Miksi on parempi olla mies kuin nainen?
Feministien mukaan maailma on miesten. Kuinka tämä näkyy tämän päivän Suomessa?
Kommentit (5)
parasta on ettei tarvitse olla lääketokkuraan huumattuna teinistä alkaen (e-pillerit) vaan saa olla oma itsensä.
Hmm no jaa...kyllä ne naiset vie miehiä 100-0 :D
Vierailija kirjoitti:
parasta on ettei tarvitse olla lääketokkuraan huumattuna teinistä alkaen (e-pillerit) vaan saa olla oma itsensä.
No mitäs käytät niitä? Valmistaudu jo kuulemaan sairaudesta keski-iässä, sitä ne aiheuttaa. Mulla ollut aina Kuparikierukka, uusi malli ei lisää vuotoja millään tavalla.
Naiset ovat kasvaneet ainakin tähän mennessä epävarmoiksi, toisten (miesten) miellyttäjiksi. Tästä johtuen ovat naisporukat kovin riitaisia. Ollaan kateellisia ja kilpailuhenkisiä, mollataan toisia naisia. Naisen täytyisi sopia tiettyyn muottiin ja olla mahdollisimman puoleensavetävä (usein kiltteydelläkin, ja tavoilla joka päällepäin voi näyttäytyä viehättävyytenä).
On vain harvoja naisia joita tunnen, jotka eivät yritä mitään roolia, ovat luonnollisia eivätkä yritä mitään tälläkään tasolla, sisäisesti vahvoja ja levollisia, ja antavat toistenkin olla juuri mitä ovat. Kohtaavat yksilön ystävällisesti. Tästä edellä mainutusta kuvauksesta tulee mieleeni ensisijaisesti mies (!?)
Onhan niitä tosin joitain, mutta liian vähän, eikä erityisesti nuorissa naisissa, tai roolimalleissa, jotka näyttäisivät muille kasvaville mallia. Mutta sukupolvesta alemmaksi myös nainen paranee. On meillä toivoa.
Minä, Nainen.
Kun on tuollainen heppi kuten mulla siitä on omat ilonsa. Yleensä yhdessä joskus yksin. On se vaan sellainen vehje että vie miestä. Sunnunnai päivä ja sen verran krapulakin että ainakin kahdesti keksiä.