Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluton mies traumatisoi ja vei itsetunnon

Vierailija
12.06.2016 |

Elin 8 vuoden suhteessa haluttoman miehen kanssa. Olin suhteemme alkaessa vain 19-vuotias, suhteen alussa meillä oli hyvin aktiivisestikin seksiä. Huomasin tosin jo silloin, että mies on melko estoinen. Olen itse aina ollut hyvin avoin seksuaalisesti, kokeilunhaluinen ja saan hyvin herkästi esimerkiksi orgasmeja. Mies ei oikein "kestänyt" sitä, että osoitin omaa haluani ja olin aktiivinen vaan selkeästi ahdistui siitä. Mitä pidempään olimme yhdessä, sitä enemmän mies torjui ja kieltäytyi kokeilemasta mitään uutta. Hänellä oli lukuisia ääneenlausumattomia sääntöjä, kuten suihkussa ei voitu olla samaan aikaan, en alasti voinut mennä halaamaan häntä, seksiä ei koskaan voinut olla kuin yhden kerran päivässä (silloin hyvin harvoin kun sitä oli, olisin halunnut uusintakierroksen tai olla sängyssä vaikka koko päivän joskus), hän ei halunnut suuseksiä, häneen ei saanut koskea mihinkään hänen kehoonsa... Asiasta riideltiin ensimmäiset vuodet, sillä tunsin oloni jotenkin ällöttäväksi, liian halukkaaksi ja kuvottavaksi. Päädyin myös pettämään pari kertaa, kun olin ollut seksittä jo pidempiä aikoja, vaikka tein väärin niin nämä kerrat todella pelastivat sen vähäisen itsetuntoni ja seksuaalisuuteni, mitä minulla oli jäljellä. Koin oikeasti hyvää seksiä. Omatunto kuitenkin soimasi ja en enää pettänyt suhteen viimeisinä vuosina. Menetin kuitenkin ikäänkuin seksuaalisuuteni: en esimerkiksi kiihottunut kertaakaa viimeisen kahden vuoden aikana. Pidin kuitenkin seksiä tärkeänä ja ehdotin sitä hänelle. Jos harrastimme seksiä joskus harvoin, käytimme liukuvoidetta. Pystyn saamaan mekaanisesti orgasmin, mutta en nauttinut seksistä ollenkaan... syytin tässä vaiheessa tilanteesta jo täysin itseäni.

Sitten erosimme ja eron jälkeen tuli ilmi, että mieskin petti. Hän ei yksinkertaisesti halunnut minua. Miksi mies ei voinut myöntää sitä, kun siitä neljä vuotta riitelimme ja anoin häntä kertomaan minulle totuuden? Että kestän sen kyllä. Mutta ei, mies väitti että hän haluaa kyllä. Oli aika shokki huomata eron jälkeen, että olikin koko ajan oikeassa..

Nyttemmin seurustelen miehen kanssa, jolla on normaalit halut ja seksimme on todella ihanaa ja nautinnollista. Häneen saa koskea eikä hänellä ole estoja. Itsetuntoni on kuitenkin ihan riekaleina ja en esimerkiksi uskalla tehdä seksiin aloitetta. Jos teen aloitteen seksiin, en uskalla luottaa siihen, että mies oikeasti haluaa minua ja ajattelen miehen tekevän sen vain palveluksena minulle ja ajattelevan, että olen kuitenkin kuvottava. Hyvin harvoin hän torjuu minut, sanoo korkeintaan. että "vähän myöhemmin". Kiihotun hänestä helposti, mutta esimerkiksi en ole pystynyt masturboimaan tuon edellisen suhteen jälkeen, koska edelleen se trauma siitä omasta "ällöttävyydestä" on niin paha. En pysty kiihottumaan, vaikka yrittäisin kuinka. Pelkään hysteerisesti, että mies ei halua, että hän miettii kanssani vain muita naisia ja pystyy seksiin kanssani vain kauhealla stemppaamisella... en ole mustasukkainen luonne ollenkaan, ja en mieti muita naisia mitenkään uhkana. Ajatelen vain, että kukaan ei voi haluta minua. Miehessä ja suhteessamme ei kuitenkaan ole vikaa, tiedän tämän johtuvan tuosta exästä.

Oletteko kokeneet samaa? Miten tästä pääsee yli??

Älkää ikinä ikinä ikinä jääkö suhteeseen haluttoman puolison kanssa. Se ei ainoastaan pilaa sitä suhdetta vaan se myös rikkoo mielen ja se rikkoo itsetunnon ja seksuaalisuuden. Ja ennenkuin kukaan kommentoi ulkonäöstäni niin olen normaalipainoinen, pidän todella hyvää huolta ulkonäöstäni (laittaudun aina huolella), käytän seksikkäitä alusvaatteita aina jne. En nyt ole mikään fittness malli, mutta en usko ulkonäön olevan se ongelma. Onko mitään neuvoja?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan joka sanan. Minäkin elin vuosia haluttoman miehen kanssa, joka aina vakuutti että haluaa vaikkei se näykään. Mies jopa sanoi eromme yhteydessä, että ei tule koskaan hankkimaan uutta naista. Noh, 2 kuukautta meni ja uusi neiti oli kainalossa.

