Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oltiin perheen kanssa Kyproksella (ei, tämä ei vielä ole se wt-maksimi...) ja rannalla tuli vastaan hintelä juippi jolla oli kävelytyyli kuin maailman omistajalla, lippis väärinpäin ja paidassa teksti "sex instructor, first lesson free".

Oliko kuvaamani hiippari siis kaiken wt:mäisen kiteytymä vai oletko itse nähnyt jotain vielä wt:mpää? Entä oletko itse vielä wt:mpi? Mää nyt ainakin olen lukemani perusteella todella wt. Mutta siis: mikä on wt:n huippu?

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

wt:ksi haukkujan aivorakenteesta ja kieroon kasvamisesta löytyy se oikea wt-käyttäytymismalli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
wt:ksi haukkujan aivorakenteesta ja kieroon kasvamisesta löytyy se oikea wt-käyttäytymismalli.

Saman olin just tulossa toteamaan :)

Ap voi touhuta jotain fiksumpaa siellä, katsella vaikka lomamatkansa otoksia ja muistella kivempia muistoja. Vai meniköhän  matka muita arvostellessa. Näitkö yhtään ylipainoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saman olin just tulossa toteamaan :)

Ap voi touhuta jotain fiksumpaa siellä, katsella vaikka lomamatkansa otoksia ja muistella kivempia muistoja. Vai meniköhän  matka muita arvostellessa. Näitkö yhtään ylipainoista?

Joka kerta kun katsoin peiliin.

ap

Vierailija

Ei, kyllä vielä enemmän wt oli jokin aikaa sitten ABC:lla. Ylipainoinen kolmikymppinen nainen, liian pienet perseshortsit ja mahamakkarat esiin tuova pinkki toppi joka paljasti alaselästä näkyvän perhos-tatuoinnin. Kulmakoru, nenärengas ja korvissa pinkit muovirenkaat. Vihreää luomiväriä. Hän työnsi vaunuja ja perässä juoksi rääkyvä n.3-vuotias. Kiroili puhelimeen jollekulle ja haisi vahvasti tupakan ja hajuveden sekoitukselle.

• ylös 13
  • alas 0