Vierailija

Siis oikein sellainen, missä miettii että miten helvetissä päädyin tähän ja laskee sekunteja siihen, että koska tämä loppuu. Tai tilanne, jossa olet kokenut aivan valtavaa myötähäpeää jonkun toisen puolesta!

• ylös 4
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Treffailin miestä mutta sain kaverin kaverin kautta tietää, että hän on varattu. Lopetin suhteen välittömästi. Ko kaverin kaveri kutsu minut kylään kahville. Siellä se tyttöystävä istu keittiössä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Kirjoitan nimetöntä blogia, jossa olen kertonut mm. päihde- ja mielenterveysongelmistani, ja muutenkin avoimesti purkanut aika räväkästikin kaikenlaisia tunteita ja ajatuksia, ajatellen että kun blogi on nimetön, niin ei haittaa kuinka avautuu.

No, kerran töissä tylsässä palaverissa menin katsomaan onko blogiini tullut kommentteja. Siellä oli kommentti, ja aloin samantien vastaamaan siihen. Minulla on kannettavan näytössä suoja, niin ettei viereiset näe sivulta päin mitä ruudulla on. Mutta en ollut muistanut, että läppärissäni on kiinni videotykin piuha, koska jokin aikaa sitten minua oli pyydetty näyttämään eräs työasia näytöltäni. Havahduin asiaan vasta, kun muu keskustelu palaverihuoneessa hiljeni ja asiakkaan edustaja sanoi: "Vaihtaisitko takaisin sen powerpointin niistä auki olevista tarjouksista"... 

Siinäpä sitten olin, niin esimieheni kuin asiakkaiden edessä kirjoittamassa vastausta siitä miten onneksi oli Tramaleita ja Diapameja niin pääsin tänäänkin töihin, vaikka darra oli eilisillan övereiksi menneestä tissuttelusta aamulla melkoinen... 

• ylös 41
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Naapuruston pihajuhlissa huomasin olevani sidottuna narulla insinööriin. Insinööri vasta pohti, miten kummassa pulmaa lähdetään ratkomaan ja mää olin jo paniikissa hingannut, veivannut ja heittänyt volttia. Noi mukahauskat kilpailut on niin noloja. Kuka kumma haluaa nähdä, kun naapurin 60v Ritva ja 100kg Raili pyörittää kilpaa hulavannetta?

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Olin kaupungilla ja tuli kakat housuun. Siinä sitten linkkasin hitaasti invavessaan, ettei valunut lahkeesta ulos. Pesin sontaset vaatteet käsisaippualla ja märillä housuilla kotiin.

paska päivä

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin kaupungilla ja tuli kakat housuun. Siinä sitten linkkasin hitaasti invavessaan, ettei valunut lahkeesta ulos. Pesin sontaset vaatteet käsisaippualla ja märillä housuilla kotiin.

paska päivä

Onko sulla tablettihoito diabetekseen?

jhojö

Uusi miesystävä halusi peppuseksiä ja koska minusta se on ihan ok ja ennenkin kokeillut, suostuin. Maha olikin yllättävän löysällä ja jälki hieman yllätti. Ei kiva ja häpeä hirmuinen kun piti kiireellä lakanoita repiä pyykkikoneeseen. Nyt oltu 6v naimisissa. Eli siitäkin selvittiin ;)

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

paska päivä

Mulla samantapainen, syy reseptittä saatava Alli-laihdutuslääke. Olin syönyt sitä jo useita päiviä ilman ongelmia, joten en odottanut enää mitään. Kuitenkin töissä tuli käytyä muiden kanssa kebabilla, ja siinähän on paljon rasvaa. Lääkkeen vaikutusmekanismi on sellainen, että rasva ei imeydy vaan tulee suolesta läpi.

Niinpä sitten rasvapaskat hulahti työtuolista noustessani housuun niin liukkaasti, etten edes tuntenut muuta kuin että housut on oudon märät. Luulin alkuun että olen hikoillut niin paljon, mutta vessassa paljastui että haisevaa rasvaulostetta siellä on. Heitin saastuneet alushousut roskiin, pesin takapuolen ja menin jatkamaan työpäivän loppuun.

Vierailija

Minullekin on käynyt noin että olin koneella jossa videotykki kiinni. Tosin luennolla, ehdin avata kaikki keskusteluikkunat ja hupisivustot kunnes alkoi ympäriltä kuulua naurua ja äkkiä kaikki kiinni. Jostain syystä oli piuhat kiinni koneessa joka keskellä muita harjoitustietokoneita.

Ei siis läheskään niin paha tilanne kuin kakkosella mutta osaan kyllä samaistua siihen kauhistukseen kun tajuaa että omat jutut on sielä kaikkien nähtävillä kankaalla.

Kylmä jätkä

Istuin pöydässä, jossa oli samaan aikaan 3 muijaa, joita olin pannut + kahta niistä panin edelleen. Lisäksi yksi, jonka kanssa oli kehitteillä vipinää. Siinä sitten pohdiskelin kuka tässä tietää ja mitä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.