Mieheni nuolee ja se on ihanaa
Mieheni nuolee minua aina kun pyydän ja usein ei edes tarvitse pyytää! Hän on siinä niin hyvä ja saa minut laukeamaan aina. En pystyisi kuvittelemaan seksi elämää ilman suuseksiä häneltä, tai ilman että imisi hänen kullia. Oon huomannut täällä foorumilla että on paljon miehiä ketkä kertoo itse ettei halua nuolla pillua. Ja että on monta naista kenen miehet ei nuole. Mutta otatte silti heiltä suihin?
Mielestäni mies joka ei nuole ei ole oikea mies, pelkäätkö että naamasi sulaa pillumehuista?
Toivottavasti löytyy muita tyydytettyjä naisia! Kertokaa mielellään jos miehenne nuolee ja miten!?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bj kirjoitti:
Eikai mistää vaihtokaupasta ollutkaan varmaa kyse :D
Mut joo, mä en ois mehen kaa joka ei suostuisi syömään pillua jos vaatis multa suihinottoiSe on sinun asiasi, mutta kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka ei pidä suuseksin saamisesta niin sen saaminen ei ole kivaa. Nainen voi silti itse nauttia siitä että saa antaa miehelle suuseksiä. Mistään vaatimisesta ei ole kyse.
Miten tääkin on saanut 3 miinusta??
Koen kaikki viestisi negatiiviseksi, itsekkääksi jopa. Jos olisin peukuttaja, olisin alapeukuttanut.
Olen periaatteessa miespuolinen vastine sinulle tässä asiassa, tykkään nuolla, suihinotto on ihan ok, voi olla hauskaa, mutta en oikein välitä siitä. Jos nainen tykkää ottaa suihin niin minä nautin lähinna siitä, että hän nauttii ja on iloinen tuottamastaan "nautinnosta", vaikka en sitä hänelle kerro, miksi pilata ilo? Antajien positiivinen noidankehä :D. Tehdään tietysti kaikkea muutakin.
En ole ikinä lauennut suihinotosta, toisaalta en ole ikinä pannut ketään voimalla kurkuun, se voisi toimia. Sen sijaan jos nainen istuu naamalleni tarvitaan parhaimmassa tapauksessa vain muutama käsiliike että oma huipentuma tapahtuu.
Tykkään nuolla. Onhan se hienoa laittaa nainen ihan sekaisin... M28
tyydytetty kirjoitti:
Mieheni nuolee minua aina kun pyydän ja usein ei edes tarvitse pyytää! Hän on siinä niin hyvä ja saa minut laukeamaan aina. En pystyisi kuvittelemaan seksi elämää ilman suuseksiä häneltä, tai ilman että imisi hänen kullia. Oon huomannut täällä foorumilla että on paljon miehiä ketkä kertoo itse ettei halua nuolla pillua. Ja että on monta naista kenen miehet ei nuole. Mutta otatte silti heiltä suihin?
Mielestäni mies joka ei nuole ei ole oikea mies, pelkäätkö että naamasi sulaa pillumehuista?
Toivottavasti löytyy muita tyydytettyjä naisia! Kertokaa mielellään jos miehenne nuolee ja miten!?
Aloittaa hitaasti nuolemisen jokapaikasta koventaen tahtia, ottaa vibran ja laittaa pilluuni jatken samalla nuolemista kunnes saan. Hän rakastaa pillunesteitäni että ei pese kasvojakaan kun aamulla, minua ei se haittaa vaan tunnen itseni naiseksi juuri tuolla eleellä.
Itse olen ollut suhteessa neljä kertaa. 3 ensimmäistä miestä eivät osanneet oikein nuolla ja luulin aina etten pidä suuseksistä, enkä siten yrittänyt näiden kumppanien kanssa sitä edes. Nykyiseni on ihana nuolija, ja hän saa minut tulemaan joskus minuutissa. Hän nauttii siitä ihan suunnattomasti, ja nuolee mielellään minut orgasmiin asti ennen rakastelua. Vastaavasti teen hänelle asioita joista hän nauttii. Rakastan häntä todella paljon.
Nuolen, kun saan. Ex antoi nuolla joskus känniseksissä, muttei arkiseksissä.
Pari suhdetta eron jälkeen,toinen ei antanu ollenkaan nuolla, toinen kirkui nuolemisesta, mutta halusi myös anaalipanoa. Varmaan jollekkin unelmien täyttymys, mutta ei sopinut minulle,
Uusi tyttöystävä ei ole - vielä - antanut nuolla. Odotan toki tilaisuutta koko ajan :-)
Onko otos vähän huono?
Rakastan naiseni nuolemista mutta olen varsinkin monelta nuoremmalta mieheltä kuullut että "ei! en nuole!" Menettävät paljon. Se on hyvä, helppo, ihana tapa pitää nainen tyytyväisenä, tietysti minulla itselläni on joku lähes pakonomainen tarve nuolla nuoremman naiseni pillua, imeä klittaa, raivottaa kunnolla. Nyt meillä on sukua kylässä ja ei voida harrastaa mitään seksiä, taidan pyytää naiseni mukaan iltakävelylle, etsitään joku paikka ja nuolennan jälkeen, muna suun kautta pilluun. Toivottavasti ei joku koirankusettaja tule vastaan... :D
Vierailija kirjoitti:
Pari suhdetta eron jälkeen,..., toinen kirkui nuolemisesta, mutta halusi myös anaalipanoa. Varmaan jollekkin unelmien täyttymys, mutta ei sopinut minulle,
0.o
...