Vierailija
2/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vaan yrittää keskittyä nykypäivään ja nauttia onnestasi. Sen verran voisit tuupata ajatusmalliasi siihen suuntaan, että ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä seksistä nauttimisen kanssa. On realiteetti, että jokainen fitnessmalli ei ole seksipeto, jokainen kauniita alusvaatteita käyttävä ei nauti seksistä jne. Olet jo löytänyt jotain ihanaa, ime aivoihisi jokainen sekunti ja kaunis sana, jonka nykyiseltä mieheltäsi saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan joka sanan. Minäkin elin vuosia haluttoman miehen kanssa, joka aina vakuutti että haluaa vaikkei se näykään. Mies jopa sanoi eromme yhteydessä, että ei tule koskaan hankkimaan uutta naista. Noh, 2 kuukautta meni ja uusi neiti oli kainalossa.

ja annas kun arvaan, haluttomuus on historiaa?

Miksei mies voi suoraan myöntää, ettei halua?? ja vaikka sitten erota, miksi pitää valehdella?

Vierailija
4/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu nykyisen miehesi kanssa avoimesti asiasta :) kerro pelkosi ja miten toivoisit hänen tukevan sinua.

Itse olin naimisissa masentuneen kanssa, viimeiset kaksi vuotta lähes seksitöntä.

Tuttuja fiiliksiä kirjoittelit, itsetunto ja seksuaalisuus ihan nollassa pitkään eron jälkeen. Minä pohdin paljon asioita itekseni ja opettelin taas seksuaaliseksi naiseksi, jolla on oikeus nauttia ja tuntea. Pitkä polku, alkuun ällötti koko ajatus seksuaalisesta nautinnosta, mutta pikku hiljaa tutustuin kehooni uudelleen ja opettelin nauttimaan.

Nykyisin uus mies ja hyvin avoin puheyhteys kaikesta, myös seksistä. Ja seksielämä on aivan järjetöntä, niin nautinnollista ettei ikinä olis voinu kuvitellakkaan kokevansa.

Kyllä siitä selviää, mutta omaa ajatusmaailmaa täytyy muuttaa ja opetella olemaan itelle armollinen :)

Vierailija
5/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sinä mitään "traumatisoitunut", vaan tietoinen torjuntasi (Pettämisestäsi seurannut omatunto) aktivoitui päälle, josta saat opetella sen deaktivoimista päivä kerrallaan. Traumoissa on taas kyse "mieltä järkyttävistä yksittäisistä tragedioista". Trauma on yksikkö, tietoinen torjunta on sen "unohtamista". Mutta "tietoinen torjunta" ei tarvitse traumoja. Se on sinun tapauksessasi kognitiivinen dissonansi, kuin kaapihomolla.

Ei mulla muuta. Älä syytä miestäsi. Hän saattoi olla aspergeri ja kosketusherkkä kuin minäkin. Itse ostan ainakin mahdolliselle puolisolle värinäsauvan ja tyytyköön muutoin suuseksiin ja esileikkiin. loppu.

T:mies 29v (Ei mikään "orlandon ampuja")

Vierailija
6/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ikäluokissa naisten haluttomuus on yleisempää kuin miesten haluttomuus. Miksi täällä koko ajan yritetään väittää, että asia on toisin päin?

Vierailija
7/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten voin luottaa siihen, että seksi ei ole nykyiselle miehelleni vastenmielistä kanssani? Kerran se oli vastenmielistä kanssani exälleni vuosia. Olen varma, että nykyinen mieheni haluaa vain huomattavasti nuorempia, hyvin hoikkia, mutta isorintaisia tyttöjä. Itse olen hyvin sopusuhtainen, mutta en hoikka vaan normaalipainon ylärajoilla...

AP

Vierailija
8/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ikäluokissa naisten haluttomuus on yleisempää kuin miesten haluttomuus. Miksi täällä koko ajan yritetään väittää, että asia on toisin päin?

Kuka tässä on väittänyt mitään tuollaista? Haluan keskustella omasta henkilökohtaisesta tapauksestani enkä yleisistä haluttomuustilastoista.

Ap

Vierailija
9/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten voin luottaa siihen, että seksi ei ole nykyiselle miehelleni vastenmielistä kanssani? Kerran se oli vastenmielistä kanssani exälleni vuosia. Olen varma, että nykyinen mieheni haluaa vain huomattavasti nuorempia, hyvin hoikkia, mutta isorintaisia tyttöjä. Itse olen hyvin sopusuhtainen, mutta en hoikka vaan normaalipainon ylärajoilla...

AP

Sun  pitää päästä eroon tuosta ulkonäkökeskeisyydestä. Onko se sulle ongelma muutenkin kuin seksin suhteen?

Vierailija
10/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä halua keskustella vaan kertoa kuinka täydellinen SINÄ olet. Ehkä oletkin ns. huono pano, selällään makaava lahna? Ei siinä mitkään hepenet auta.

Vierailija
11/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos olet varma että tämä mies haluaa jotain muuta kuin sinut niin miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
12/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
13/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit miehen haluja? Kyllä jokainen on itse vastuussa seksuaalisesta aktiivisuudesta ja siitä mitä se aiheuttaa.

Alat miettiä itseäsi ja omia halujasi. Löydät kyllä seuraa, kunhan haet sitä omista lähtökohdista. :)

Vierailija
14/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kasvata itsetunto.

Vierailija
15/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sun pitäis näyttää tää sun nykyiselle ja puhua sen kanssa. jos se ymmärtäis sua se vois tehdä asioita sen eteen et sun olo paranis tai se että voit ylipäätänsä keskustella tästä jonkun kanssa johon luotat.

Vierailija
16/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sun  pitää päästä eroon tuosta ulkonäkökeskeisyydestä. Onko se sulle ongelma muutenkin kuin seksin suhteen?

No, on jokaiselle miehelle naisen ulkonäöllä paljon tekemistä kiihottavuuden kanssa. Sitä tuskin voi kieltää. 

En epäile, että sänkytaitoni ovat ongelma. Otan suihin monta kertaa viikossa ja tiedän olevani siinä taitava, Olen hyvin aktiivinen, en estoile. haluan peppuseksiä ja jopa kolmenkimppoja toisen naisen kanssa (olen bi taipuvainen ja kiihotun siitä suunnattomasti). Mutta juuri tällaiset asiat olivat ainakin exälleni ihan liikaa ja hän koki tuollaiset halut lähinnä pelottavina seksihurjasteiluina... joka ei ole naiselle soveliasta. 

Vierailija
17/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitää käydä juttelemassa tuosta jonkun seksuaaliterapeutin kanssa. Eihän se eksä pakottanut sinua olemaan suhteessa hänen kanssaan, voit siis nytkin valita mitä teet.

Vierailija
18/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun pitää käydä juttelemassa tuosta jonkun seksuaaliterapeutin kanssa. Eihän se eksä pakottanut sinua olemaan suhteessa hänen kanssaan, voit siis nytkin valita mitä teet.

Ei pakottanutkaan, mutta jäin siihen, koska ajattelin etä vika on minussa. Joten ei se vaihtamalla paranisi, jos kerran en vain ole miesten mielestä kiihottava. 

Nykyisessä ei ole miehenä vikaa ja en hänestä halua erota, koska hän on juuri sellainen, kuin haluankin. Hänen kanssaan vaan nuo edellisen suhteen tunteet ovat paljon pinnassa. en tiedä uskallanko hänelle niistä kauheasti puhua, kun pelkään sen laukaisevan sitten hänessä haluttomuuden... Hän tietää kyllä jotain, mutta jos hän saa tietää kuinka laajan mittakaavan haluttomuus oli exällä.. pelkään että nykyinen ajattelee, että vika oli minussa.

Ap

Vierailija
19/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit miehen haluja? Kyllä jokainen on itse vastuussa seksuaalisesta aktiivisuudesta ja siitä mitä se aiheuttaa.

Alat miettiä itseäsi ja omia halujasi. Löydät kyllä seuraa, kunhan haet sitä omista lähtökohdista. :)

Just näin, samoilla linjoilla.

Ihan loputon suo analysoida, ja suggeroida itseään ajattelemaan, että mies haluaakin sitä ja tätä mitä on jossain muualla. Saattaa halutakin, mutta anna olla. Nyt kun tiedostat oman ajatusmallisi, voit säädellä sitä. Mutta anna miehen ajatella mitä ajattelee ja tuntea mitä tuntee. Se on meille jokaiselle onni, että emme voi hallita toista.

Sinuna tsemppaisin itseäni ja treenaisin sitä, että otan seksistä irti kaiken ilon mitä siitä irtoaa. Vaatii tilanteen tiedostamisen ja irtioton samaan kehään jumittuneesta ajatusmallista.

Vierailija
20/32 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi nappia yli huulten käy

Raukeina kaksi rakastajaa

Neidon käsi koskettaa naurahtaa haluton mies

Kaksi nappia yli huulten käy

Yksi on matka, yksi on aamu

Varren liha jäykistyy kimmeltää pimpulin puska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi