Kahdeksan kuukauden deittailun jälkeen sitä on jo oppinut, mitkä asiat naisessa ovat minulle ehdottomat turn-offit
- käyttää huppareita
- kouvolatukka
- ei lue kirjoja
- finnejä
- huomattavaa ylipainoa
- ei ymmärrä estetiikan päälle
- ei yliopistokulutusta tai kulttuurialan amk-koulutusta
- ei pidä seksistä
- huono itsetunto
- ei tiedä, mitä elämältä haluaa
- mielipiteeton, perässä raahattava kivireki
- konservatiivi
Ihmettelen niitä väitteitä, joiden mukaan miehelle kelpaa ihan tavallinen nainen, kunhan vain on nainen. Ei minulle ainakaan kelpaa! Kyllä naisessa täytyy olla jotakin erityistä... tai ainakaan naisessa ei saa olla sellaisia juttuja, joista heti tietää, ettei juttu tule toimimaan.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
En halua spoilata tarinan loppua sulle. Mutta jos olet onnekas, se selviää sulle kyllä.
:D Hauskasti sanottu. -ap
Jee kulttuurialan amkki käy! Miks just se?
Mut muuten kuulostaa ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*lvetti on kouvolatukka?
Luovuttamisen symboli. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, joista olen aikuisiälläni ollut romanttisesti kiinnostunut ovat olleet joko yliopistolta tai sitten taiteen ja kulttuurin alalta. Se liittyy jaettuihin arvoihin, kiinnostuksenkohteisiin, ajattelutapoihin ja maailmankatsomukseen. -ap
No enpä kelpaisi sinulle :D Onneksi omalle miesystävälleni kelpaan.
Mikä on kouvolatukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, joista olen aikuisiälläni ollut romanttisesti kiinnostunut ovat olleet joko yliopistolta tai sitten taiteen ja kulttuurin alalta. Se liittyy jaettuihin arvoihin, kiinnostuksenkohteisiin, ajattelutapoihin ja maailmankatsomukseen. -ap
Mehän voitais melkein deittailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä heille tapahtui? Etkö puolestasi kelvannut heille?
Minulle miehessä ehdoton turn off on vauva palstailu. Pidän sellaista "miestä" 100% lassukkana.
Tuli vain mieleen.
Minuakin kiinnostaisi mikä ihme on kouvolatukka?
8 kk aikana olet käynyt läpi kaikki nuo naiset ja sitten ne jotka kelpaavat.
On kiirettä pitänyt. Minkä ikäinen mahdat olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä heille tapahtui? Etkö puolestasi kelvannut heille?
Osan kanssa seurustelin, osa oli varattuja, osaa olen vain ihaillut kaukaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
8 kk aikana olet käynyt läpi kaikki nuo naiset ja sitten ne jotka kelpaavat.
On kiirettä pitänyt. Minkä ikäinen mahdat olla?
Eivät nuo piirteet edusta yksittäisiä naisia, joiden kanssa olen käynyt treffeillä.
Olen 27. -ap
Kokeile olla pari vuotta ilman seksiä ja saattaa ruveta kelpaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän voitais melkein deittailla
Mä kans täytän muut kriteerit, mutta valitettavasti käytän huppareita. Voi mikä turn off olenkaan. Niisk.
Voitko ap perustella noita huppareita? Farkut, teepaita ja neule on ok, mutta farkut, teepaita ja huppari on turn-off? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile olla pari vuotta ilman seksiä ja saattaa ruveta kelpaamaan.
Ei normaalilla miehellä taida tuollaista ongelmaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap perustella noita huppareita? Farkut, teepaita ja neule on ok, mutta farkut, teepaita ja huppari on turn-off? En ymmärrä.
Huppari on minusta lasten ja tyylittömien aikuisten vaate. Voi olla, että jossakin on huoliteltuja ja tyylikkäitä naisia, jotka käyttävät huppareita kivalla tavalla, mutta en muista koskaan nähneeni sellaista. Negatiiviset mielikuvat ovat aika vahvat.-ap
En halua spoilata tarinan loppua sulle. Mutta jos olet onnekas, se selviää sulle kyllä.