Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua. Kolmas lapsi?

Vierailija
12.06.2016 |

Ei, en ole raskaana, mutta..

Minulla on 2 lasta, mutta olen eronnut heidän isästään. Tein jo aikapäivää sitten päätöksen etten halua kolmatta lasta. Kaksi on ihan tarpeeksi.

No, tapasin miehen, ja olemme todella vakavissamme. Mies ei ole aikaisemmissa suhteissa naimisiin, mutta minun kanssani hänellä on kova hinku siihen suuntaan, tämä ok minulle, mutta ne lapset.. Alussa puhuimme lapsista kovasti, ja mies oli täysin sitä mieltä ettei halua lapsia ikinä. JES. Sopi mulle, MUTTA nyt hänen ajatuksensa on ruvennut muuttumaan. Johtuu varmaan siitä, että on niin innoissaan minusta ja suhteestamme, ja haluaa yhteisen tulevaisuuden naimisiinmenoineen kaikkineen.

Ei hitto. En mä haluaisi lapsia. Tai tavallaan musta olisi ihanaa tehdä vauva tuon kanssa, koska sen kanssa on niin hyvä olla ja näin (en ainakaan 5 vuoteen kuitenkaan), mutta toisaalta mä EN HALUA enää lapsia.

Onko teillä kokemuksia tälläisestä? Periaatteessa en voi riistää mieheltä sitä kokemusta lapsista, mutta toisaalta en voi tehdä lapsia vain tyydyttääkseen miehen tarpeet, kun en itse sitä niin hingulla halua.. Mutten kuitenkaan halua erota. Ei tälläistä rakkautta tule jatkuvasti vastaan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun täytyy haluta se lapsi itsekin. Kun sanot ettet halua riistää mieheltä kokemusta lapsista, niin tuskin haluat lapselta riistää kokemusta siitä että hän on haluttu.

Vierailija
2/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olin tehnyt päätöksen, että lapsiluku on minun kohdaltani täynnä. En jaksa enempää.

Treffaillessa sitten ohitin ihaniakin miehiä vain siksi, että olivat lapsettomia, koska en halunnut viedä heiltä mahdollisuutta isyyteen.

Sitten tapasin nykyisen mieheni. Hänellä oli ennestään lapsia, mutta haluaisi lisää. Tästä asiasta tuli minulle melko iso kriisi, koska mies oli niin ihana, mutta taas sama ongelma. Mies on kuitenkin nyt tehnyt selväksi, että hänelle riittää nykyiset ja yhteinen lapsi olisi vaan bonusta jos sellaisen saisi. Silti on ristiriitainen olo, itsellekin vähän tullut vauvakuume.😄😝

Sinun tilanne on hankalampi jos alussa luotit, ettei mies lapsia halua ja aloitit suhteen. Tai voisihan tämä tapahtua ydinperheessäkin, että toinen alkaisi vielä haluta iltatähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mä en edes etsinyt ketään.. Siis vakavaa suhdetta, ja sitten tulee tämä tyyppi. Hyväksyi minut, lapseni, ja sen etten halua lapsia - täysin. JA nyt on alkanut puhumaan että lapsia ehkä sitten joskus... No ensinnäkin, ehkä vähän tyhmää sanoa näin, mutta.. En halua lapsia kahdelle miehelle. Tulee jotenkin.. likainen oli siitä. En osaa selittää. Ja toisaalta mua pelottaa ihan älyttömästi se, että joskus erotaan, tai jotain tapahtuu, ja mulla on liuta lapsia eri miehille.. En jaksaisi YH:na yhtään. Tää on niin hankalaa, kun toisaalta kokemus olisi ihana, saada siis vauva tuon kanssa. Mutta sitten kaikki ne negatiiviset puolet.. Eihhh!!!! AP

Vierailija
4/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että mies selvästikin taitaa pitää sinun lapsista aidosti, jos nyt on alkanut omaakin miettimään. Se on tosi arvokas piirre uudessa puolisossa. Mahdollisen vauvan kanssakin helpompaa, jos mies huolehtii vanhemmista lapsista myös, mahdollisuuksien mukaan, kun vauva on kovin äidissä kiinni aluksi.

Tuohon toiseen asiaan. Siinäkin meillä samat mietteet. Tai en koe sitä likaiseksi. Mutta olen itse syntynyt äidin toiseen avioliittoon "iltatähdeksi". Olihan siinä varmasti hyviäkin puolia, kuten esim. äiti oli paljon rennompi äiti minun kanssa 35v, kuin mitä parikymppisenä vanhempien sisarusten kanssa.

Huono puoli ehdottomasti se, että kaipasin lapsena ja vähän vieläkin täyssisaruksia. Olin kateellinen vanhemmille (puoli)sisaruksille tästä.

Eli niitä lapsia pitäisi minusta tehdä uuden miehen kanssa sitten kaksi, jos hommaan alkaa.😂😂

-Kakkonen-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi