Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämää 2 ja 4-vuotiaiden kanssa

Vierailija
11.06.2016 |

Hei! Minulla on 2- ja 4-vuotiaat tytöt. Arki on nyt ollut vähän niin ja näin. Välillä kun ovat kahdestaan, tulee hirveä tappelu ja välillä leikkivät yhdessä kun prinsessat. Jonnekkin lähteminen on yhtä tuskaa. Kun sanotaan että nyt pitäis lähtee, tytöt vaan alkaa joko riehumaan, jolloin heitä ei saa mitenkään ulos, valittamaan että jotain unohtui, tai itkemään että ei haluaisi lähteä. Tänään ollaan menossa Korkeasaareen, vähän jännittää mitä siitäkin tulee. Yleensä reissussa menevät minne sattuu. Mites muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2-, 4- ja 6-vuotiaat lapset, ja onhan tämä arki vähän sellaista jatkuvaa kinastelua. Meillä kuopus tulee tasaisesti toimeen kummankin isomman kanssa, mutta kaksi isompaa saavat riidan aikaiseksi ihan kaikesta...

Yritä olla stressaamatta eläintarhareissua liikaa. Lapset aistivat senkin. Lähdet sillä oletuksella, että kinaa tulee ja saa tullakin, koska lapset ovat lapsia, mutta se ei pilaa koko reissua. Tsemppiä ja kivaa päivää!

Vierailija
2/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!!! Ei tietysti lohduta, mut toi aika kestää niin vähän aikaa. Ihan kohta on jo toisenlaiset touhut. Ja haasteet. Jaksat vaan pitää kiinni rajoista ja annat paljon rakkautta. Yhtä äkkiä huomaat, et lapsistasi on kasvanut mahtavia tyyppejä, joista voi olla superylpeä. Toivoo nimim. Tyttäret 16v ja 14v. Kivaa Korkeasaaripäivää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin kahdella vanhemmalla lapsella on sama ikäero ja nyt 12- ja 10- vuotiaina peli ja kinat vaan kovenee. Eivät juuri missään käy niin, että nuo.molemmat lapset mukana. Kolmas lapsi tulee toimeen kummankin kanssa.

Ehkä.ikäero liian pieni ja se ihan pienenä luotu konfliktitilanne ja sisaruskateus vaan jatkuu?

Yritä antaa heille välineitä asioiden käsittelyyn rauhassa. Ikätason mukaan. Tee. Joskus retkiä niin, että vuorollaan vain toinen lapsi on mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme