Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten deittiprofiileista poimittua

Vierailija
12.06.2016 |

Vanhoilla miehillä se iänikuinen "puhuu ja pussaa". Aika harvassa nyt taitaa kuitenkin olla ne miehet, jotka eivät puhu mitään eivätkä edes välitä suutelemisesta edes ensimmäisinä kertoina.

Maininta kiltteydestä. Mikä on kiltti? Ovimatto, joka tekee kaiken mitä nainen sanoo, kunhan pääsee parisuhteeseen naisen kanssa? Mies, joka ei pyöritä monta naista kerralla (ei mahdollista nettideittimaailmassa!)? Ei tuo sana kerro mitään, kirjoittakaa jotain konkreettisia esimerkkejä minkälaisia olette!

"Terve ylä- ja alapäästä". Siis oikeasti panet niin paljon, että täytyy lääkärillä käydä tasaisin väliajoin tsekkaamassa, ettei ole tartuntoja? Hyi yäk! Luulisi olevan päivänselvää, ettei näin yksityisistä asioista kirjoitella mihinkään omaan deittiprofiiliin.

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin juuri avaamaan ihan summamutikassa yhden Suoli24-ilmoituksen, kun surffailen samaan aikaan niilläkin sivuilla ja tuli siihen oikeaan marginaaliin mainos. 68-vuotias mies etsii 40-45 vuotiasta naista. Jos koneellani voisi tehdä sen "nauraa vedet silmissä" hymiön, niin tekisin sen tähän. Mikä ihme saa 68-vuotiaan miehen kuvittelemaan, että ikäiseni nainen voisi kiinnostua hänestä?! Hän on vanhempi kuin isäni!

Vierailija
22/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää naiset, jotka ilmoittaa olevansa biseksuaaleja, mutta etsivät kuitenkin vain ja ainoastaan heterosuhteita joidenkin alfaurosten kanssa. Miksi pitää valita se "bi"-vaihtoehto, jos ei halua osua "homojen" haarukkaan? Näitä naisia on ihan julmetusti. Suurin osa Suoli24:n "biseksuaaleista" on näitä tapauksia. Joo, voivat he olla biseksuaaleja, mutta ei ole mitään järkeä valita tuolla sivustolla sitä vaihtoehdoksi, jos kelpaa vain cisheteromiehet kuitenkin. Yritetäänkö sillä vaikuttaa kiehtovammalta miesten mielestä (niiden oikeanlaisten)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nah,

Ei naisia näytä kiinnostavat sen vertaa, että vierailisivat edes mun profiilissa.

M40

Vierailija
24/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä miesten kannattaa hakea lähellä omaa ikää olevia naisia. Eli 40v. ja +20kg mies, sinulla ei varmaan ole mitään sitä vastaan että kumppanisi on samanlainen?

Vierailija
25/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa sitten millainen profiili teksti saisi minut näyttämään hyvältä saaliilta.

40 vuotias mies.

viettää illat netissä

ei ystäviä  

käynyt kerran ulkomailla

lisäksi ylipainoa 20kg

Ok, yritetääs...

Ikäsi sanot ihan tuollaisenaan, ei mitään selittelyjä nuorekkuudesta tai pilkkeestä silmäkulmasta, ne ovat turn off ja saavat sut vaikuttamaan henkisesti vanhalta ukolta, vaikka et sitä ikäsi puolesta olekaan.

Jos vietät illat netissä, niin sen voit ilmaista kertomalla, että olet rauhallinen ihminen ja viihdyt kotona. Niin ja jos selaat AV:n lisäksi myös jotain harrastusfoorumeja tms. niin voit niistä asioista mainita kiinnostuksenkohteina. 

Ei ystäviä? No tuosta ei kannata sanoa mitään, se saa sut vaikuttamaan mahdollisesti oudolta vaikka et olisikaan. Ei mullakaan ole ketään kavereita, mutta ihan normaalina itseäni pidän.

Matkustelun vähyydestä ei myöskään kannata kertoa mitään. Ketään se ei oikeasti kiinnosta, mutta jos oikein alleviivaat asiaa niin se voi vaikuttaa vähän hassulta.

Ylipainoa ei kannata selitellä myöskään, laitat vain itsestäsi rehellisen kokovartalokuvan siisteissä ja asiallisissa vaatteissa.

Vierailija
26/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää naiset, jotka ilmoittaa olevansa biseksuaaleja, mutta etsivät kuitenkin vain ja ainoastaan heterosuhteita joidenkin alfaurosten kanssa. Miksi pitää valita se "bi"-vaihtoehto, jos ei halua osua "homojen" haarukkaan? Näitä naisia on ihan julmetusti. Suurin osa Suoli24:n "biseksuaaleista" on näitä tapauksia. Joo, voivat he olla biseksuaaleja, mutta ei ole mitään järkeä valita tuolla sivustolla sitä vaihtoehdoksi, jos kelpaa vain cisheteromiehet kuitenkin. Yritetäänkö sillä vaikuttaa kiehtovammalta miesten mielestä (niiden oikeanlaisten)?

Aina voi antaa alfamiehille ymmärtää, että on mahdollisuutta kolmen kivaan.

Vierailija
27/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä miesten kannattaa hakea lähellä omaa ikää olevia naisia. Eli 40v. ja +20kg mies, sinulla ei varmaan ole mitään sitä vastaan että kumppanisi on samanlainen?

Vahvasti epäilen, että hänelläkin on haaveissaan pikemmin 20-vuotias ja 40-kiloinen ;-)

Vierailija
28/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin juuri avaamaan ihan summamutikassa yhden Suoli24-ilmoituksen, kun surffailen samaan aikaan niilläkin sivuilla ja tuli siihen oikeaan marginaaliin mainos. 68-vuotias mies etsii 40-45 vuotiasta naista. Jos koneellani voisi tehdä sen "nauraa vedet silmissä" hymiön, niin tekisin sen tähän. Mikä ihme saa 68-vuotiaan miehen kuvittelemaan, että ikäiseni nainen voisi kiinnostua hänestä?! Hän on vanhempi kuin isäni!

On siellä toisinkinpäin, mulla profiili jossa 98% kävijöistä on alle nelikymppisiä naisia.

Yksi 35 tyttö pommittaa mua viesteillä, kaunis kuin mikä mutta ei helvetti nuorella tytöllä on pitkä elämä edessä viettää se jonkin muun kuin vanhan ukon kanssa.

Kertokaa mikä näitä nuoria tyttöjä voi vanhassa ukossa kiehtoa, mä en tätä ymmärrä.

Vierailija
29/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuuden mainitseminen tosiaan kertoo siitä, että on pihalla siitä mitä parikymppiset nuoret tekee.

Vierailija
30/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet deittipalstoilla ovat todella vastenmielinen ilmiö. Eikö asialle voitaisi tehdä jotakin. 

Voiko siviilisäädyn tarkistaa esim. maistraattiin soittamalla? 

Vierailija
31/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä toisinkinpäin, mulla profiili jossa 98% kävijöistä on alle nelikymppisiä naisia.

Yksi 35 tyttö pommittaa mua viesteillä, kaunis kuin mikä mutta ei helvetti nuorella tytöllä on pitkä elämä edessä viettää se jonkin muun kuin vanhan ukon kanssa.

Kertokaa mikä näitä nuoria tyttöjä voi vanhassa ukossa kiehtoa, mä en tätä ymmärrä.

Voihan olla, että tuo nainen on aidosti kiinnostunut juuri sinusta. Mutta sitten muita syitä voivat olla esim., että olet kertonut profiilissasi olevasi varakas. 

Vierailija
32/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatut miehet deittipalstoilla ovat todella vastenmielinen ilmiö. Eikö asialle voitaisi tehdä jotakin. 

Voiko siviilisäädyn tarkistaa esim. maistraattiin soittamalla? 

Ystävää hekin tarvitsevat ja haluavat, ihan normaalia toimintaa siis. Onhan työpaikoillakin varattuja miehiä ja joidenkin kanssa olen ystävystynyt, ei siis seksin merkeissä, vaan ihan täysin muissa ympyröissä. Heidän kanssaan on mukava lähteä lounaalle ja jutustella, muutaman miehen vaimot ja perheetkin tunnen ja miehet tietävät minun perheestäni ja lapsistani. Seksiseuraa etsivät varatut miehet oma luokkansa, mutta jos mies ilmoittaa tämän olevan tilanne, niin sinunko asia on heidät teilata vastenmielisinä...? Miksi katsot sellaisia ilmoituksia? :D

Vierailija
33/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Otappa selvää

-etsin rehellistä, huumorintajuista, savutonta naista.

-Omillaan toimeentuleva

Ylipäätään kaikki kuluneet latteudet, joita 99% profiileista on täynnä. YÄK.

Vierailija
34/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteen etsijät ovat kaikkein typerimpiä ja niitä on paljon! :(

Vierailija
35/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osin ymmärrän tuon biseksuaalina. Vaikka olisikin seksuaalisuutensa puolesta avoin kummallekin sukupuolelle, voi oma elämänvaihe, fiilis tai mikä tahansa painottaa preferenssiä vain toisen sukupuolen suuntaan. Ihmisten mies- ja naismaut ovat aika pysyviä, joten häntä on turha syyttää tietynlaisen maun omaamisesta. Minulle on ainakin tärkeää, että kumppanini hyväksyvät minut sellaisena kuin olen ja myös menneisyyteni ja sitä kautta suhteet eri sukupuolien kanssa. Kaikki eivät tuota koe itselleen hyväksi ja sopivaksi ja näin voivat skipata bisset jonosta.

Jos olisin sinkku, niin voisin hyvin kuvitella kirjoittavani deittiprofiiliin etsiväni vain naisseuraa, vaikka bisse olenkin. Tällä hetkellä koen vahvempaa kiinnostusta vain naisia kohtaan, vaikka olen ollut myös miesten kanssa suhteessa aiemmin. Ja joo, olen yksiavioinen enkä tykkää ajatuksesta harrastaa kimppaseksiä oli kombinaatio mikä hyvänsä. Mutta jatkakaa toki.

Vierailija
36/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kielitaitoinen" - YÄK!

Vierailija
37/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymällä selviää."  Öööö, mikä selviää?!

Vierailija
38/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
39/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin totta, komeaksi kehuttu ja sinisimmuinen mies. Yäk. Simmut? Öö...Pieni pipuli?

Ja sitten ne itseään nappisilmäksi kutsuvat... *oksennus*

Vierailija
40/190 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yrittävät olla "pehmeitä" ilmoitusten kieleltään, ja se saa aikaan vain inhoa ja naurua.

Ja sitten jos sanoo asiat niinkuin ne on niin se saa aikaan vain halveksuntaa ja nokan nostelua.

Kyllä te sitten olette /c:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi