Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointi raskauden loppupuolella

25.02.2006 |

Olisi mukava saada tietää, millaisia selityksiä olette saaneet raskauden loppupuolella ilmaantuvalle pahoinvoinnille :) Ja kuinka yleistä tämä selittämätön paha olo on..

Minulla 3. raskaus menossa, edellisissä olen ollut loistokunnossa synnytyksiin asti. Tässä raskaudessa jo viikon 20 tienoilla alkoi pahoinvointi jota on eritysesti aamupäivisin. Hb on ollut hyvä, verenpaine aika matala. Mitään erityistä syytä ei terveydenhoitaja eikä lääkäri ole osanneet antaa pahoinvoinnille. Loppua kohti olo ei ole ainakaan virkistynyt ja olen alkanut jo pelätä, ettei pahoinvointi lopu synnytykseen vaan olen puolikuollut aamupäivisin myös synnytyksen jälkeen :( Toivottavasti näin ei kuitenkaan käy..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ensimmäisessä raskaudessa en kovasti kärsinyt alkupuolella pahoinvoinnista. - Se oli lähinnä sellaista kiertävää liikettä massussa, joskus kurkunpäällä ja etovaa oloa. Mutta auta armias, kun siinä raskauden loppupuolella/puolessa välissä alkoi oikein SUURI STRESSI ja rankkuus, kun elämä päätti potkia meitin perhettä muutamallakin tavalla oikein kunnolla päähän, niin siitähän se pahoinvointi alkoi!

Kysynkin sulta, että onko mahdollisesti tässä raskauden loppuopuolella stressi lisääntynyt kenties?! Nukkunut ehkä huonommin, ja muutenkin levot jääneet minimiin/pois?

Lääkäri en ole, enkä omaan olooni kysellyt tuolloin lääkärin apua, mutta oli kyllä todella selkeät noi syy-seuraus -suhteet.

Mutta jos sulla ei ole tuollaisia muutoksia, tai vaikka olisikin, niin ainahan kannattaa varoiksi tuossa tilassa lääkärin pakeilla käydä.

Parempia voimisia toivottaen

- Tiina -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla