Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni maksaa lähes aina ostokseni

Vierailija
12.06.2016 |

Kassoilta saan lähes aina tietynlaisen katseen, jos hihkaisen miehelleni että hän maksaisi ostokseni. Syynä tähän on se, ettei minulla yleensä ole koko lompakkoa mukana. On huvittavaa seurata myyjien ilmeitä kerrasta toiseen tähän toimintaan. Vuosia jaksoin selitellä myyjille toimintaani, mutta nykyään enää en. Meillä on yhteinen tili. Minun rahat riittää kyllä omiin ostoksiini, mutta käsilaukkua en viitsi roudata mukana;-)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen

Vierailija
2/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy miehen kanssa ostoksilla. Oma tilin ja oman lompakon lisäksi minulla on oma auto ja omat kotiavaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen tili. En ole koskaan päätäni vaivannut, että joku ajattelisi jotain siitä kuka maksaa

Vierailija
4/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä osaisi olla, jos minulla olisi jonkun toisen ihmisen kanssa yhteinen pankkitili. Ehkä joku sellainen tietysti, johon voi laittaa vaikka yhteisten laskujen maksuun rahaa, mutta olisi ihan kamalaa jos kaikki rahat olisi jonkun toisen kanssa samassa läjässä.

Oma pankkitili FTW!

Vierailija
5/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sen täytyykin olla. Mies käy töissä ja elättää naisen. Nainen tekee kotona kotityöt, laittaa ruuan ja muutenkin laittautuu nätiksi miestä varten ja miellyttää tätä. Näin meillä :)

N22

Vierailija
6/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä usko että suurin osa kassoista kiinnittäisi siihen mitään huomiota että pyydät miestä maksamaan.

Vierailija
7/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en voisi olla jos mies maksaisi mulle. Maksullisena ei ole kiva olla. En alistu miehen tahtoon, tuossa asetelmassa minusta tuntuisi, että olen hänelle sitten sellaista velkaa.

Vierailija
8/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, en voisi olla jos mies maksaisi mulle. Maksullisena ei ole kiva olla. En alistu miehen tahtoon, tuossa asetelmassa minusta tuntuisi, että olen hänelle sitten sellaista velkaa.

Ap:n asetelmassa? Sinusta tuntuisi, että olet velkaa, jos miehesi maksaisi ostokset pankkikortilla, joka on teidän yhteiseen tiliin ja jossa on teidän molempien rahat? Sinulla olisi oma pankkikorti samaan tiliin, mutta lompakkosi olisi autossa/kotona. Miten olisit vähemmän velkaa, jos maksaisit omalla pankkikortillasi ostokset siltä samalta tililtä kuin miehesi ne nyt maksaa?

Vierailija
9/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies maksaa kaikki kauppa ostokset. Ravintolat yms yleensä, auton kulut... Melkein kaiken näkyvän ja voisi helposti luulla minun elävän mieheni rahoilla... Tosin miehelle jääkin rahaa millä maksaa, kun minä hoidan asumiseen liittyvät kulut...

Moni voisi huutaa lompakkoloiseksi, jos ei aiheesta mitää tietäis...

Jokainen tyylillään, en tosin tiedä miksi ihmiset huolehtii muiden rahoista, mitä se jollekki myyjälle kuuluu? :D

Vierailija
10/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tiedän ilmiön. 

Naiset ovat ihania kun ne ajattelevat meidän miesten parasta. Vai ovatko vain kateellisia sille naiselle? Nimittäin joskus baarissakin naistarjoilija katsoo vihaisesti naista, jolle tarjoan jotakin :D

Vierailija
11/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy miehen kanssa ostoksilla. Oma tilin ja oman lompakon lisäksi minulla on oma auto ja omat kotiavaimet.

Oikein! Kunnon feministi! 

Kunnon feministi ei edes nussi miehensä kanssa yhdessä, vaan eri aikaan!!! 

Vierailija
12/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, tiedän ilmiön. 

Naiset ovat ihania kun ne ajattelevat meidän miesten parasta. Vai ovatko vain kateellisia sille naiselle? Nimittäin joskus baarissakin naistarjoilija katsoo vihaisesti naista, jolle tarjoan jotakin :D

Näin tekevät ne naiset, jotka voisivat olla sinusta kiinnostuneita myös. 

Vierailija
13/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan aina ostokset, ravintolalaskut yms. silloin kun miehen kanssa yhdessä käydään kaupassa tai syömässä. Koskaan ei ole kukaan myyjä katsonut kieroon tai tarvinnut mitään selitellä... Eikai heitä kiinnosta kenen lompakosta maksetaan kunhan saavat maksun :)

Vierailija
14/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan (olen nainen) kaikki laskumme: sähkön, veden, jätehuollon yms ja oman osuuden asuntolainastamme. Lisäksi omat shoppailuni.

Mies maksaa ruokakauppakäynnit, ravintolat, ostokset, talon rempat ym. Hänen palkkansa on 5x minun palkkani, joten kaiketi ihan järkevää. Yhdessä olemme olleet 12 vuotta ja asumme yhteisessä talossa, joten en kuvittele olevani mikään loinen. Yhdessä elämme elämäänne ja molemmat käymme säännöllisessä työssä. Olemme säästäväisiä eikä kumpikaan juuri tuhlaa turhaan.

Vierailija
15/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain miehiä kiihottaa ajatus, että "joutuvat" antamaan naiselle rahaa ja ostamaan kaikkea.

Vierailija
16/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että ei paljoo vittuakaan kiinnosta kuka sun ostokset maksaa. Joka päivä joku mies maksaa naisen puolesta ja nainen maksaa miehen puolesta tai mies/nainen maksaa yhteiset ostokset tai äiti/isä maksaa lapselle tai lapsi äidille tai isälle. Joskus henkilökohtainen avustaja maksaa avustettavalle. Kaverit maksavat kavereille.

Paitsi jos joku tulee liikkeeseen sisälle ja sanoo että "valitse kulta mitä haluat, minä maksan" niin ei kiinnosta, ja silloinkin vaan sen takia että voin mennä myymään siihen jotain mahdollisimman kallista.

Vierailija
17/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo erikoiselta kuulosta, jos kerran on yhteinen tili ja totesit omien rahojesi vieläpä riittävän ostoksiisi. Monesti kyllä oon miettiny sitä, kuinka porukka jaksaa provota toisia. Mietin yhtä usein myös sitä, miksi porukka on niin tyhmää, että lähtee tällaiseen mukaan.

Vierailija
18/18 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sitä tarvitse kovaan ääneen mainostaa, että mies maksaa. laitat tavarat ostokärryyn tai koriin ja sitten mies maksaa kaikki kärryssä oleet tavarat. kassat ovat varmaan katsoneet säälivästi, että mikähän bimbo tuo on ja pohtivaat samalla että pitääkö mahdollisesti kutsua vartijat paikalle, jos satut järjestämään kohtauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän