Salitreeni ja rintojen kasvu
Olen huomannut että rintani ovat kasvaneet aloitettuani urheilun säännöllisesti kuntosalilla. Voiko tämä olla mahdollista?
Olen kyllä saanut yläkroppaan lisää lihasta, joten voiko ns. Parempi ryhti vaikuttaa asiaan vai kuvittelenkohan vaan...
osaisiko joku kertoa onko tämä mahdollista ja onko jollain muulla ollut samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (14)
Juu, se rintalihas siellä alla kasvaa ja nostaa rintaa ulospäin ja muutenkin ryhti paranee. Itsellä on rintalihakset muodostaneet lihasten väliin vaon eli rintavako näyttää suuremmalta, tässä tosin on oltava tarkkana ettei rintalihakset kasva liian suureksi jolloin tuo väli tulee liian kulmikkaaksi ja miehekkääksi.
Mulla taas kasvoi reidet, lantio ja perse niin, että hävitän niitä nyt juoksemalla, ja unohtamalla salitreeenin ainakin pariksi kuukaudeksi. Vaikka kk.maksut juokseekin :(
Muu kroppasi on kiinteytynyt, joten rinnat näyttävät suhteessa suuremmilta
Vierailija kirjoitti:
Muu kroppasi on kiinteytynyt, joten rinnat näyttävät suhteessa suuremmilta
Mietin kans tätä. Mahani on kiinteytynyt aika selvästi, mutta ei se mikään iso ollut ennen salilla käynnin aloittamistakaan.
Ainakin minulla rintalihaksen kehitys vaikutti rinnan asentoon ja muotoon positiivisesti :)
Vierailija kirjoitti:
on oltava tarkkana ettei rintalihakset kasva liian suureksi jolloin tuo väli tulee liian kulmikkaaksi ja miehekkääksi.
Joo... :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas kasvoi reidet, lantio ja perse niin, että hävitän niitä nyt juoksemalla, ja unohtamalla salitreeenin ainakin pariksi kuukaudeksi. Vaikka kk.maksut juokseekin :(
Ei kannata mennä kuntosalille jos ei halua että lihakset kasvaa. Mitä oikein odotit?
Salitreeni nostaa testotasoja. Varo ettei ala kasvamaan rintakarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva ap miltä sun tisut näyttää.
Hrrr, tisut. En IKINÄ näyttäis rintojani kenellekään, joka kutsuis niitä tisuiksi. Yök, mikä sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva ap miltä sun tisut näyttää.
Hrrr, tisut. En IKINÄ näyttäis rintojani kenellekään, joka kutsuis niitä tisuiksi. Yök, mikä sana.
Utareet tiskiin, lehmä.
Verta kiertää enemmän yläkropassa ja tisseihin