Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen ex teki lastensuojelu-ilmoituksen, syynä "juopotteluni"

Vierailija
13.06.2016 |

usein otan ruuan kanssa viiniä, etenkin jos ns "hienommat sapuskat". viini ja makaronilaatikko on vähän hassu yhdistelmä .D

lisäksi menkkojen aikana juon pari, kolme siideriä koska olen niin kiukkuinen että exäni uhkasi soittaa manaajalle.. menkkojen kahdesta ensimmäisestä päivästä ei ilman siideriä selviä!
omat lapseni ovat 11v ja 9v, miehen lapsi 12 v eli eivät enää mitään taaperoita. miehen mukaan ex ei ollut sallinut edes saunakaljaa heidän poikansa synnyttyä eikä missään nimessä hyväksy terassille menemistä, edes kahville! lasten kanssa.

ja nyt on sitten lasu tehty koska olen kuulemma jatkuvasti kännissä... :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa se on pienikin kiusa. Toivottavasti saat asian selvitettyä pian.

Vierailija
2/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi tuon todistaminen on helppoa, siis ettet käytä alkoholia liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se ex muuten tietää sun siideris ja viinis?

Vierailija
4/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ex sai jo siitä kohtauksen, että viime kesänä istuimme iltaa ravintolalaivassa. mies  kolme olutta, minä limsaa koska ajoin, lapset söivät jätskiä ja riekkuivat satamassa.  uhkaili jo tuolloin lasulla ja nyt sitten teki sen.. 

A.P

Vierailija
5/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin myös "syyniin" samasta, sekopäinen (ex) naisystävä teki ilmoituksen, kun pistin poikki.

Vituttihan tuo, ja aiheutti turhaa juoksemista. Mutta mitään ei tietenkään ilmennyt ja asia on selvitetty.

Opetus: Täytyy olla todella tarkkana, koskaan ei tiedä millaisten kahjojen kanssa on tekemisissä.

Vierailija
6/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se ex muuten tietää sun siideris ja viinis?

törmäsimme kerran kaupassa, olin juuri tutkimassa siiderivalikoimaa ja tein sen virheen että  sanoin nauraen " näillä saa menkkaraivarit kuriin, pullo päivässä eikä ketuta".  viininjuonnin taas tietää siitä, että mies tykkää myös juoda viiniä ruuan kanssa ja olivat itse asiassa juoneet silloin tällöin yhdessä viinilasilliset päivällispöydässä, ennenkuin saivat lapsen ja nainen pisti nollatoleranssin päälle..

A.P

Vierailija
7/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuitte iltaa exäsi ja sen uuden naisen kanssa. Ok.

Vierailija
8/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tik-tak, tik-tak...

Vierailija
9/9 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta saa mukavan sotkun aikaan. Sosiaaliviranomaiset eivät katso hyvällä juomistasi, aivan totta. Totta on, että maistuuhan se alkoholi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan