Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetyt

Vierailija
12.06.2016 |

Te jotka olette jatkaneet suhdetta avo/aviopuolison kanssa vaikka tiedätte hänen pettäneen sinua. Miten olette päässeet asian yli? Miten pettäminen on muuttanut sinua? Minulle selvisi vuosi sitten, että mieheni käytti maksullisia ainakin vuoden. Lisäksi on ollut lyhyitä seksisuhteita, yhdenillan juttuja koko avioliittomme ajan. Naimisissa 15-vuotta. Seksiä meillä ollut aina 1-2 krt vkossa. Mietin vieläkin eroamista. Mies muuttunut tosi paljon, kohtelee mua kuin prinsessaa. Välillä menee ihan ok. Ajoittain tulee tosi pahoja fiiliksiä. Tekisi mieli hakata mies, hajottaa kaikki huonekalut. Masentaa ja itkettää. Ite olen ollut aina uskollinen. Tilaisuuksia houkutuksille on ollut, mutta aina arvostanut uskollisuutta ja rehellisyyttä niin paljon etten ole mitään hölmöillyt. Tämä oli niin kova kolaus. Itsetunto kärsinyt tosi paljon. En tiedä olemmeko esim. viiden vuoden päästä enään yhdessä ja välillä tullut ajatuksia, et miksen minäkin kokeilisi miltä tuntuu salasuhde jännityksineen. Ennen ajattelin jo sitäkin et jos puhun jonkun miespuolisen kanssa "liian pitkään/innokkaasti" miehelleni tulee paha mieli. Voi helv...ja samaan aikaan mies paneskelee ympäri kaupunkia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi