Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutisti

Vierailija
11.06.2016 |

Kuinka moni palstalaisista on absolutisti? Kauanko olet ollut ja mikä oli syysi tähän valintaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juomatta 14 vuotta. Opiskeluaikoina lähti liian usein lapasesta homma ja suvussa on taipumusta alkoholismiin joten selvinpäin jatkossakin.

Vierailija
2/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta molemmat ja syynä se kun Naiseni odotti esikoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttavanne jo tottunut tähän eivätkä tyrkytä väkisin alkoholia? Käyttekö terasseilla yms.?

Vierailija
4/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuttavanne jo tottunut tähän eivätkä tyrkytä väkisin alkoholia? Käyttekö terasseilla yms.?

Tuntuu olevan muille käsittämättömän iso asia.

Vierailija
5/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jos alkaisin absolutistiksi migreenin takia. En nyt muutenkaan ole paljon juonut. Muutama siideri viikonloppuisin ja vähän viiniä. Eikä ne edes maistu hyvältä.

Vierailija
6/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut n. 1,5 vuotta. Ei vaan kiinnostanut enää ryyppääminen/baarit ja aina darrassa oli kauhee masennus. Tulin siihen tulokseen ettei ole sen arvoista.

Vierailija
7/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ennen miehenkin kuvioon tulemista todella harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa, mutta miehen absolutismin myötä lopetin senkin vähän.

Oon työpaikalla nuorimmasta päästä ja ainoa tapoineni. Siellä ainakin asia hyväksytään ja pidetään jopa arvostettuna, vaikka työporukan kesken vietetyt vapaa-ajan riennot onkin aika kosteita muiden osalta :D

Vierailija
8/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut absolutisti n 25 vuotta miehen raitistuttua.

Joku joskus ehkä kummastelee, mutta se on oma valintani, jota lapsenikin osaavat arvostaa.

Vierailija
9/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7 vuotta. Ei vaan kiinnosta, turhaa hommaa minusta.

Vierailija
10/10 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta tulee joulukuussa. En oikein osaa kohtuukäyttää niin parempi olla kokonaan ilman.