Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua oksensin lattialle

Vierailija
10.06.2016 |

Mikäköhän minulle tuli. Minulla oli hieman paha olo joten yökkäilin tovin. Hetken kuluttua minulle tuli omituinen paniikin tunne kun tunsin että juomani vesi ei mennytkään kurkusta alas. Olin juuri soittamassa 112 kun laatta lensi lattialle useassa erässä. Jälkeenpäin hieman paha olo, mutta erehdyin ottamaan taas juotavaa ja taas tuli pahoinvointia. Vielä en ole oksentanut toista kertaa. En muista milloin olisin viimeksi oksentanut. Mistäköhän on kyse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Ensi kerralla vessaan, kun tulee pahoinvointia.

Vierailija
2/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamyrkytys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesikauhu eli rabiens.

Vierailija
4/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen villi arvaus kuin oksennustauti.

Vierailija
5/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on nuori, uusi nousu on mahdollinen!

Vierailija
6/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tarkemmin määrittelemätön vatsatauti. Nyt sohvalle lepäämään, vesipullo ja pesuvati käden ulottuville.

Vierailija
7/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoverenvuoto

Vierailija
8/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. nyt tuli toinen erä tavaraa ja tällä kertaa menin vessaan. eka kerralla en tajunnut että oksennan. Ap

Vierailija
9/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli yhtenä päivänä tässä ihan outo paha olo, ei ähky tai mikään tuollainen selkeä, tosi outo väliaikaispahoinvointi. Meinasin oksentaakin. Sitten se vain meni ohi.

Vierailija
10/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. nyt tuli toinen erä tavaraa ja tällä kertaa menin vessaan. eka kerralla en tajunnut että oksennan. Ap

Miksi olet huolissasi oksentamisesta? Onko oksennukseea verta tai muuta poikkeavaa?

Vierailija
11/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt noin joskus oletettavasti syötyäni jotain, mille olen ollut allerginen.

Vierailija
12/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet huolissasi oksentamisesta? Onko oksennukseea verta tai muuta poikkeavaa?

Eipä taida olla. Sairastun vain niin harvoin että ehkä jopa pelästyn kun jotain poikkeavaa tapahtuu. Veikkaan että voisi olla ruokamyrkytys. Kiitos kommenteista

Vierailija
13/14 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokamyrkytyksessä olisi rajummat oireet.

Vierailija
14/14 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikko sitten sama juttu, en tajunnu mitä tapahtuu ku en oo yli 20v ollu vatsataudissa. Nyt sellaista liikkeellä et tarttuu niihinkin ketkä yleensä säästyvät. Paranemisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan