Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

allas tukossa, mies raivoaa

pelkään huutavaa miestä
13.06.2016 |

Keittiön allas vetää huonosti. Mies huutaa ja huutaa. Mitä olet pannut tänne. Minun pitää purkaa tämä ensi viikonloppuna. Miten ihmeessä olet tukkinut altaan.

Viimeksi viemäri on puhdistettu varmaan 5v sitten. Sina hirveän huudon ja uhkausten kanssa. En ole pannut mitään mitään altaaseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko se, että desibeleillä avataan

?

Vierailija
2/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa putkenavaa ennen kuin mahdollisesti turhaan alatte purkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Keittiön lavuaariin menee väkisinkin rasvaa tiskatessa, joka sitten tukkii hajulukon. Maksimissaan kymmenen minuutin homma putsata se, joten miehes olis putsannut hajulukon jo moneen kertaan siinä ajassa kun on raivonnut sulle.

Vierailija
4/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanattaa opetella itse putsaamaan, ei ole vaikea juttu. Kysy, jospa mies neuvoisi, ehkä unohtaa huutamisen.

Tosiaan hajulukot pitää silloin tällöin putsata.

Hermoheikko ukko sulla.

Vierailija
5/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Mun mies huutaa kanssa aina joka asiasta mulle.

Vierailija
6/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille pösilölle, että ei se tukos huutamisella aukene.

Vierailija
7/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Muscklea perään niin aukee. Tyhmä ukko sulla.

Vierailija
8/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että huutaa sinne lavuaariin. Jos ne rasvat liukenisi pelkällä vitalikapasiteetilla ja desibeleillä.

Vierailija
9/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muuton yhteydessä ohjeen, että pitää putsata ainakin kerran puolessa vuodessa. Veitsellä saa ruuvattua auki. Kannattaa ottaa kuvat, että menee tiivisteet takaisin oikein. Ja tarkistaa sit vielä, että ei vesi tule allaskaappiin.

Sen voi tehdä ukko tai sinä.

Kylppärin lattiakaivo pitäis myös säännöllisesti putsata.

Ennen kuin ne menee tukkoon kantsii putsata...ja viimeistään silloin.

Jos teillä on pesukoneen poistoletku yhdistetty sinne altaan viemäriin, niin se kans voi tuoda likaa ja tukkia. Meillä tukkeutui myös pesukoneen letku.

Kumihanskat käteen ja pesuainetta ja harja.

Mut se takaisin kokoaminen kannattaa varmistaa. Purkaminen on helppo homma:)

Joo, ei se huudolla hoidu. Eikä se ole rakettitiedettä. Hommiin vaan. Silleen, ettei ole porukkaa parveilemassa ympärillä. Tehkää yksin tai yhdessä.

Vierailija
10/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Kodin putkimiestä kehiin, vaikka koko pullo jos nyt noin dramaattinen tukos on. Annatte olla pari tuntia. Myös kumipumppua voi kokeilla ennenkuin alkaa avata hajulukkoja (mikä sekään ei ole iso homma ja joskus välttämätön). 

Vastaisuudessa: tyhjennä silloin tällöin kahvinporot suodatinpussista/ mutteripannun sihdistä tiskialtaan viemäriin. Kahvinpurut putsaavat putkia. 

Huutaminen ei niitä putkia avaa, kuten on jo todettu. Koska teillä viimeksi putsattiin kylppärin lattiakaivo tai pesukoneen nukkasihti? 

Vierailija
11/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap. Mun mies huutaa kanssa aina joka asiasta mulle.

Jättäkää tuollaiset "miehet". Hittoako sitä elämään elämäänsä suhteessa, jossa joutuu koko ajan olemaan varpaillaan?

Vierailija
12/12 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

imukupilla 20 vetoa jatuki kädellä ylivuotosuoja. Ei sitä kannata avata sitä hajulukkoa, paskamainen duuni ja yleensä tiputtelee sen jälkeen ja saavutettava etu vs. imukuppikäsittely parin kuukauden välein on olematon. Ellei siellä sitten asu lintuja tai muita eläimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan