Vierailija

Täällä lienee jo vaikka kuinka monta keskustelua aiheesta, mutta pakko purkautua, kun en millään jaksa odottaa. Olemme siis yrittäneet nyt lasta muutaman kuukauden ovulaatiota seuraillen. Tällä hetkellä menossa neljännen kerran nämä ns piinapäivät eli se kaksiviikkoinen raskaustestin tulosta odotellessa. Olen aistivinani rintojen pistelyä ja menkkamaisia kipuja. Aiemmilla kerroilla menkat ovat tulleet! Pari kertaa kivut olivat juuri tällaiset, viime kerralla ei mitään. Tosi tuskaista! Samalla tuntuu, ettei tämä koskaan onnistu ja että pitäisi yrittää ikuisuus. Ikääkin on jo 30+.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Me yritimme 8kk, ikää minulla 35. Joka kuu tuo sama mietintä että onkohan raskaana vai ei. Kun sitten olinkin, en osannut arvata. Hiukan huippasi urheillessa ja rinnat oli turvoksissa, mutta niin ne usein olivat ennen menkkojakin.

Nyt rv 15.

Toivottavasti teillä pian tärppää! Itseäni ainakin auttoi se, etten suunnitellut elämääni yhtään mahdollisen raskauden mukaan. Elin kuten aina ennenkin ja nautin elämästäni. Kun sitten tärppäsi oli se iloinen asia, mutta ei mikään elämän ainoa kiintopiste. Nyt sitten täytyykin hieman sumplia jo aiemmin varaamiani reissuja ja muita tekemiäni suunnitelmia raskauden mukaan :D.

Vierailija

Kiva kuulla, että teillä onnistui! Minustakin tuntuu, jo näiden muutaman pettymyksen jälkeen, että en minä voi olla raskaana, että menkkoja nämä ovat - taas. Ja samalla kuitenkin toivon tosi paljon sitä plussaa, niin paljon, että ajoittain saan sillä vatsani sekaisin. Elän kuten normaalisti, mutta silti ajatukset harhailevat tähän asiaan jatkuvasti. Ei tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana, se tuntuu kaukaiselta. Siksi minua ahdistaa nyt se, kun monet sanovat että "nainen tietää kun on raskaana, sen vaan tietää sitten". Huojentavaa kuulla, että sinä et ehkä tiennyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.