168/54, mutta vyötärö 68cm?? Miksi?
Eikö noilla mitoilla pitäisi vyötärö olla 60cm luokkaa.... Mulla ei ole ylimääräistä vatsassa tai oikeastaan muualla kuin rinnoissa ja pepussa. Onko mulla leveät kylkiluut vai miksi noin paksu vyötärö? Miten sitä voisi kaventaa?
Kommentit (32)
Syötkö paljon vehnää?
Itse olen samoissa mitoissa, vyötärö 58cm.
Ihan normaali hoikan ihmisen vyötärö. Marilynillä tais olla noissa pituus-paino mitoissa 60cm uuma :D
Varmaan ihan kroppasi rakenteesta kiinni, en usko että voit kauheasti vaikuttaa.
Omiin korviin 68 on jo hyvinkin kapea, kun puhutaam normaalipainoisesta. Itsellä oli aikanaan suunnilleen samoissa mitoissa vyötärö 73 cm. Nykytilanteesta en edes aloita. :D
Todella harvalla 168 pitkällä on 60 cm vyötärö.
Rakenteellinen asia.
Mä olen 175cm/60kg eli en mikään pieni mitoiltani, mutta vyötärönympärys on 59cm.
Olen vain sen mallinen, X-vartalo.
Mittasitko varmasti oikeasta kohdasta, suht tyhjällä vatsalla?
167/60. Vyötärö 78 cm. Mitä oikein valitat?
Auttaisiko korsetin käyttö? Haluaisin kovasti kaventaa tätä vyötäröä
ap
Naiset on aika tasapaksuja nykyään mutta luustolleen ei tietysti voi mitään.
Kuinka leveä lantiosi on?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se mitata sen mittanauhan kanssa "kevyesti" vai kiristäen sitä nauhaa niin paljon kuin voi? Kevyesti se oli 68, silleen kireästi mitaten se oli 64.
ap
Mun vyötärö on sama kuin sulla, mutta pituutta mulla on 160cm ja painoa 60kg. Sä oot vaan ton muotoinen, ei kai sille minkään voi. Vyötäröt on aikojen saatossa leventyneet myös siksi, että nykyään ns. korsetti on paremmassa lihaksessa. Treenaatko paljon?
No et varmaan ole kovin siro. Mitkä ovat muut mittasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko se mitata sen mittanauhan kanssa "kevyesti" vai kiristäen sitä nauhaa niin paljon kuin voi? Kevyesti se oli 68, silleen kireästi mitaten se oli 64.
ap
Napakasti, mutta ei niin, että iho pyrkii pois alta.
164/50 ja vyötärönympärys 67. Leveä luusto, ei minusta siroa saisi millään. Lonkkaluutkin törröttävät rumasti, kylkiluut paistavat läpi. Vaatteet päällä ei uskoisi. :/
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali hoikan ihmisen vyötärö. Marilynillä tais olla noissa pituus-paino mitoissa 60cm uuma :D
Marilyn oli korsettikauden tuote. 2000-luvulla Miss Suomien vyötäröiden keskiarvo oli päälle 64 cm, joten kyllä 60 on aika vähän nykyään. Toki missit ovat pidempiä kuin Marilyn tai ap, mutta varsin siroja naisia he ovat luonnossa.
Mitä väliä niillä senteillä on? :D
Aatteluttaa Ap, että sinulla on korvienvälistä kaventunut jo saman verran, mitä toivoist kaventuvan nyt myös vyötäröltäsi. Valoja päälle nyt vähän.
Sulla on ihan normaali vyötärö. Ei hätää.