Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halu "kostaa" miehelle

Vierailija
14.06.2016 |

Olen tässä tapaillut nyt muutaman kuukauden verran erästä miestä, jota kohtaan minulla oli alussa ennakkoluuloja. Hän kuitenki todisti olevansa mukava tyyppi ja ihastuinkin häneen hiukan. Hän lupasi minulle kaikenlaista, viedä mm. syömään ja tehdä myös itse minulle illallisen. Ja minä tietenkin uskoin. Nyt viime aikoina viestittely on jäänyt, eikä miehestä juuri kuulu oma-aloitteisesti. Hän on siis onnistunut melko tehokkaasti haihduttamaan itsensä. Ja jos minä kysyn, mikä tilanne oikein on, hän toteaa, että on ollut kaikenlaista. Niinpä niin. Tuntuu, että minua olisi käytetty hyväksi ja hän olisi huijannut minua. En siis todellakaan aio kostaa millään naurettavalla tavalla, mutta mielessäni pyörii jatkuvasti ajatus siitä, että miehen pitäisi tajuta, että ei ole ok lupailla kaikenlaista ja sitten kadota. Tai no, ehkä se on joillekin aivan normaalia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu?

Vierailija
2/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten se onnistuu, kun katoat itsekin eli unohdat hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että voit edes kostaa mitenkään sosiopaattiselle pelimiehelle joka ei ole välittänyt sinusta alun pitäenkään? Kun eihän se vain... välitä.

Vierailija
4/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla monta rautaa tulessa. Salli itsellesi olla vihainen mutta jatka sitten elämääsi, ei tämä nyt mikään elämäsi mies ollut.

Vierailija
5/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies varattu?

Ei ole. Ap

Vierailija
6/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhailija ja sekopää. Ilmoita tämä jo etukäteen tuleville tapailemillesi miehille. OK?

Vierailija
7/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota enää yhteyttä, äläkä vastaa, jos mies ottaa yhteyttä. Katoa. Poista esim. FB:n kaverilistalta, jos siellä on. Poista miehen numero kännystä ja jos laittaa jotain, niin kysy "kuka olet?"

Vierailija
8/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noi nauraa vaan jollekin kostoille, kun ei niitä kiinnosta. Pyörittää varmaan monia naisia tai sitten on jotain mt-ongelmia. Päätä sinä ap. kumpaa voisi olla?

Vierailija
9/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne miehet on.

Vierailija
10/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eniten harmittaa kun et saanut ilmaisia illallisia miehen lompakosta?

Vierailija
11/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosia ne miehet on.

Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiä, missä tahansa kohtaavatkin.

-Heli Vaaranen

Tuskin kuulkaa aloittajakaan on mikään joka miehen unelma, mutta sitkeässä on palstamammojen prinsessaharhat. Aloittajaa vielä tsempataan, vaikka itse osoittaa olevansa mieleltään epästabiili kostofantasioidensa kanssa. Onko mammat näin sekaisin isommassakin mittakaavassa?

12/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutosen nainen deittaili, eli toimi kasin tai ysimiehen seksiseurana. Miksi odotit enemmän? 

Vierailija
13/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämies kirjoitti:

Kutosen nainen deittaili, eli toimi kasin tai ysimiehen seksiseurana. Miksi odotit enemmän? 

Koska naisten mielestä tasoja ei ole. Tällöin ei ole myöskään mitään itsekritiikkiä tyyliin "miksi ihmeessä tuo komea alphamies viihtyy minun pottunokkaisen 160cm vähän pullukan seurassa". Mutta kun tarpeeksi kauan, eli sellaisen 10v, hakkaa päätä seinään niin oppii pikkuhiljaa tutustumaan niihin omantasoisiin miehiin. 

Vierailija
14/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosia ne miehet on.

Naiset mitätöivät ja vähättelevät miehiä, missä tahansa kohtaavatkin.

-Heli Vaaranen

Tuskin kuulkaa aloittajakaan on mikään joka miehen unelma, mutta sitkeässä on palstamammojen prinsessaharhat. Aloittajaa vielä tsempataan, vaikka itse osoittaa olevansa mieleltään epästabiili kostofantasioidensa kanssa. Onko mammat näin sekaisin isommassakin mittakaavassa?

