Mies suuttui kun menin kauppaan ilmoittamatta
Mielipiteitänne tarvitsisin että toiminko väärin tässä. Eli aikaisemmin päivällä olin sanonut miehelle että jossain vaiheessa minun pakko käydä kaupassa tänään ja en tiennyt moneltako jaksan mennä. Mies kertoi että halusi sieltä yhden jutun. No mies katsoin jalkapalloa niin lähdin käymään lähikaupassa ja viivyin n.5 min. Toin miehelle sen jutun mitä pyysi ja vähän herkkuja. Mies alkoi raivoamaan kun tulin että miksen ilmoittanut kun olin lädössä. Hän olisi vielä halunnut jotain muuta ilmeisesti kaupasta. Nyt olen itsekäs enkä ajattele muita. Teinkö tässä oikeasti tosi väärin? Mua vähän ihmetyttää tää tilanne..
Kommentit (23)
Kauppa on vielä auki. Mies voi tehdä ikioman reissun.
No vittu jos teillä on on kauppa niin lähellä että siellä käymiseen menee viisi minuuttia niin se kusipää voi hakea tähdelliset tarpeensa ihan itse jos on niin kiire eikä haukkua. Vituttaa tuollaiset pösilöt.
M
No miksei mies ilmoittanut heti kaikkea mitä halusi ja jos teillä on noin lyhyt kauppaan, menkööt keskenään.
Ehkä on aika hommata äijälle sähkökäyttöinen pyörätuoli.
Olisit voinut kätevyyden vuoksi ilmoittaa, mutta miehen reaktio oli lapsellinen ja liioiteltu.
"Mä meen nyt sinne kauppaan, moikka." Eikö teillä moikata, kun lähdetään ja tullaan? Mitä jos auto olisi töytäissyt sinut ojaan eikä mies olisi edes tiennyt, että olet poistunut kotoa?
Vierailija kirjoitti:
"Mä meen nyt sinne kauppaan, moikka." Eikö teillä moikata, kun lähdetään ja tullaan? Mitä jos auto olisi töytäissyt sinut ojaan eikä mies olisi edes tiennyt, että olet poistunut kotoa?
En ajatellut että se oisi niin tärkeää kun olin tosiaan sen 5min ja mies katto peliä.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä, mutta ihanko tosissaan mies raivostui tuosta? Ettei vain ärtynyt ja alkanut mussuttaa, vaan ihan naama punaisena huusi ja lähes heitteli tavaroita? Jos, niin jätä se sika. Jos vain hieman liioittelit, niin katso lainattu teksti..
Ja mies ei itse pystynyt kaupoaan menemään, en rupea asiaa sen enempää avaamaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä, mutta ihanko tosissaan mies raivostui tuosta? Ettei vain ärtynyt ja alkanut mussuttaa, vaan ihan naama punaisena huusi ja lähes heitteli tavaroita? Jos, niin jätä se sika. Jos vain hieman liioittelit, niin katso lainattu teksti..
Kyllä ihan oikeasti huusi ja raivosi ei ollut mitään mussuttamista
Mä arvelen että ap:n mies on tätä tasoa:
"Mä meen nyt kauppaan, moikka" "TTU ÄLÄ HÄIRITSE PELI KESKEN!"
vs.
"Moi, mä kävin kaupassa" "TTU MIKSET SANONU OISIN HALUNNU LISÄÄ KALJAA!"
Aika alkaa katsella jotain parempaa.
Mutta onko tää teidän mielestä toisen huomioimatta jättämistä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, sinähän toit sen jutun jonka mies kertoi haluavansa. Miehen olisi pitänyt kertoa ne muutkin jutut tai sitten sanoa selvästi että haluaa kauppaan mukaan. Ei sinun tarvitse olla ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut, sinähän toit sen jutun jonka mies kertoi haluavansa. Miehen olisi pitänyt kertoa ne muutkin jutut tai sitten sanoa selvästi että haluaa kauppaan mukaan. Ei sinun tarvitse olla ajatustenlukija.
Sori luin huonosti, tarkoitan siis että olisi kertonut ne muut jutut.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että kyllä mua ärsyttää kun mies välillä lähtee ilmoittamatta käymään vaikka naapurissa vaikka viipyisi vain sen 5 minuuttia. Mun mielestä ei ole iso vaiva huikata ovelta että moikka, käyn naapurissa. Eli mä koen että on huomiotta jättämistä, mutta ei nyt sentään mikään raivoamisen syy myöskään.
Mä olisin ilmoittanut että nyt menen ja kysynyt samalla tuleeko muuta.
Mies oli sitä mieltä että tahallani lähdin sanomatta mitään. No kiitos vastauksista kuitenkin, ehkä en tee toiste tätä virhettä. Ap
Kommunikoikaa! Puolin ja toisin, muoripari.
jssap