Ihan perseestä tämä juttu.
Havahduin jouluna että olen lihava. Päätin aloittaa kuntoilun ja kevyen ruokavalion. Tiukka linja ollut joulusta asti.
Kävin vaa' alla tänään. KILO TULLUT LISÄÄ!
Miksi helvetissä kärsi, laihdutan ja kuntoilen kun paino vain nousee?!?!
Kommentit (9)
päivällä kevytkeitto ja lisäkesalaatti ilman salaattikastiketta.
Illalla salaatti tai tomaattikeitto tmv.
ap
luultavasti tulos näkyisi jos mittaisit vaikka vyötäröä
On löystyneet. Sentään joku lohtu. Siksi vaaka olikin todellinen järkytys...
ap
lisää makeanhimoa ja kevytmargariinit sisältävät transrasvoja, eli tyydyttyneitä rasvahappoja (teollisesti kovetettua kasviöljyä) Heitä nuo menemään, niin pääset taas vähän eteenpäin =)
Eihän tuossa esimerkissä ole kuin muutama sata kalori. Syö tuplasti tuo määrä ja vielä vähän lisääkin.
Voihan paska. Olen ikuinen massamamma.
ap
Elimistösi on säästöliekillä vähän syömisen johdosta ja siksi et laihdu. Laihtuakseen pitää saada tarpeeksi energiaa, mutta vähemmän kun kuluttaa. Eikö kannattaisi tehdä kunnon ruokaremontti? Et varmaan aio syödä loppuelämääsi noin...
Tosiasiahan on, että jos ihan minimi kaloreilla koetat olla, niin elimistö siirtyy polttamaan kalorit säästöliekillä -> ei tuloksia, eli kannattaa syödä vähän kerrallaan useasti ja tietenkin jatkaa vähärasvaisella ja -sokerisella linjalla.
Kyllä se siitä!
t. 3
Lihas painaa enemmän kuin läski. Minulle kävi kanssa samoin, kun kaksi vuotta sitten jouluna aloitin kuntoilun + ruokavaliorempan. Vaaka ei inahtanutkaan, mutta vaatteet alkoivat tuntua väljemmiltä. Vielä pari kuukautta siitä, niin johan alkoi vaakakin heilahtaa :-)
Tsemppiä! Jatka vaan!!!