Miksi miehet eivät osaa ottaa kakkulapiolla valmiiksi leikattua kakkua vaan tuhoavat sen?
Olen töissä kahvilaravintolassa ja kaikki muut asiakkaat onnistuvat nätisti ottamaan palan valmiiksi leikattua kakkua itselleen. Sen kun vain tyrkkäät lapion palan alle ja lautaselle. Miehet taas useimmiten aina ensin tutkailevat kakkua sormi suussa ja sen jälkeen lähtevät LEIKKAAMAAN itselleen jostain random kohdasta palaa --> toteavat "jaahas siinä olikin valmiiksi leikattu!" Noh ei auta kuin ottaa koko kakku pois ja heittää muutama rikki mennyt palanen pois.
Kommentit (26)
Ainakin niissä (tasokkaissa) kahvilaravintoloissa joissa itse käyn, kakut ovat vitriinissä ja henkilökunta antaa asiakkaan haluaman tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niissä (tasokkaissa) kahvilaravintoloissa joissa itse käyn, kakut ovat vitriinissä ja henkilökunta antaa asiakkaan haluaman tuotteen.
No tämä ei ole tasokas. Ja asiakkaamme ovat näköjään sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei parane valittaa, hakeudu parempaan paikkaan töihin.
No mitä jos kakkua leikatessä tönisit ne palat hieman erilleen että kiireisempikin näkee että siinä on valmiita palasia?
No nyt on jo kyllä miehistä valittaminenkin jo mennyt hiukan liian pitkälle... on sulla ongelmat! 😂
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Et ole maailman napa jonka mukaan maailma pyörii vaan jokainen tekee omat ratkaisunsa.
Anna lapsillesi tilaa kasvaa.
Jostain syystä repesin tälle ihan täysin :D
Just saying... En minä VALITA vaan kysyn miksi näin on?
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos kakkua leikatessä tönisit ne palat hieman erilleen että kiireisempikin näkee että siinä on valmiita palasia?
Kakut ovat esteettisempiä kun ei ole irtonaisia paloja.
Seuraavalla kerralla hieron koko kakun aloittajan rintoihin ja nuolen siitä
t. se komea raksamies joka ei nähnyt että kakku oli leikattu
Mä onnistun naisena säheltämään ne kakut sotkuun. En tosin ala valmiiksi leikatuista kakuista uusia paloja paloittelemaan mutta se kakunpala keikahtaa aina muun kakun päälle tmv. ennen kuin päätyy mun lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli te leikkaatte kakut niin ettei ne näytä leikatuilta ja sitten itket miksi niitä yritetään leikata.
Vain nainen voi olla noin typerä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei parane valittaa, hakeudu parempaan paikkaan töihin.
Olen täysin tyytyväinen työhöni, mutta varmasti jokaisella on työssään "epäkohtia", sekä pieniä että isoja? Kuhan ajankuluksi päätin av-palstalle todeta asian :D Ei se tarkoita että olisin elämääni katkeroitunut kahvila-mamma.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnistun naisena säheltämään ne kakut sotkuun. En tosin ala valmiiksi leikatuista kakuista uusia paloja paloittelemaan mutta se kakunpala keikahtaa aina muun kakun päälle tmv. ennen kuin päätyy mun lautaselle.
Pidä toisella kädellä lautanen lähellä kakkua josta leikkaat ja toisella kädellä äkkiä kippaat palan lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tarkoita että olisin elämääni katkeroitunut kahvila-mamma.
Esität sellaista todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli te leikkaatte kakut niin ettei ne näytä leikatuilta ja sitten itket miksi niitä yritetään leikata.
M
Vaikka palat olisivat tiiviisti kiinni toisissaan, kyllä leikkausjäljelt silti näkyvät :D Ilmeisesti vaik miehet voivat olla niin typeriä etteivät kykene suorittamaan näin aivokapasiteetin suhteen vaatimatonta tehtävää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Vaikka palat olisivat tiiviisti kiinni toisissaan, kyllä leikkausjäljelt silti näkyvät :D Ilmeisesti vaik miehet voivat olla niin typeriä etteivät kykene suorittamaan näin aivokapasiteetin suhteen vaatimatonta tehtävää.
Ap
Jos joku toteaa leikkausyrityksen jälkeen että "jaahas siinä olikin valmiiksi leikattu!" se tarkoittaa että ne leikkausjäljet EIVÄT näkyneet tarpeeksi hyvin.
Kerran mielestäsi asiakaskuntasi on pohjasakkaa niin kiviäkin kiinnostaa kakkujenne "esteettisyys" sen sijaan että sokeakin näkisi että ne on valmiiksi leikattu.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ap
Jos joku toteaa leikkausyrityksen jälkeen että "jaahas siinä olikin valmiiksi leikattu!" se tarkoittaa että ne leikkausjäljet EIVÄT näkyneet tarpeeksi hyvin.
Kerran mielestäsi asiakaskuntasi on pohjasakkaa niin kiviäkin kiinnostaa kakkujenne "esteettisyys" sen sijaan että sokeakin näkisi että ne on valmiiksi leikattu.
M
Miksi ensin 6 naista onnistuu ottamaan palan mutta HETI kun kyseessä mies niin vituiks menee? Ja hei, tätä tapahtuu USEIN. MIKSI juuri miehet eivät erota leikkausjälkiä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ap
M
Miksi ensin 6 naista onnistuu ottamaan palan mutta HETI kun kyseessä mies niin vituiks menee? Ja hei, tätä tapahtuu USEIN. MIKSI juuri miehet eivät erota leikkausjälkiä?
Ap
Koska ne katselee tissejä ja ajattelee vormuloita eivätkä niin kauheasti keskity kakun leikkaamiseen kuin te naiset.
M
Et ole maailman napa jonka mukaan maailma pyörii vaan jokainen tekee omat ratkaisunsa.
Anna lapsillesi tilaa kasvaa.