No, on se ainakin helvetin hyvä alku, vaikka ei nyt kaikkien unelmien täyttymys tietenkään..
Ei sopinut sinulle...jeezus.
..ihan harmittaa ettei nuorempana tullut pillua nuoltua enemmän ..nyttemmin viimeiset 10v nuoleminen on ollut parasta mitä tiedän. Naisen nautinto on niin kiihottavaa koettavaa, ettei siihen enää enempiä sönkkäyksiä tarvita. Vaimopuoli ei muuten aina ainnostu seksistä, mutta suostuu nuoltavaksi pienellä kisuttelulla. Monipuolinen nuoleminen on se juttu..hitaasti-nopeasti, kovaa- hellästi, tauolla - vauhdilla..aivan mahtavaa puuhaa ;p
Ai että ihanaa kuulla että tämmösiäkin miehiä on!!
Jos minä miehenä olisin kirjoittanut että nainen ei mielestäni ole oikea nainen jos ei ota suihin, minulla olisi vähintään sata miinusta aloitusviestissäni ja feminazit olisivat hyökänneet kimppuuni. Kaikki miehet ei kiihotu samoista asioista kun sinun miehesi, hyväksy se. Jos se on teidän mielestänne epäreilua että mies ei nuole pillua, niin älkää ottako suihin. Itse en ainakaan pystyisi seurustella sellaisen naisen kanssa jonka seksimieltymykset ei osu yhteen
M20
Todellakin nuolen aina, vähintään yhden orgasmin naiselle ennen kuin muita hommia aloitellaan, tai monesti nuolen ihan vaan naisen tyytyväiseksi, monesti väsähtäää raukka niin paljon, etten enää panna viitsi. Minulle suurin nautinto on saada nainen "kärsimään" orgasmien kourissa, "kiduttaa" häntä kielelläni ja sormillani (jopa nyrkillä) niin, että hän huutaa, inisee, tärisee, heittelehtii holtittomasti.... hmmm, enkä todellakaan päästä häntä niin vähällä. Meillä "pikapano" on useimmiten se, että nuolen nopean orgasmin, esimerkiksi juuri ennen kuin toisen täytyy johonkin lähteä. Toki saan itsekin suuhoitoa, muttei se ole minulle iso juttu, voisin elää ihan hyvin ilman suikkareita, mutta ilman nuolemista en pitkään jaksaisi.
meillä myös nuolee - tosin littyy usein kesäseksiin, kun olen posliini. Häntä saa kielihommiin jos olen luomu, menee kuulemma karvat kurkkuun =). Muttä hyvä näin - tyytyväinen olen
Mulla ihana mies, nuolee aina kun haluan ja loppuun asti, on se namia!
Lonkat paukkuu kun levitän jalat , tuntuu niin hyvälle
Miehet jotka täällä hehkuttaa nauttivansa nuolemisesta eivät ole kohdannut oikeasti pahalle haisevaa pi**ua. Sellaisia tapauksia on nuorillakin naisilla ja haju sellainen että taju meinaa lähteä. Nauti siinä sitten. Ei suuseksin antamisessa naiselle muuten mitään ongelmaa ole.
Niin ja onhan tietysti tupakoivat miehet joiden maku- ja hajuaisti on heikentynyt. Söisivät varmaan pa*kaa mämminä hyvällä ruokahalulla.
Nuolen mielelläni. Mikään ei ole niin kiihottavaa ja upeaa, kuin saada toinen nauttimaan.
Valitettavasti vaimoni ei anna nuolla, eikä ota suihin.
Onneksi on vuosien ajan ollut rakastajatar, jonka kanssa voinut nauttia puolin ja toisin.
Kohta lapset isoja ja ero edessä.
M38
Vitun hyvää haluan nuolla ja kiusoitella pitkäänM50+.
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka täällä hehkuttaa nauttivansa nuolemisesta eivät ole kohdannut oikeasti pahalle haisevaa pi**ua. Sellaisia tapauksia on nuorillakin naisilla ja haju sellainen että taju meinaa lähteä. Nauti siinä sitten. Ei suuseksin antamisessa naiselle muuten mitään ongelmaa ole.
Niin ja onhan tietysti tupakoivat miehet joiden maku- ja hajuaisti on heikentynyt. Söisivät varmaan pa*kaa mämminä hyvällä ruokahalulla.
Ei semmosia haisevia pilluja kyllä kovin monella ole, seksikumppaneita ollut runsaasti ja aina on pillu tuoksunut ainoastaan hyvälle. Toki aina ollaan seksipuuhiin alettu suihkun kautta varsinkin jos on suuseksi ollut suunnitelmissa, kuten yleensä aina on.
Huono tuuri sulla ollu, jos useinkin on haiseva pillu tullut vastaan. Kertonee ehkä siitä minkälaisiin naisiin olet tutustunut, niinku että minkä "tasoisiin"...
Aina, se tuntuu itsestäkin mahtavalta kun saa antaa vaimolleni monia orgasmejaM50+.
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.