omakseni. :)
Vierailija kirjoitti:
Jännänaisella on posliinipimpsa.
No ei varmasti. Posliinit eivät ole edes tylsänaisia. Enpä osaakaan määritellä mitä ne ovat, tai ehkä ne eivät ole naisia lainkaan?
Ei kiitos posliinimuodille. Menisipä tämä älytön villitys jo ohi.
Jännänainen on Wonder Woman eikä sillä kasva karvoja muualla kuin päässä. Ei tosin muillakaan supersankareilla (hämiksellä ehkä?). Juuh ja tosiaan ne supersankarit tuppaavat olemaan enimmäkseen miehiä. Jännämies tai -nainen ovat superia. Vai onko ne tosiaankin pelkkiä pahiksia?
Maisa Torppa, Sointu Orvokki ja Jutta Gustaffsberg on ainakin jännänaisia.
Vahvoja ja isorintaisia jotka saa kenet tahansa miehen.
M29
Sociopath World -blogia kirjoittava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttavani on selkeästi jännänainen. Kaunis ja hoikka, ja tiedostaa erittäin hyvin ulkonäkönsä. Saa paljon huomiota miehiltä, pyörittää montaa miestä samaan aikaan, tai jokaisen kanssa on jotain pientä "sutinaa". Kun johonkin niistä kyllästyy/joku asia ei nappaakaan jätetään vaan tyyliin tylysti vastaamatta viesteihin. Hyötyy monista miehistä, jonkun kanssa lähdetään reissuun, joku maksaa kaikki, kolmas varmaan hakisi kuin taivaalta..
Tunnen myös tällaisen jännänaisen. Hän pitää miehiä otteessaan seksuaalisen vallan avulla. Miehet pyörivät hänen ympärillään kuin alamaiset tai orjat jotka suostuvat tekemään mitä vain pitääkseen kuningattarensa tyytyväisenä. Naisten kanssa jännänainen ei tule toimeen koska heihin hänen charminsa ei pure joten hän ei voi hyötyä heistä eikä pompotella heitä mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen sekaisin oleva kaunis nainen, jonka kanssa on hyvää koukuttava seksiä, mutta joka on välillä väkivaltainen, mustasukkainen, vainoharhainen, yms. Voi esim. joku kaunis päivä puhkoa autosi renkaat.
Tai pahana päivänä puhkoa puukolla miehen keuhkot.
Jos jännyydellä tarkoitetetaan jotain "pahisnaista", niin ehkä sopiva esimerkki jännänaisesta on sitten vaikka Elisabeth Bathory tai Valerie Solanas.
Tajusin just ehkä olevani jännänainen :D Enkä ole mitenkään ylpeä näistä, mutta:
Mulla ei ole lapsia, elän muista riippumatonta elämää toisten mielipiteistä välittämättä, sitoutumiskammoinenkin hieman (jostain syystä päädyn usein seurustelemaan, koska tarjokkaita on.......), 5 pitkää suhdetta elämässäni ja aina vapaus tuntuu ihanammalta.
En ole perinteisen kaunis, vaan ilmeisesti erikoisennäköinen, olen aika rauhallinen ja taustalla, silti ihmiset ottavat kontaktia ja mitä ihmeellisimpiä ihmisiä paljastuu ihastuneen minuun.
Ikävä kyllä todella monesti myös on käynyt niin, että esim. kaverin poikaystävä tai ihastus on ihastunut minuun. Se tuntuu pahalta. Ja tällä hetkellä kaverini hyvä miespuolinen ystävä, josta huomaan kaverin olevan mustis :S
Madonna on jännänainen.