Vierailija

Onko teillä väline sitä varten vai tyydytättekö itsenne sopivalla esineellä, joka nyt sattuu kotona olemaan? Harkitsen itse välineen tilaamista, mutta en ole varma, kannattaako se ja onko "normaalia", että itsellä on sellainen väline. En haluaisi olla mitenkään epänormaali. Ja mitä jos kuolen ja läheiseni löytävät asunnostani välineen?

• ylös 0
  • alas 5

Kommentit (8)

Vierailija

Tämä elämä, mikä meillä on, on niin lyhyt, että kannattaa tehdä sitä mikä hyvältä tuntuu. Liian moni ihminen kuluttaa elämänsä miettimiseen tyyliin, mikä on normaalia, voinko tehdä näin tai noin, mitä jos.... 

Jos haluat ostaa sooloiluvälineen, anna mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olin jo tekemässä päätöksen, etten tilaa sooloiluvälinettä, mutta sitten aloin miettiä, mikä siinä olisi niin kieroutunutta ja epänormaalia.

Syntiä se ei olisi, sillä heti saatavilla oleva väline saattaisi jopa epätodennäköistää pahojen ajatuksien kehittymistä eli vääränlaisia fantasioita. Lisäksi tilaisin penistä muistuttavan välineen. Sehän on Jumalan tahto, että vagina ja penis kuuluvat yhteen. Sen simulointi on kaikesta päätellen Jumalan luomistahdon mukaista. Vai onko palstan kristityillä jotain eriävää mielipidettä tästä?

Olisiko tämä sitten epänormaalia tai sosiaalisesti paheksuttavaa yhteiskunnan mielestä? Ehkä olisikin, mutta jos se on Jumalan tahton mukaista, miksi välittäisin yhteiskunnan mielipiteestä? ap.

Vierailija

Miksei kukaan nyt vastaa, onko heillä väline? Olisi kai pitänyt tehdä aiheesta kysely. ap.

Vierailija

Mulla on geishakuulat, ostin ne kauan sitten sinkkuaikoinani silkasta uteliaisuudesta kun satuin ulkomailla "sellaiseen" kauppaan. Kyllä ne ihan toimivat "siinäkin" tarkoituksessa, ja olen myös kokeillut niillä lantionpohjajumppaa. Harvoin niitä tulee käytettyä, sillä olen parisuhteessa ja mies on tosi aktiivinen.

Vierailija

Tilasin välineen ja päätin, että jos se alkaa vetää minua kieroon, niin heitän sen roskiin. Toivottavasti en kadu päätöstäni. Tunnen lievää ahdistusta. Mitä jos tein virheen...:( ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.