Lauantai-illan herkkusi? Listataan tähän!
Mitä herkkuja aiot tänään lauantaina syödä?
Minä aloitan: nacholastuja kahdella dipillä, täyteläistä punaviiniä, Halvan täytelakuja.
Kommentit (62)
Olisin halunnut syödä tänään juustoja. Herkuttelin koko viikon ajatuksella sini- ja valkohomejuustoista, kirpeästä hillokkeesta, suolakekseistä, spelttikekseistä, pähkinöistä... Unohdin kokonaan ostaa enkä enää ehdi kauppaan. :(
Täytynee ostaa huomenna ja korjata virhe...
liekkisiipiä (700g) ja atrian lihavartaita (1kg)
Salaatti, jossa älyttömän paljon savustettua kirjolohta.
Minä herkuttelin jo päivällä, kun kävin brunssilla Lie-Mi ravintolassa. Äsken syötiin normi päivällinen - perunoita, ahvenfileitä, avocadoa ja graavilohta sekä keitettyjä perunoita. Juomana valkoviiniä. Kohta kahvi ja brandy.
Rapeapintaiseksi paistettu laadukas vuohenjuusto salaattipedillä ja paaaaaaaljon paholaisenhilloa. Jälkkäriksi irtokarkkeja Filmtownista.
Kanafilesalaatti, mustaherukkamehu ja mustikkapiirakka. Salsa-sipsejä on kaapissa, jos illan peli vaatii.
Kaksi rukiista karjalanpiirakkaa kananmunalla 😊
Vierailija kirjoitti:
Paprikasipsit. Njamnjam :)
Yök!
Äskettäin söin hummus tonnikala ciabatta voileipiä. Seuraavaksi lidlin maalais perunalastuja. Simaa juomaksi. Ai niin tomaatteja myös. Muutama Marianne karkki
Oliivileipä, jonka päälle laitoin kylmäsavulohta, goudaa ja Romaine-salaattia. Salmiakkia.
Tehdään pizzaa joka lauantai. Pari pellillistä ja kunnon täytteet
Vesimelonia ja porkkanaa. Miehelle toin futismatseja varten kokista, sipsejä, dippiä ja karkkeja. Itse en niitä syö, koska jään koukkuun moneksi päivää ja olen raskaana.
Grillaan naudan ulkofile pihvejä. Hyvin ohuita nopeasti, ihanan mureaa. Pippureita myllystä reilusti ja ripaus suolaa. Ihan parasta njam
Jättis jäätelö, valkkari, nachot, sipsit, juustonsksut, kermaviilidippi, sinihomejuusto.
Mutakakku ja kermavaahtoa. Pandan suklaapussi.
Sourcream & chili -sipsejä, dippikastiketta ja suklaata.
Itsetehdyt hieman mausteiset lihapullat + kurkkua ja porkkanaa dipattuna kermaviilidippiin.
Vihis salsalla ja jollain sopivilla muilla täytteillä, ehkä poppareita jalkapalloa katsellessa. Ehdin herkutella jo eilen ;)