Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossupummit ärsyttävät

Vierailija
14.06.2016 |

Käyn rehellisesti kokopäivätyössä, ja samaan aikaan jotkut nukkuvat makoisasti kotonaan ja saavat silti isot summat rahaa joka kuukausi. Sellaiset vapaamatkustajat saisi laittaa puhelinmyyjiksi. Ymmärän kyllä niitä, jotka koittavat hakea työtä eivätkä silti saa sitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työiässä olevat ex-kansanedustajat jotka nostaa sopeutumiseläkettä ärsyttää. Kyllä sitä pääsee vaikka työkkärin työkokeiluun pyöriä korjaamaan 9 eurolla päivä.

Vierailija
2/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot summat? Mistä semmosia saa? Mä saan asumistukea ja peruspäivärahaa, yhteensä alle 1000 €. Siinä kaikki. Vuokran jälkeen jää 200 € elämiseen. Menisin töihin heti vaikka siivoamaan, mutta en kelpaa sinnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot summat? Mistä semmosia saa? Mä saan asumistukea ja peruspäivärahaa, yhteensä alle 1000 €. Siinä kaikki. Vuokran jälkeen jää 200 € elämiseen. Menisin töihin heti vaikka siivoamaan, mutta en kelpaa sinnekään.

No sinähän et ole sossupummi ap:n määritelmän mukaan koska menisit töihin, rankempiinkin, jos pääsisit.

Eiköhän sossupummeilla yleensä tarkoiteta ihmisiä, jotka nimenomaan eivät halua töihin ja välttelevät sitä, ja sen sijaan pyrkivät tahallaan elämään yhteiskunnan tuilla.

Vierailija
4/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP nyt vaan tekisit niitä hommia etkä valittaisi asioista, joista et tiedä mitään. Sitä paitsi kuinka voi käydä rehellisesti töissä, jos kuluttaa työnantajan maksamaa kallista työaikaa notkumalla AV:lla. Joten jatka nyt niitä töitäs että mä ja mun sossupummikaverit saadaan ensiviikolla se papusoppatölkki Siwasta.

Vierailija
5/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Liikaa ihmisiä, liian vähän töitä. Tämmöiset asiat pitäisi suunnitella niin että väestönrakenne vastaa työtarvetta. Nyt kun olemme jo syntyneet tänne maahan missä ei ole töitä, niin olemme täysin oikeutettuja saamaan toimeentulon sitten tukena, koska ei ole tarjolla työtä jolla elättää itsensä. Mikäli olet eri mieltä, niin voit alkaa äänestämään paremmin ja vaikuttamaan poliittisesti maahanmuuttoon ja syntyvyyteen, että väestönrakenne korjataan vastaamaan työn tarvetta.

Vierailija
6/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossupummeja on oikeasti aika vähän. Miksei sinua ärsytä perijät ja kuninkaalliset joista varsinkin jälkimmäiset lähinnä lomailee ja silloin tällöin edustaa vähän jossain miljoonapalkalla sen sijaan että tekisivät rahoillaan jotain yhteishyödyllistä?

Vierailija
7/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä, miksi et kelpaa?

Vierailija
8/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki työttömät ole tietenkään sossupummeja. Varmaan suurin osa menisi mielellään töihin jos voisi.

Itse ainakin miellän sossupummin sellaiseksi, joka ensisijaisesti haluaa elää tuilla. Sellaisiakin on.

Vierailija
9/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen töitä ravintola-alalla, palkka reilun tonnin kuussa, pikkusisko joka voisi hyvin mennä töihin saa sossusta n.900€ +lääkkeet ilmaiseksi, arvatkaa hakeeko edes töitä ?! Kyllä se muakin risoo kun viikon jälkeen laittaa viestiä että lainaa rahaa, kun on itse ensin tuhlannut omat makaamalla ansaitsemansa rahat bisseen, vaatteisiin ja pitsaan.

Vierailija
10/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen töitä ravintola-alalla, palkka reilun tonnin kuussa, pikkusisko joka voisi hyvin mennä töihin saa sossusta n.900€ +lääkkeet ilmaiseksi, arvatkaa hakeeko edes töitä ?! Kyllä se muakin risoo kun viikon jälkeen laittaa viestiä että lainaa rahaa, kun on itse ensin tuhlannut omat makaamalla ansaitsemansa rahat bisseen, vaatteisiin ja pitsaan.

Jää itsekin työttömäksi ja lopeta kadehtiminen.

Vierailija
11/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä totutella vaan siihen ettei kaikki ole töissä. Lähivuosina 80% perinteisistä työpaikoista katoaa kun työtehtävät siirtyy koneille.

Vierailija
12/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että noilla sossupummeilla ei ole mitään käsitystä usein edes rahan arvosta ja siitä millä vaivalla sitä hankitaan. Itse en ikinä voisi heittäytyä valtionelätiksi.

Vierailija
13/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustulo ratkaisisi tämänkin ongelman. Kyllä riepoo yrittäjänä raataa niska limassa ja päästä samalle tulotasolle mikä olisi työttömänä. Tähän kyllä liittyy myös Suomen typerä byrokratia ja suuryrittäjien ehdoilla suunniteltu yrittäjäverotus.

Vierailija
14/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ärsyttää, myös hyvin toimeentuleva. On tämä ihme yhteiskunta, kun joutuu peittelemään varallisuuttaan, ettei ryöstetä. Pakko naamioitua taas kerran tavikseksi. 

Vierailija
15/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pääppä aika syvällisesti tulehtunut kun suurin vitutus ja kateus syntyy itseään heikommista, köyhemmistä ja halveksitummassa asemassa olevista ihmisistä. Miten mitätön hiiri sitä oikein pitääkään olla?

Vierailija
16/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, puhelinmyynti ei ole millään tavalla arvokasta työtä, ja yhteiskunta tulisi hyvin toimeen, vaikka kaikki puhelinmyynti loppuisi tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä