168/54, mutta vyötärö 68cm?? Miksi?
Eikö noilla mitoilla pitäisi vyötärö olla 60cm luokkaa.... Mulla ei ole ylimääräistä vatsassa tai oikeastaan muualla kuin rinnoissa ja pepussa. Onko mulla leveät kylkiluut vai miksi noin paksu vyötärö? Miten sitä voisi kaventaa?
Kommentit (32)
Olen 166 / 50 ja vyötäröni on 63 cm löyhästi mitattuna (ja se on muuten se oikea tapa mitata). Niin kireästi kuin pääsee se on 58 cm.
Vierailija kirjoitti:
No et varmaan ole kovin siro. Mitkä ovat muut mittasi?
Lantio 89cm, kuppikoko 70D, vaatekoko XS ja kyllä olen muuten ihan siro:D
ap
Onko kenelläkään kokemuksia korsetin käytöstä:)
ap
Hanki takamus niin vartalosi näyttää sopusuhtaisemmalta.
Olet omena-kroppa eli isot rinnat, ei erottuvaa vyötäröä, kapea lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittasitko varmasti oikeasta kohdasta, suht tyhjällä vatsalla?
Kuuluuko se mitata sen mittanauhan kanssa "kevyesti" vai kiristäen sitä nauhaa niin paljon kuin voi? Kevyesti se oli 68, silleen kireästi mitaten se oli 64.
ap
Jos siihen tulee 4cm ero kiristäessä niin voisi olla "laihaläskin" merkki lihakset ei painuisi niin paljoa uloshengityksessä.
Mutta tosiaan eihän 68cm ole iso näitä keskiverto mittoja voi googlettaa jos haluaa tarkempaa tietoa.
Mä olen myös suoravartaloinen ja mulla on korkea rintakehä, vaikuttaiskohan se. Kun mitat oli 164/52 mun vyötärö oli 71cm. Silti olin sirorakenteinen. Nyt painoa on 10kg enemmän ja olen lihaksikas ja treenattu, vy 78cm. Lantio 95 ja rinnanympärys samoin 95 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä niillä senteillä on? :D
No jos on huono kunto niin kai sillä on väliä kun keho on 30% rasvaa, mutta tämä ap on niin hoikka ettei tämä koske häntä
Vierailija kirjoitti:
Omiin korviin 68 on jo hyvinkin kapea, kun puhutaam normaalipainoisesta. Itsellä oli aikanaan suunnilleen samoissa mitoissa vyötärö 73 cm. Nykytilanteesta en edes aloita. :D
Kertoo kyllä paljon suomalaisten naisten vääristyneestä kehonkuvasta jos 68cm vyötäröä pidetään nykyään kapeana. Huh huh!
Varmaan tiedätkin, että kantsii ehdottomasti mitata aamulla. Itellä päivällä ja illalla mitattuna vyötärö 69 cm ja aamuisin 62 cm. En tajua, miten ero voi edes olla noin suuri.
Mulla oli alipainoisena 68 cm vy. 166 cm ja paino tuolloin 49 kg. Nyt 57 kg sama vy, mutta kuppikoko 70 b --> 70 d ja lantio 88 cm --> 94 cm.
Pitkillä naisilla reilu 60cm vyötärö on ihan ok, mutta itse olen hoikka ja keskipituinen eikä 60cm vyötäröni edes näytä erityisen kapealta.