Mieheni nuolee ja se on ihanaa
Mieheni nuolee minua aina kun pyydän ja usein ei edes tarvitse pyytää! Hän on siinä niin hyvä ja saa minut laukeamaan aina. En pystyisi kuvittelemaan seksi elämää ilman suuseksiä häneltä, tai ilman että imisi hänen kullia. Oon huomannut täällä foorumilla että on paljon miehiä ketkä kertoo itse ettei halua nuolla pillua. Ja että on monta naista kenen miehet ei nuole. Mutta otatte silti heiltä suihin?
Mielestäni mies joka ei nuole ei ole oikea mies, pelkäätkö että naamasi sulaa pillumehuista?
Toivottavasti löytyy muita tyydytettyjä naisia! Kertokaa mielellään jos miehenne nuolee ja miten!?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole vuosiin suostunut nuolemaan mutta jos en ota suihin se vetää ihme raivarit. Jos ei ois lapsia oisin jo lähtenyt. Olen kyllä vähän kateellinen sulle.
N27
No mitä ne lapset siinä eroamisessa estää? Senkus eroat. Parempi niiden on olla onnellisten vanhempien hoivaamana, vaikka sitten erillään. En mä ainakaan jaksais kattella noin lapsellista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole vuosiin suostunut nuolemaan mutta jos en ota suihin se vetää ihme raivarit. Jos ei ois lapsia oisin jo lähtenyt. Olen kyllä vähän kateellinen sulle.
N27
No mitä ne lapset siinä eroamisessa estää? Senkus eroat. Parempi niiden on olla onnellisten vanhempien hoivaamana, vaikka sitten erillään. En mä ainakaan jaksais kattella noin lapsellista miestä.
Samaa mieltä eroamisesta.
Onneksi oma mies nuolee edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
N27
Ehdota hänelle 69 asentoo siin kumpiki pääsee tekee yhtäaikaa sitä?Sinäki varmaa huolehdit itsestäsi ja sheivaat pidät seksikkäitä alushousuja.On se kumma kun ei voi tehdä toiselle mitää hyvää.
Mielenkiintoinen aihe. Voi että tykkään todella paljooooon nukkumisesta. Onneton mun vaimo antaa harvoin nuolemaan. I like sooooo much. Namia😛😛😛
En oikein tajua tuota, että jos ottaa mieheltä suihin, niin olisi pakko ottaa sitten itsekin suuseksiä vastaan. Itse haluan antaa miehelle suuseksiä koska se kiihottaa minua. Sen sijaan en halua vastaanottaa suuseksiä itse, koska klitoriksen suora koskettelu ei ole kovinkaan seksuaalista minulle. Tarvitsen seksuaaliseen tyydytykseen yhdynnän. Seksi ei ole mitään vaihtokauppaa vaan asioita tehdään sen mukaan mitä molemmat haluavat, ei minkään oudon tasa-arvokäsitteen kautta.
Eikai mistää vaihtokaupasta ollutkaan varmaa kyse :D
Mut joo, mä en ois mehen kaa joka ei suostuisi syömään pillua jos vaatis multa suihinottoi
bj kirjoitti:
Mut joo, mä en ois mehen kaa joka ei suostuisi syömään pillua jos vaatis multa suihinottoi
Se on sinun asiasi, mutta kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka ei pidä suuseksin saamisesta niin sen saaminen ei ole kivaa. Nainen voi silti itse nauttia siitä että saa antaa miehelle suuseksiä. Mistään vaatimisesta ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
bj kirjoitti:
Mut joo, mä en ois mehen kaa joka ei suostuisi syömään pillua jos vaatis multa suihinottoiSe on sinun asiasi, mutta kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka ei pidä suuseksin saamisesta niin sen saaminen ei ole kivaa. Nainen voi silti itse nauttia siitä että saa antaa miehelle suuseksiä. Mistään vaatimisesta ei ole kyse.
Miten tääkin on saanut 3 miinusta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bj kirjoitti:
Mut joo, mä en ois mehen kaa joka ei suostuisi syömään pillua jos vaatis multa suihinottoiSe on sinun asiasi, mutta kannattaa ymmärtää, että naiselle, joka ei pidä suuseksin saamisesta niin sen saaminen ei ole kivaa. Nainen voi silti itse nauttia siitä että saa antaa miehelle suuseksiä. Mistään vaatimisesta ei ole kyse.
