Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä aika synnytysten välillä

Vierailija
14.06.2016 |

Olen saanut yhden lapsen 18-vuotiaana enkä ole tämän jälkeen halunnut lisää lapsia. Nyt olen vähän yli 30 ja elämäntilanteeni on sellainen, että toinen lapsi saattaisi olla tervetullut. Ensimmäinen raskaus ja synnytys olivat todella helppoja ja palautuminen nopeaa, varmaankin ikäni vuoksi. Olen monessa yhteydessä lukenut ja kuullut, kuinka raskaudet ja synnytykset ovat sitä haastavampia, mitä iäkkäämpi äiti on. Onkohan tässä vaikutusta sillä, onko ensisynnyttäjä vai ei? Voisiko uusi raskauteni ja synnytykseni olla keskimääräistä helpompia, koska kehoni on jo käynyt prosessin kerran läpi biologian kannalta suotuisassa iässä vai onkohan kehoni samassa tilassa ikäisteni ensisynnyttäjien kanssa, koska edellisestä kerrasta on niin pitkä aika? Onko ketään, jolla olisi tietoa tai kokemusta asiasta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla