Lihavuuteni syy
Syy siihen, että olen todella ylipainoinen (BMI >40), on se että en pidä ruoasta. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mikset pidä?
Iso osa ruoasta on jotenkin ällöä. Lihassa on rustoja tai läskiä. Kalassa ruotoja. Syön kyllä filetää, vähä- tai pieniruotoisia kaloja. Moneen ruokaan on sotkettu liikaa asioita. Tykkään siitä, että näen mitä syön.
Et pidä ruoasta ja olet ylipainoinen. Miten kuitenkin painoa on kertynyt?
Vierailija kirjoitti:
Et pidä ruoasta ja olet ylipainoinen. Miten kuitenkin painoa on kertynyt?
Se on vähän semmoinen huono kierre. Koska en pidä monista ruoista, jätän ruokailuja väliin. En vain halua syödä tai en tunne itseäni nälkäiseksi, koska tarjolla oleva ruoka ei maistu, vaikka olen sen itse valmistanut ja suunnitellut. Sitten nälkä pääsee liian suureksi ja syön suklaata, herkkuja yms., jotka ikävä kyllä maistuvat lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy kasvissyöjäksi :)
Syönkin nykyään paljon kasvispainotteisemmin. Pavut yms. maistuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pidä?
Iso osa ruoasta on jotenkin ällöä. Lihassa on rustoja tai läskiä. Kalassa ruotoja. Syön kyllä filetää, vähä- tai pieniruotoisia kaloja. Moneen ruokaan on sotkettu liikaa asioita. Tykkään siitä, että näen mitä syön.
Niihin suklaisiin, sipseihin ja muihin herkkuihin vasta onkin sotkettu kaiken maailman aineita! Mikseivät ne ällötä sinua?
Jätskit, karkit ja sipsit eivät varmaan ällötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset pidä?
Niihin suklaisiin, sipseihin ja muihin herkkuihin vasta onkin sotkettu kaiken maailman aineita! Mikseivät ne ällötä sinua?
Monet ällöttävätkin.
Tottumiskysymys. Kai jos vedät suklaata, tomaatti ei välttis sen jälkeen houkuttele. Maailma on täynnä makuja ja terveellinenkin voi olla hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Jätskit, karkit ja sipsit eivät varmaan ällötä?
Monet ällöttää. Esim. sipsejä en syö, koska ne on oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Tottumiskysymys. Kai jos vedät suklaata, tomaatti ei välttis sen jälkeen houkuttele. Maailma on täynnä makuja ja terveellinenkin voi olla hyvää!
Kyllä minä tomaatteja syön. Muutenkin paljon kasviksia ja hedelmiä. Ne on oikeastaan ainoita elintarvikkeita, joista syön suurinta osaa. Ainoastaan avokado jää hyllyyn allergian takia ja varsiselleri, koska en pidä sen mausta. Kaikkea muuta syön mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Olet LAISKA!!
Miksi?
Nää on niitä valintoja. Aikuinen ihminen opettelee syömään järkevää ruokaa, vaikka siitä ei niin pitäisikään. Lapset jättää syömättä ja haluaa vaan kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä valintoja. Aikuinen ihminen opettelee syömään järkevää ruokaa, vaikka siitä ei niin pitäisikään. Lapset jättää syömättä ja haluaa vaan kaikkea hyvää.
Pitkälti totta.
Mikset pidä?