5 lasta kuorma-auton hytissä
Onko niissä edes niin monelle paikkoja saati turvavyötä?
Kommentit (60)
Mitä tästä opimme: turvallisuudella ei pidä leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun volvo v70 on rekattu kuorma-autoksi. Ihan jo verojen vuoksi. Jotain on nyt tässä jutussa kertomatta...
Vai että kuorma-autoksi... :DDD
Miks mä en tajua tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun volvo v70 on rekattu kuorma-autoksi. Ihan jo verojen vuoksi. Jotain on nyt tässä jutussa kertomatta...
Miks mä en tajua tätä?
No se ikuinen vääntö mikä on kuorma-auto, rekka, täysperävaunuyhdistelmä, Superrekka, ajoneuvo, pikku-auto
Ei olleet kuljettajan omia lapsia, sukulaisten.
Perheestäkö siis kysymys? Vanhemmat multalastin kanssa ajelulla lasten kanssa? What?
Vierailija kirjoitti:
Multaa lastina?
Multasäkkejä siellä näytti kuvien perusteella lastina olleen vetoautossa, ne oli pitkin pusikkoa eli ilmeisesti sitomatta. Sen laittoman peräkärryn sisällöstä ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
No onko se ollut olevinaan joku huviajelu paikasta a paikkaan b ja takaisin paikkaan a, vai mistä kyse. Matkan tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Omat tais selvitä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multaa lastina?
Multasäkkejä siellä näytti kuvien perusteella lastina olleen vetoautossa, ne oli pitkin pusikkoa eli ilmeisesti sitomatta. Sen laittoman peräkärryn sisällöstä ei tietoa.
Oukki doukki. Joku maatila kyseessä kenties.
Lestadiolaisia ja multaa kuljettamassa työn puolesta. Surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se ollut olevinaan joku huviajelu paikasta a paikkaan b ja takaisin paikkaan a, vai mistä kyse. Matkan tarkoitus?
Luulisi että ihan vain huvin vuoksi ei moisella pelillä lähdetä liikkeelle. Tuossahan oli suurin piirtein kaikki pielessä ja laitonta. Oliko kuski muuten selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti hoitaa työnsä laittomilla vehkeillä? Millainen ammattikuski ottaa tuollaisen määrän matkustajia ja viis veisaa lasten turvallisuudesta?
Toivottavasti sanktiot on sellaiset että tuntuu. Siis nämä tuomioistuimen antamat, se on ihan yksi lysti kärsiikö tuollainen syyllisyydestä loppuikänsä, sympatiaa saati anteeksiantoa ei lasten tappajalle pidä herua ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mä en tajua tätä?
No se ikuinen vääntö mikä on kuorma-auto, rekka, täysperävaunuyhdistelmä, Superrekka, ajoneuvo, pikku-auto
Tarkoitin siis sitä, että en tajua miten henkilöauton saa rekisteröityä kuorma-autoksi. Pakettiautoksi joo pystyy mut öö kuorma-auto..?
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jos olisi hoidettu asiat kunnolla ja asiallisesti niin ei olisi mitään surtavaa kenelläkään. Oliko tuo välinpitämätön asenne tällä porukalla ihan perussettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mä en tajua tätä?
Tarkoitin siis sitä, että en tajua miten henkilöauton saa rekisteröityä kuorma-autoksi. Pakettiautoksi joo pystyy mut öö kuorma-auto..?
No ei pystykään :) pakettiauton kylläkin pystyy kuorma-autoksi.
Saako alaikäisiä olla muutenkaan kyydissä, jos on lastia, vai riippuuko siitä mitä kuormassa on? Saako esim. tukkeja kuljettaa niin, että vänkärin puolella on alaikäinen?
Tämä on niin kertakaikkisen surullinen tapaus. Haluaisin olla myötätuntoinen kuskia kohtaan, en tiedä miten hän voi jatkaa elämäänsä onnettomuuden jälkeen, mutta tunnen vain vihaa siitä, että kaksi lasta menetti henkensä aikuisen välinpitämättömyyden ja kuvitteellisen kaikkivoipaisuuden tähden. Toivottavasti perheet ottavat vastaan psykiatrista apua. Kirkko ei eheytä kaikkia.