Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Mieheni nuolee ja se on ihanaa
tyydytetty
13.06.2016 |
Mieheni nuolee minua aina kun pyydän ja usein ei edes tarvitse pyytää! Hän on siinä niin hyvä ja saa minut laukeamaan aina. En pystyisi kuvittelemaan seksi elämää ilman suuseksiä häneltä, tai ilman että imisi hänen kullia. Oon huomannut täällä foorumilla että on paljon miehiä ketkä kertoo itse ettei halua nuolla pillua. Ja että on monta naista kenen miehet ei nuole. Mutta otatte silti heiltä suihin?
Mielestäni mies joka ei nuole ei ole oikea mies, pelkäätkö että naamasi sulaa pillumehuista?
Toivottavasti löytyy muita tyydytettyjä naisia! Kertokaa mielellään jos miehenne nuolee ja miten!?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Joo....on se naisen alapää kuin huumetta....sitähän lipittäisi aina:)
Ja kun hän nauttii, niin se antaa todella ihanan tunteen.
Vähän outo näistä kirjoittaa....kun ei ole tottunut, mutta rohkaisen niitä, jotka ei vaimoaan nuole, otappa yhdesti naamas sinne ja alas imeen ja nuoleen.....kun tunnet, että toinen nauttii....ja "hyökyaalto" ihanasti hukuttaa kasvosi.....voiko olla ihanampaa miehelle...ja jos 69 yhtäaikaa laukeaa....niin jo vaan on huippu:)
TOKI HYGIENIA ON NUMBER ONE TÄRKEÄÄ!
Älkää nyt kukaan erotko seksittömyyden vuoksi!
Ongelmia ei saa paeta, voi tulla uusia...ja taasko niitä karkuun...?
Anna toiselle maximi nautintoa, saat itsekin. Vielä jos joku dildo tärinällä vaginaan samalla niin olisiko vielä parempi?
Onko kokemusta?
Väitän....ilman MOLEMMINPUOLISTA suuseksiä, menetätte paljon.....
Eikun "uutta starttia" makuuhuonehommiin....koko avioliitto paranee;)