Miksi olet hereillä jo tähän aikaan?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa. En tiedä mitä teen elämälläni
Tsemppiä!
8.25 on meillä myöhään. Eka lapsi heräsi tänään 5.15, viimeinen 7.30. Itse nousin n.7.
En halua tuhlata lyhyttä kesää nukkumiseen,heräsin klo6 ja pian lähden pyörälenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vein poikani ja hänen tyttöystävänsä lentokentälle! Kreikka kutsuu nuorta paria😍
Menevät katsomaan mitä Suomalaisen duunarin selkänahasta on saatu revittyä.
Selkäkivuista kärsivänä en Kreikkaan päin kusekkaan.....pummeja kaikki.
Heräsin miehen kuorsaukseen seitsemän kieppeillä, enkä saanut enää unta😞. Kuorsaa muuten edelleenkin.
Piti käydä lenkillä enkä nähnyt ideaa mennä nukkumaan uudestaan 😛
Heräsin jo viiden aikaan ja kävin pitkällä aamulenkillä koiran kanssa. Nyt on aamupala syötynä ja tunnin päästä lähdetään kummilapsen syntymäpäiville parin tunnin ajomatkan päähän.
Klo 8.45 minut herätti koirat. Toinen piippasi piip piip piip pissahätä ja toinen heitti tassunsa mun naaman päälle tyyliin eikö tässä huushollissa pitäis nousta jo, että kusettaa. Nyt seista töpötän unet silmissä takapihalla nuo kaksi tolloa riehuu. Kohta takaisin sänkyyn, pitkä lenkki tehdään sit kun mun pumppu alkaa lyödä puolenpäivän tienoilla.
Heräsin jo tunti sitten. Olemme lähdössä katsomaan urheiluautonäyttelyä, ja sitten metsöatys - ja kalastusnäyttelyyn. Kello ei ole vielä yhdeksääkään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin jo tunti sitten. Olemme lähdössä katsomaan urheiluautonäyttelyä, ja sitten metsöatys - ja kalastusnäyttelyyn. Kello ei ole vielä yhdeksääkään täällä.
Missä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan lähdössä kymmeneksi koko perhe kirkkoon, kuten joka sunnuntai.
T. Mormoni
Oletko muuten miettinyt ihan aikuisten oikeesti kenen vuoksi kirkkoon ravaat? Niinpä. Mutta on varmaan parempi käydä ettei joudu kadotukseen.
Heräsin kun panetti ja siitä se ajatus sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
Kun voisi nukkua pitkään?
Itse olen töissä.
8:25 on melko "pitkään" jos arkisin herää vaikkapa 6:00
Piti mennä töihin mutta en menekään kun aloin oksentaa. Menin siis takaisin petiin.
Nousin vauvan kanssa jo jonkin aikaa sitten.