Jep. En ehkä ole mikään joka miehen unelma, mutta kaipa minullakin on siitä huolimatta oikeus tuntea pettymystä? Vai saavatko ainoastaan kauniit ja ihanat naiset tuntea katkeruutta tyhjistä lupauksista ja hyväksikäytön tunteesta? Ap

Vierailija
15/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämies kirjoitti:

Itselläni ei ole tapana luokitella ihmisiä eri luokkiin. Jos kaksi ihmistä viihtyvät toistensa seurassa, ei sillä ole väliä, onko "kutosen" tai sitten "ysin" ihminen.

Vierailija
16/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus olisi miehen kirjoittama kostofantasia naiselle, joka ei enää haluakaan tapailla miestä,

olisivat vastaukset aika lailla erilaisia. Eikö?

Vierailija
17/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla katoaminen olisi tuossa tilanteessa "kosto"? Sehän olisi suorastaan koston vastakohta. Oma ihmistuntemukseni nimittäin sanoo, että ap:n kuvaamassa tilanteessa mies olisi jopa helpottunut ja iloinen, jos ap:kin katoaisi hänen elämästään.

Tulkitsin ap:n kuvauksen perusteella, että mies haluaa karistaa ap:n kannoiltaan ja haluaa tehdä sen feidaamalla eli katoamalla vähin erin...

Oma neuvoni on, että kannattaa unohtaa kostaminen, myös teoriassa, ja ajatella esim., että on parempi, että miehen leväperäisyys tuli ilmi jo alkumetreillä ja hänestä pääsi eroon. Jos ap ja mies vielä kohtaavat sattumalta, ap voi halutessaan myös suoraan todeta, että mies teki väärin antaessaan tyhjiä lupauksia.

Syy miehen feidautumiseen voi myös olla arkuus ja liiallinen hienotunteisuus, eli sen sijaan, että hän sanoisi suoraan ap:lle, ettei halua enää jatkaa suhdetta, hän viestittää sitä epäsuorasti vetäytymällä yhteydenpidosta. Jos näin on, kertoo sekin miehen leväperäisyydestä omalla tavallaan.

Vierailija
18/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämies kirjoitti:

Itselläni ei ole tapana luokitella ihmisiä eri luokkiin. Jos kaksi ihmistä viihtyvät toistensa seurassa, ei sillä ole väliä, onko "kutosen" tai sitten "ysin" ihminen.

Miehet tuppaa vihtymään myös pillun seurassa ja naiset tulkitsee tämän rakkaustarinaksi.

Vierailija
19/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiffany (ei kirjautuneena) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla katoaminen olisi tuossa tilanteessa "kosto"? Sehän olisi suorastaan koston vastakohta. Oma ihmistuntemukseni nimittäin sanoo, että ap:n kuvaamassa tilanteessa mies olisi jopa helpottunut ja iloinen, jos ap:kin katoaisi hänen elämästään.

Tulkitsin ap:n kuvauksen perusteella, että mies haluaa karistaa ap:n kannoiltaan ja haluaa tehdä sen feidaamalla eli katoamalla vähin erin...

Oma neuvoni on, että kannattaa unohtaa kostaminen, myös teoriassa, ja ajatella esim., että on parempi, että miehen leväperäisyys tuli ilmi jo alkumetreillä ja hänestä pääsi eroon. Jos ap ja mies vielä kohtaavat sattumalta, ap voi halutessaan myös suoraan todeta, että mies teki väärin antaessaan tyhjiä lupauksia.

Syy miehen feidautumiseen voi myös olla arkuus ja liiallinen hienotunteisuus, eli sen sijaan, että hän sanoisi suoraan ap:lle, ettei halua enää jatkaa suhdetta, hän viestittää sitä epäsuorasti vetäytymällä yhteydenpidosta. Jos näin on, kertoo sekin miehen leväperäisyydestä omalla tavallaan.

Miehen vikaa, aina , ikuisesti ja kaikki.

Naisessa ei voi olla mitään vikaa, jos mies ei enää haluakaan tavata?

Vierailija
20/20 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No illallinen sinne tänne.Ei sitä vain kiinnosta.Anna olla?Ei ihmisen"kaikenlaista"vaikuta jos haluaa todella olla toisen kanssa,ja piste.

Uutta matoa koukkuun