Sara Siepillä on nyt ammatti
Kommentit (48)
Roope hankkii duuni suhteilla sit saralle
Hänellä on varmasti jo vuosien ajalta kerääntynyt kokemusta kosmetiikasta, meikeistä ja niiden oikeanlaisesta hyödyntämisestä kauneudenhoidossa eli varmasti on motivoitunut opiskelemallaan alalla. Kauneuden- ja estetiikantaju on lahja. Arvostan ja ihailen, että nuori on löytänyt kiinnostavan alan ja opiskellut sieltä tutkinnon (oli se nyt sitten pidempi tai lyhyempi kurssi).
Itse joudun olemaan työssäni aina huoliteltu ja joudun/saan käydä kampaajalla ja kasvohoidoissa säännöllisesti. Hyvästä ja huolellisesta työstä olen valmis maksamaan ja palaan silloin mieluusti uudelleenkin.
Tuossa joku jo ehdotteli Siepille ekotuotteiden käyttöä työssään ja olen samaa mieltä, ekologisuus on kuumaa valuuttaa monella eri alalla ja luonnonkosmetiikka on uusi musta.
Onnea Saralle!
Vierailija kirjoitti:
Roope hankkii duuni suhteilla sit saralle
Meinaat, ettei Saralla oo itellään jo suhteita työllistyä meikkaajana? :D
Sieppi sitä, sieppi tätä. Joku kysyi miksi sitä inhotaan niin paljon on just se kun sen pitää tehdä itsestään juttua koko ajan. Sen naama on niin kulunut. Toivottavasti saa meikkityötä ettei tarvitse mennä bimboilemaan televisioon. Söötin näköinen se on mut jotenki yksinkertainen.
Mitä? Osa kommenteista positiivisia? Mitäs nyt on tapahtunut?
Kaikki ei nyt voi millään olla niitä ydinfyysikoita. Eikö ole hyvä, että toteuttaa niitä omia unelmia, tekee jotain elämälleen ja tulevaisuudessa maksaa varmaan myös niitä verorahoja.
Jos vähemmän kaunis henkilö valmistuisi puolen vuoden kurssilta niin tuskinpa saisi samanlaista arvosteluryöppyä osakseen.