Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan Samsung televisio kestää ?

Vierailija
12.06.2016 |

Muistan että joskus 80-luvulla televisiot kesti noin 10 v ennen kuin täytyi ostaa uusi.
Mulla on nyt pieni Samsung taulutelevisio vm 2009. Tuntuu että viime päivinä on tullut häiriöitä kuvaan.
Miten kauan teillä on tällainen tv kestänyt ?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 7v ole noin 10v? Hmm.

Vierailija
2/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut 5v eikä vieläkään näytä merkkejä hajoamisesta. En tosin käytä TVtä usein. Koneelta näin kaiken mitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2010, vielä toimii hyvin.

Vierailija
4/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, katsotaan kun hajoo.

Vierailija
5/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin joulukuussa 2011 HD-led-Samsung. Hyvin toimii, se on auki lähes koko ajan, kun hereillä ollaan.

Vierailija
6/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikka taitaa vanhentua ennen kuin itse tv menee käyttökelvottomaksi. Ts. kuinka kauan esim. Android-pohjaisia "älytelkkareita" päivitetään? Taitaa olla parasta ostaa mahdollisimman tyhmä tv, joka tukee tulevaisuuden lähetysmuotoa.

Vierailija
7/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessaa (joissakin) Samsungin telkkareissa virtalähde oli suunniteltu (tarkoituksella?) hölmösti niin, että virtalähteen kondensaattorit kävivät kuumina ja hajosivat nopeasti. Oli muistaakseni siinä dokkarissa Hehkulamppuhuijaus.

Vierailija
8/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 7v ole noin 10v? Hmm.

Sehän se tässä hermostuttaakin....

Ap

Vierailija
9/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikka taitaa vanhentua ennen kuin itse tv menee käyttökelvottomaksi. Ts. kuinka kauan esim. Android-pohjaisia "älytelkkareita" päivitetään? Taitaa olla parasta ostaa mahdollisimman tyhmä tv, joka tukee tulevaisuuden lähetysmuotoa.

Tuleeko kännykästä käyttökelvoton, jos sitä ei päivitä uusimpaan käytöjärjestelmäversioon? Miksi telkkarista tulisi?

Vierailija
10/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti antaa muille telkuille 3 v takuun, paitsi ei Samsungin telkuille.

Vierailija
11/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessaa (joissakin) Samsungin telkkareissa virtalähde oli suunniteltu (tarkoituksella?) hölmösti niin, että virtalähteen kondensaattorit kävivät kuumina ja hajosivat nopeasti. Oli muistaakseni siinä dokkarissa Hehkulamppuhuijaus.

Se konkka on helppo vaihtaa itsekin.

Vierailija
12/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kännykästä käyttökelvoton, jos sitä ei päivitä uusimpaan käytöjärjestelmäversioon? Miksi telkkarista tulisi?

Todellakin tulee.

Vierailija
13/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuuajan verran eli parisen vuotta. Sitten menee joku yksittäinen osa mitä ei pysty vaihtamaan ja halvempi ostaa uusi tilalle. 

Vierailija
14/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3kpl Samsung televisioita ja ovat 9v, 5v ja 3v vanhoja. Hyvin toimii kaikki, myös tuo vanhinkin. Eivät tosin ole älytelkkareita mikään niistä.

Vierailija
15/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olkkarissa muistaakseni 2007 ostettu Samsugin telkkari, ellei jopa aikaisemminkin. Nyt on alkanut vihdoinkin hieman temppuilemaan, joten lienee viisasta ostaa uusi telkkari ennen kuin syttyy tuleen tms...Tyytyväinen olen kyllä ollut. 

Vierailija
16/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tulee.

No mulla on kännykässä android 5.1 eikä ole käyttökelvoton.

Vierailija
17/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se konkka on helppo vaihtaa itsekin.

Jos on kolvi ja hieman tietoa tai hyvät ohjeet. Eikä se kaikille siltikään ole helppo.

Vierailija
18/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Samsung jonka Ostin joskus 2000 luvun alkupuolella. On vieläkin toiminnassa lasten huoneessa. Jotakin pientä käynnistys häikkää on mutta muuten toimii. Ostin uuden puolivuotta sitten Samsungin myös tällä kertaa.

Vierailija
19/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi vuotta vanha Samsung led-tv ja ihan ok vielä. Edellinen olikin 15-vuotias kuvaputkitelkkari.

Vierailija
20/27 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta on nykyään määrittävin tekijä kodinkonemarkkinoilla, joten tuotteista tehdään sen mukaisia. Halvalla saa halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi