Minkä ikäinen kuopuksesi on, "vauvapalstalainen"? :D
Tuli vain mieleen, kun välillä tulee vastaan kysymyksiä raskaudesta ja imettämisestä, Kauhistus miten kaukana senkin aika jo on, ihan vierasta elämää!
Kuopus 10-vuotias ja lapsiluku täynnä
Kommentit (43)
Kuopus täytti tänään 19, muut lapset 21 ja 23. Vähän myöhäisherännäinen olen, kun löysin tieni tänne vasta reilut pari-kolme vuotta sitten. Aika paljon täällä nyt on ilmoittautunut vanhempia äitejä..
Kuopus on kaks viikkonen <3 ja esikoinen 3v
Vierailija kirjoitti:
Kuopus täytti tänään 19, muut lapset 21 ja 23. Vähän myöhäisherännäinen olen, kun löysin tieni tänne vasta reilut pari-kolme vuotta sitten. Aika paljon täällä nyt on ilmoittautunut vanhempia äitejä..
Mekin halutaan pysyä menossa mukana :D Täältä saa uusimmat vinkit ja pysyy ajan hermolla. Lapsenlapset aina ihmettelee mistä tiedän kaikki jutut :D En ole vielä paljastanut, eikä ehkä kannatakaan :) Ja onhan se mukavaa, ettei syrjitä meitä luumuja, vaan joskus voi jopa auttaa kokemuksen puitteissa.
Tämän mamman vauva on 7 v. Seuraavaa ei tullut. =( Palstalla aloin pyöriä n. vuonna 2003, kun esikoista suunniteltiin.
Kuopus 6,esikoinen 11 ja olen raskaana 😊
Kuopus 16, seuraava 18 ja vanhin kohta 20v
Löysin palstan kun keskimmäinen oli 9kk.
Ainokainen on 15. Palstailin jo ennen hänen syntymäänsä 😶
Ainokainen 14-vuotias :D Olen palstaillut raskausajoista saakka!
en kyllä käy vauvapalstalla, vaan ainoasaan aihevapaalla, mutta kuopus on kahdeksan ja esikoinen 10.
Kuopus ja samalla esikoinen n. 18 vkoa sitten sai alkunsa - muljuaa mahassa :)
Kuopus täyttää 12 tänä vuonna. Ja lapsiluku on ollut täynnä jo aika tarkkaan sen 12 vuotta...
Kuopus kohta 13v, esikoinen 20v..
kuopus puolivuotias ja samalla esikoinen. En nyt halua loukata, mutta toivon tosissaan etten itse tule roikkumaan täällä seuraava 20 vuotta :S
Kuopus 2v, keskimmäinen 4v ja esikoinen 6v.