Vierailija

Ensin se makasi yli puoleen päivään ja mä venasin pari tuntia hereillä että se nousis ja sais aamiaista. Minä en siis nouse ennen miestä, koska nousen joka arkipäivä neljä tuntia aiemmin kuin mies.
Sitten mä venasin kauppaan lähtöä. Kun miehellä kanssa asiaa, mutta ei saanut aikaseen että olisi lähtenyt. Paitsi sitten kun oli jo liian myöhäistä ja teini myöhästyi sen takia jostain tapahtumasta.
Sitten mä venasin koko illan, josko mentäis mökille tai terassille. Hän kuulemma lepää. Ja sitten hän kuulemma keittää kahvia. Kysyin äsken, niin on kuulemma liian myöhäistä mennä mökille ja terassilla on kylmä. VOI VITTU ETTÄ TEKIS MIELI POTKIA TOTA PÄÄHÄN. Pilaa mun vapaapäivän, mulkku.

• ylös 2
  • alas 9

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä ja hankkiudu eroon läheisriippuvuudesta.

Olisinkin hankkinut, jos toi paska olis voinut vastata heti että EI, hän EI aio viettää hetkeäkään tästä päivästä mun kanss. Olis tullut selväksi ja olisin tehnyt jotain muuta. Mutta hän vaan venyttää ja venyttää vastauksiaan, kusipäinen aikavarastaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No mitä helvettiä? Onko teistä ok olla vastaamatta puolisolle sen kysymyksiin ja vetkuttaa kaikkien mahdollisten asioiden tekemistä? Onko ok antaa toisen odottaa koko päivä, kun ei vaan viitsi antaa vastausta?

Minua kyllä vituttaa ihan huolella. Mulla on niin harvoin vapaapäiviä ja vapaapäivänä olisi kiva tehdä jotain muuta kuin odottaa, odottaa, kysyä, odottaa, odottaa  kysyä ja odottaa. Kunnes sitten vihdoin saa vastauksen, ettei enää kannata mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä helvettiä? Onko teistä ok olla vastaamatta puolisolle sen kysymyksiin ja vetkuttaa kaikkien mahdollisten asioiden tekemistä? Onko ok antaa toisen odottaa koko päivä, kun ei vaan viitsi antaa vastausta?

Minua kyllä vituttaa ihan huolella. Mulla on niin harvoin vapaapäiviä ja vapaapäivänä olisi kiva tehdä jotain muuta kuin odottaa, odottaa, kysyä, odottaa, odottaa  kysyä ja odottaa. Kunnes sitten vihdoin saa vastauksen, ettei enää kannata mitään.

Viisas ihminen ymmärtää jo parin turhautuneen ja pettyneen odotuksen jälkeen, että tekee asioita oman mielen mukaan. Mutta hölmö valitsee odottamisen ja toisessa roikkumisen ja syyttää toista omasta valinnastaan. Se on väärin. Sellainen ihminen on sairas, läheisriippuvainen. Siihen saa apua vaikkapa terapiasta, lukemalla kirjoja tai eroamalla ja kasvamalla aikuiseksi, ottamalla vastuun itsestään ja valinnoistaan. Kukaan ei pakota sinua mihinkään, kukaan muu ei ole syyllinen sinun huonoon oloon. Olet itse luonut odotuksesi.

Seuraavan kerran odota vain kerran ja sitten tee kuten itse haluat. Herää se miehesikin ehkä, tai sitten ei.

Vierailija

Sulla on varmaan vitkuttelusta kokemusta pitemmältä ajalta? Olet ehkä huomannut, että odottelu ei kannata, joten lopeta se. Nouse ylös milloin heräät, laita itsellesi aamiainen, lähde kauppaan, tee mitä huvittaa. Anna miehen lojua. Lähde kaveris kanssa terassille, kyllä mies sinne kömpii jos seuraa kaipaa.

Vierailija

Miksi mä olisin miehen kanssa yhdessä, jos mä tahtoisin elää vain omaa elämääni ja tehdä kaiken vain itsekseni tai ystävien kanssa? -ap-

Vierailija

[quote=Vierailija]Miksi mä olisin miehen kanssa yhdessä, jos mä tahtoisin elää vain omaa elämääni ja tehdä kaiken vain itsekseni tai ystävien kanssa? -ap-[/

Miksi pitäisi mennä laidasta toiseen? Toisessa päässä roikut miehessä ja teet kaiken kuten hän ohjaa. Toisessa päässä olet sinä itse ja sun kaverit jne, keskellä on kompromissi. Ja se, että otat vastuun siitä mitä sinä itse valitset. Jos valitset odottaa, niin odota, mutta elä syytä miestäsi. Typerää olla vihainen siitä, että sinä olet jäänyt roikkumaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.