Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku perheenäiti onnistunut löytämään salilta fb:n?

Vierailija
11.06.2016 |

Ja sittemmin hoitanut seksin onnistuneesti kodin ulkopuolella treenin jälkeen ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se facebook kuulemma on monella, mammalla ja muillakin, päällä siellä salilla. Vaikkei ne lihakset sillälailla kasva. Seksistä en osaa sanoa, kait sitä muuallakin kuin kotona voi sekstailla.

Vierailija
2/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb= fuckbuddy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nyt jollakin mustasukkaisella ukolla kusi sukassa. Ettet vain olisi prätkähiiri Jessican treenaamista vahtimassa?

Vierailija
4/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fb= fuckbuddy

Sano ihan suomeksi vaan. Panopuu, vakipano, panokaveri

Vierailija
5/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat perheenäidit ihan vaan treenaa salilla. Useimmat sinkutkin itse asiassa. Etsi fuckbuddysi jotain muuta kautta.

Vierailija
6/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista perheenäideistä tiedä, mutta minä käyn salilla treenaamassa, en etsimässä mitään. Siks toiseksi, olenkin varmaan todella hot näky hien tippuessa nenänpäästä, tukka liiskana, ilman meikkiä. Vastustamaton houkutus suorastaan.

Vierailija
7/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista perheenäideistä tiedä, mutta minä käyn salilla treenaamassa, en etsimässä mitään. Siks toiseksi, olenkin varmaan todella hot näky hien tippuessa nenänpäästä, tukka liiskana, ilman meikkiä. Vastustamaton houkutus suorastaan.

Saatko seksiä kotona? Miksi etsisi, jos jo saa?

Vierailija
8/8 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, kyllähän sitä Sinkkuelämässäkin Miranda sai pokattua miehen salilta sen kummemmin yrittämättä, kun oli hikinen, tukka liiskassa ja ilman meikkiä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi