Tapaus "saatanan nyrkillä tapettava teinipillu"
Oon siis se joka joutui perumaan treffit duunin takia ja sai mieheltä kamalat haukut. Heti kun palasin skypeen, se alkoi vinkua anteeksi käytöstään. En enää vastannutniihin viesteihin.
Mies siis kirjoittaa edelleen sähköpostiin, ja nyt tänään tuli viesti jossa se kertoo tietävänsä kuka olen (mm. skype, insra, fb, ask.fm, youtube, mun lähettämät kuvat, mun skype ja sposti) ja että mun olis hyvä pitää ne hänen kirjoittamat viestit vaan mun tiedossa samalla kun se ilmoitti et kaikki mun viestit lähtee koko maailman luettavaksi jos en oo hiljaa.
Tää alkaa olla jo ahdistavaa. Mitä mä siis teen?
Kommentit (19)
Ilmoitat poliisille! Nyt viimeistään! Laitat nyt heti ensin vaikka nettipoliisille viestiä. Tuollaiset hullut pitää saada tietoon. Todennäköisesti ei tee mitään sinulle, kunhan pelottelee. Jos huomaa, että pelkäät ja etkä välitä itsestäsi, silloin saattaa jopa tehdäkin.
Ota screen shotit kaikista uhkaavista herjoista/uhkailun kiristämisestä, ilmoitat että jos häiriköinti ei lopu otat yhteyttä poliisiin. Sitten estät kyseisen henkilön.
Rikos ilmoitus vainoamisesta ja laittomasta uhkailusta ja kunnian loukkauksesta.sillä on jotain enemmänki hävittävää.
En tiedä, onko tämä oikeaoppinen vastaus, mutta mitä jos vain olisit miehelle mukava ja lupaisit, ettet kerro hänen viesteistään kenellekään, jos hän ei enää uhkaile sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ota screen shotit kaikista uhkaavista herjoista/uhkailun kiristämisestä, ilmoitat että jos häiriköinti ei lopu otat yhteyttä poliisiin. Sitten estät kyseisen henkilön.
Piti lisätä, että tekisin ilmoituksen vielä poliisille varmuuden vuoksi ja jos miehelle on profiili nettideittisivulla, ilmoittaisin ylläpidolle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko tämä oikeaoppinen vastaus, mutta mitä jos vain olisit miehelle mukava ja lupaisit, ettet kerro hänen viesteistään kenellekään, jos hän ei enää uhkaile sinua.
Ei todellakaan ole oikeaoppinen vastaus. Tollaset äijänretaleet (tai ämmänretaleet) toivotetaan perkeleen ryteikköön ja ilmoitetaan poliisille laittomista uhkauksista. Äijä jatkaa toimintaansa taas seuraavan uhrin kanssa.
Hyi saakeli, nyt tuo hullu poliisin tietoon ja heti. Tee heti rikosilmoitus netissä.
Oon siis tehnyt rikosilmoituksen netissä mutta vielä ei ole kuulunut mitään.
Soitat poliisille, kerrot tilanteesi, ikäsi ja sanot että pelkäät henkesi ja terveytesi puolesta. Poliisit selvityävät tyypin henkilöllisyyden ja vähintäänkin puhuttelevat. Kerto myös että olet tehnyt rikosilmoituksen.
Etkö peruessasi ehdottanut mitään muuta sopivampaa päivää treffeille? Jos et, niin hän sai vaikutelman ettet ole kiinnostunut ja on nyt närkästynyt tästä.
Annat asian olla. Itsensä tuo mies siinä vain nolaa kun laittaa viestejäai julkisuuteen.
Tietysti yksi vaihtoehto on että lopetat sen pelailun ja vedättämisen. Eivät miehetkään ole mitään tunteettomia kusipäitä joilla on kiva leikkiä kuin kissa kuolleella hiirellä.
Heti ilmoitus poliisille. Tuollaisille hulluille heti vaan jauhot suuhun. Kyseessä on joku reppana tai mielenterveysongelmainen, jolla itsetunto niin huono, että ei kestä, kun saa pakit.
No menet tietenkin niille treffeille.