Absolutisti
Kuinka moni palstalaisista on absolutisti? Kauanko olet ollut ja mikä oli syysi tähän valintaan?
Kommentit (10)
Onko tuttavanne jo tottunut tähän eivätkä tyrkytä väkisin alkoholia? Käyttekö terasseilla yms.?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuttavanne jo tottunut tähän eivätkä tyrkytä väkisin alkoholia? Käyttekö terasseilla yms.?
Tuntuu olevan muille käsittämättömän iso asia.
Mietin jos alkaisin absolutistiksi migreenin takia. En nyt muutenkaan ole paljon juonut. Muutama siideri viikonloppuisin ja vähän viiniä. Eikä ne edes maistu hyvältä.
Olen ollut n. 1,5 vuotta. Ei vaan kiinnostanut enää ryyppääminen/baarit ja aina darrassa oli kauhee masennus. Tulin siihen tulokseen ettei ole sen arvoista.
Join ennen miehenkin kuvioon tulemista todella harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa, mutta miehen absolutismin myötä lopetin senkin vähän.
Oon työpaikalla nuorimmasta päästä ja ainoa tapoineni. Siellä ainakin asia hyväksytään ja pidetään jopa arvostettuna, vaikka työporukan kesken vietetyt vapaa-ajan riennot onkin aika kosteita muiden osalta :D
Olen ollut absolutisti n 25 vuotta miehen raitistuttua.
Joku joskus ehkä kummastelee, mutta se on oma valintani, jota lapsenikin osaavat arvostaa.
8 vuotta tulee joulukuussa. En oikein osaa kohtuukäyttää niin parempi olla kokonaan ilman.
Olen ollut juomatta 14 vuotta. Opiskeluaikoina lähti liian usein lapasesta homma ja suvussa on taipumusta alkoholismiin joten selvinpäin jatkossakin.