Miten tääkin on saanut 3 miinusta??
Sanopa se!
Välillä olis jännä tietää onko mies vai nainen peukuttanut.. ja tietty miksi?
bj kirjoitti:
Ymmärrän.
Itse en haluaisi olla naisen kanssa jota en saisi nuolla. Kavereiden kanssa kännissä juteltu ja moni ei nuole mutta haluaa suikkarin. Joo ei sen mitään vaihtotaloutta tarvitse olla mutta molemmat pitäisivät olla edes jotenkin tyytyväisiä.
Olen valmis jatkossa nuolemaan jos nainen kokeilee ensin jonkun toisen naisen kanssa miten "nautinnollista" se on. (Feministifantasioitsijoiden ei tarttee tulla tarjoamaan mitään pakko ho*oilua tähän sitten. :))
Göran kirjoitti:
bj kirjoitti:
Mut joo, mä en ois mehen kaa joka ei suostuisi syömään pillua jos vaatis multa suihinottoiYmmärrän.
Itse en haluaisi olla naisen kanssa jota en saisi nuolla. Kavereiden kanssa kännissä juteltu ja moni ei nuole mutta haluaa suikkarin. Joo ei sen mitään vaihtotaloutta tarvitse olla mutta molemmat pitäisivät olla edes jotenkin tyytyväisiä.
Jep ja nainen joka ei halua olla nuoltavana, ei taatusti ole tyytyväinen jos mies painostaa sitä vastaanottamaan. Itse sen sijaan haluan antaa miehelle suuseksiä.
Olen antanut suuseksiä vaimolle melkein koko liittomme ajan aina kun hän haluaa. Joskus hänkin antaa minulle myös. Hän saa käytännössä aina orgasmin siitä ja nauttii siitä ääneen ja paljon. Opimme sen avulla saamaan hänelle aikanaan myös yhdynnässä orgasmin, jota hän ei aluksi millään saanut, kun ensin vein hänet kielellä melkein orgasmiin ja sitten menin sisään. Silloin hän tuli .Myöhemmin hän alkoi saada sekä kielellä ja sisällä ollessani toisen...Kiihottaa se kyllä mahdottomasti, kun sen saa aikaan, näkee ja tuntee... katsoo...ja sitten kun työntyy sisään päältä tai alta.. kun hän on kuumana edellisestä orgasmistaan ja saa sitten toisen ...huh..
Tulimme juuri töistä, olemme kahden kotona. Kumpaakin haluttaa taas. Viimeksi sunnuntaiaamulla rakastelimme. Nyt kohta mennään yhdessä suihkuun, Vaimo on jo riisunut kuulemma...sitten makkariin ja sitten....
M57 N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Voi herranen aika, miten helposti ollaan kannustamassa eroon. Vaikka hänellä on siis lapsia, jotka kärsii tietenkin erosta. Itsekkyys huipussaan.
Pidän vaimoni nuolemisesta vaikka se ei joka kerta seksileikkeihimme kuuluisikaan.
Menkkojen aikana hän ei halua seksiä mutta antaa sitä käsin ja suulla. Mikä sen hienonpaa kun nuolla ja huomata miten pillu kostuu ja vaimo rupeaa kiemurtelemaan orgasmin kourissa.
Mieheni nuolee lähes joka kerta minut orgasmiin. Kostun nuolemisesta aivan märäksi. Otan myös suihin mieheltäni
Usein hoidellaan toisemme ilman yhdyntää,69 . Nautimme molemmat suihinotosta ja nuolemisesta
Mun muija antaa nuolla ja saa kyllä orgasmin. Minä en pysty naimaan sairautenitakia, mutta muija ottaa suihin ja tyydyttää minut siten. m
Hyvä jos kelpaa, suoraan ei ole minulle sanottu kuin että on mukavaa tuntea itsensä halutuksi mutta kuitenkin yrittää kohteliaasti kieltäytyä useimmiten. Itseäni en tunne halutuksi lainkaan. On kyllä minun päässäni tuo negatiivinen asia kun joka kerta saan kunnon kyydit vaikka oisin vain halunnut nuolla vähän aikaa ja painella tupakille
N27