Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset lähemmäs 40, oletteko löytäneet ero jälkeen uutta kumppani?

Vierailija
11.06.2016 |

Ja mistä niitä löytää? Erosta nyt vuosi ja nyt tuntuu, että voisi tutustua uusiin ihmisiin. Onko enää mitään mahdollisuutta löytää ketään?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ja valinnanvaraakin olisi ollut. Päädyin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen. Nyt reilu kaksi vuotta yhteiseloa takana.

Vierailija
2/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä löydetään? Olen deittaillut viimeksi 1900 -luvulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne nelikymppiset sinkkunaiset löytyy?

Vierailija
4/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkipuistosta ja perhekerhosta. Perhekerhot on kaikille avoimia.

Vierailija
5/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en teinin kanssa käy leikkipuistossa tai perhekerhossa, joten kotoa, töistä tai harrastusten parista löytyy.

Vierailija
6/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset naiset löytää harrastuksista, kuntosalilta, töistä, baarista.

Olin kylläkin 35, mutta löysin oman ukkoni hääjuhlista. Nyt yhdessä jo toistakymmentä vuotta. Saimme kaksi yhteistä iltatähteä ja omakotitalonkin ostimme.

Vierailija
7/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ikinä ole harrastanut mitään perhekerhoja, en pikkulasten kanssa enkä taatusti isojen lasten kanssa. Kotona ja harrastuksissa viihtyy paremmin.

Vierailija
8/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en teinin kanssa käy leikkipuistossa tai perhekerhossa, joten kotoa, töistä tai harrastusten parista löytyy.

Q

Mulla taas on pieni lapsi, omaa aikaa harrastuksille ei hurveästi ole kun mies lähti vuosi sitten. Käyn paljon perhekerhoissa ym lapsille suunnatuissa jutuissa.

Vierailija
9/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina loyta teidat puisto ja pensas. Kun nautta riittava nuori, minu rakkaus kohdistu muos sinu.

Ahmed romanttiseena

Vierailija
10/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä löydetään? Olen deittaillut viimeksi 1900 -luvulla...

Riippuu sun elämäntyylistä ja -piireistä. Minkälainen työyhteistö sulla on, onko siellä sinkkumiehiä? Harrastatko mitään? Jos työpaikalta ja harrastusten piiristä ei voi mitään löytää, eikä baarit innosta, nettiä kannattaa kokeilla. Ei se mitään ota jos ei annakaan :)

Vierailija
11/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina loyta teidat puisto ja pensas. Kun nautta riittava nuori, minu rakkaus kohdistu muos sinu.

Ahmed romanttiseena

Ihana Ahmed! :-D

Vierailija
12/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy, tosiaan jopa liikaa. Ex-mieheni ja läheinen miespuolinen ystäväni ovat vain nostaneet tason niin korkealle, että siihen ei monet pääse. Korkealla tasolla en siis tarkoita ulkonäköä tms. vaan keskustelun tasoa, tapaa olla läsnä ja tapaa olla niin minun kuin minulle läheisten ihmisten kanssa. Nelikymppisellä on myös takanaan niin paljon historiaa ja sieltä mukanaan tulevaa asiaa, että uuden pitää ymmärtää näiden asioiden olevan osa arkea. Esimerkkinä on lapset. He menevät mitä todennäköisemmin hyvin pitkään, jollei jopa aina, uuden kumppanin ohi tärkeysjärjestyksessä. Siitä asemasta ei kannata mustia olla, vaan ottaa se oma tärkeä paikkansa, niin kaikki toimii.

Vierailija
13/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on katkera exän tilitys :o Ei uuden kumppanin tarvitse "tietää paikkaansa". Kyllä se rakastetulla on ihan sen saman sydämen vieressä missä ovat lapsetkin.

Se on kyllä totta, että helpommin suhde sujuu, jos kummallakin on samankaltainen historia. Perheellinen ja liitosta eronnut ymmärtää paremmin toista samanmoista, vaikkapa yh-isä yh-äitiä.

Vierailija
14/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on katkera exän tilitys :o Ei uuden kumppanin tarvitse "tietää paikkaansa". Kyllä se rakastetulla on ihan sen saman sydämen vieressä missä ovat lapsetkin.

Se on kyllä totta, että helpommin suhde sujuu, jos kummallakin on samankaltainen historia. Perheellinen ja liitosta eronnut ymmärtää paremmin toista samanmoista, vaikkapa yh-isä yh-äitiä.

Samankaltainen historia ei ole ollenkaan tärkeä jos molemmat ovat sinut itsensä kanssa. Ehkä edellinen kirjoitukseni kuulosti katkeralta jonkun korviin, mutta ei se ollut, vaan olen löytänyt rinnalleni ystävän, jonka aikuisiän historia on täydellisen erilainen kuin omani. Siinä missä minä tulin äidiksi, rakensimme talon ja elimme leppoisaa perhe-elämää, niin ystäväni koulutti itseään, asui ulkomailla vuosia ja on lapseton. Sovimme yhteen täydellisesti ja keskustelumme ovat värikkäitä ja luontevia. Ystäväni myös antaa tilaa minulle olla äiti lapsilleni ja ei pistä pahakseen vaikka joudun perumaan tapaamisen sairastuneen lapsen takia hänen jäädessä siinä hetkellisesti syrjään.

Vierailija
15/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä löytänyt. Valinnan varaakin on ollut. Nykyisen kumppanin töiden kautta. olemmat eronneita, miehellä ei  ole lapsia, omani ovat teinejä. Ennen tätä miestä kävin treffeillä muutaman kerran yhteteisen tuttavapiirin kautta tavatun miehen kanssa.

Vierailija
16/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Helposti löytyi netistä kivaa seuraa. Nyt ollaan oltu kohta 2v yhdessä.

Vierailija
17/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tosin olin erotessa jo yli neljäkymmentä....ja 46 v mies haki minut kirjaimellisesti kotoa, kun olin 45 v .

Vierailija
18/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, miten voi tollanen tilanne tulla? :D

Vierailija
19/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Helposti löytyi netistä kivaa seuraa. Nyt ollaan oltu kohta 2v yhdessä.

Mistä kannattaa hakea? Tinder on mainostetuin juttu, mutta taitaa olla ennemminkin seksiin keskittynyt kuin uuden ihmissuhteen löytämiseen.

Ja näkemieni deittipalstojen mainostekstit tuntuvat jo niin imeliltä ja mummoilta, että en varmaan 4-kymppisenä kaupunkilaisena kuulu ihan kohderyhmään.

Vierailija
20/40 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17, miten voi tollanen tilanne tulla? :D

Töiden merkeissä tuli, kun tein reklamaatiota. Minä olin siivoamassa: ilman meikkiä, hiukset ponnarilla.... Ja olin ärtynyt, kun asiat eivät hoidu kuten pitää... mutta se hetki oli taianomainen.

Nyt olemme naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi