Täytyy sanoa, että saksan ebayssä on paskoja myyjiä!!! PRKL.
Kuukauden sisään ei ole muita ollutkaan.
1. myyjä sanoi toimittavansa EU maihin. Huusin ja voitin tuotteen. Myyjä laittoi sitten viestiä, ettei toimita Suomeen. Perui kaupat ja antoi suoraan striken, koska ei toimita Suomeen.
2. Myyjä pyysi postikuluja 70 euroa. Kysyin pk:t ennen huutoa, kun niitä ei oltu mainittu ja sanoi niiden olevan 17 euroa. Mutta voitettuani huudon, sanoikin niiden olevan 70 euroa. Peruin kaupat ja hän antoi negan, kun en lunastanut huutoani.
3. Myyjä lähetti pleikkaripelin. Saatuani sen huomasin, että kotelo on paskana, levy ihan naarmuilla ja luultavasti piraatti (en ole varma, vaikea sanoa). Peli ei toiminut ollenkaan. Myyjän mukaan peli oli uudenveroinen eikä suostunut palautukseen.
4. Myyjä lähetti paskaisia vaatteita. Jotka olisi suoraan voinut heittää hornan kuuseen. Kuvat oli, mutta ne parhaimmat vaatteet oli siinä paskojen päällä. Onneksi hinta ei ollut mikään iso, koska myyjä ei suostunut palautukseen.
Olen tehnyt 6 vuoden aikana 200 kauppaa mieheni kanssa ja koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Ollaankin huudettu lähinnä jenkkien ebaystä, joskus brittien ebaystä.
Kommentit (2)
tosin en ole käynyt saksassa muualla kuin Berliinissä, Hampurissa, Münchenissä la Lubeckissä, joten saattaa olla että niitä mukavia ja saksalaisia asuu jossakin korvessa, pikkukaupungeissa.. mutta epäilen.
1. Myyjällä oli yhteensä 55 palautetta, kaikki pos.
2. Myyjällä oli yhteensä 100 palautetta, kaikki pos.
3. Myyjällä oli yhteensä 500 palautetta, joista ainoastaan joista: 20 oli negoja (selviä kostonegoja, kun ostaja ei ollut lunastanut huutoaan), muut pos.
4. Myyjällä oli yhteensä 30 palautetta, joista 3 negoja (ei ollut lunastanut huutoaan), muut pos.
Maksoin huudot myyjien tilille, Saksassa kun asuivat ja euro on valuuttana. Muuten olen aina käyttänyt paypalia, kun olen jotain ostanut ebaystä. Samoin kuin mieheni (tai meillä on kyllä yhteinen tunnus). ap