Apua oksensin lattialle
Mikäköhän minulle tuli. Minulla oli hieman paha olo joten yökkäilin tovin. Hetken kuluttua minulle tuli omituinen paniikin tunne kun tunsin että juomani vesi ei mennytkään kurkusta alas. Olin juuri soittamassa 112 kun laatta lensi lattialle useassa erässä. Jälkeenpäin hieman paha olo, mutta erehdyin ottamaan taas juotavaa ja taas tuli pahoinvointia. Vielä en ole oksentanut toista kertaa. En muista milloin olisin viimeksi oksentanut. Mistäköhän on kyse?
Kommentit (14)
Sellainen villi arvaus kuin oksennustauti.
Ilta on nuori, uusi nousu on mahdollinen!
Semmoinen tarkemmin määrittelemätön vatsatauti. Nyt sohvalle lepäämään, vesipullo ja pesuvati käden ulottuville.
Ok. nyt tuli toinen erä tavaraa ja tällä kertaa menin vessaan. eka kerralla en tajunnut että oksennan. Ap
Minullakin oli yhtenä päivänä tässä ihan outo paha olo, ei ähky tai mikään tuollainen selkeä, tosi outo väliaikaispahoinvointi. Meinasin oksentaakin. Sitten se vain meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ok. nyt tuli toinen erä tavaraa ja tällä kertaa menin vessaan. eka kerralla en tajunnut että oksennan. Ap
Miksi olet huolissasi oksentamisesta? Onko oksennukseea verta tai muuta poikkeavaa?
Mulla on käynyt noin joskus oletettavasti syötyäni jotain, mille olen ollut allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet huolissasi oksentamisesta? Onko oksennukseea verta tai muuta poikkeavaa?
Eipä taida olla. Sairastun vain niin harvoin että ehkä jopa pelästyn kun jotain poikkeavaa tapahtuu. Veikkaan että voisi olla ruokamyrkytys. Kiitos kommenteista
Ruokamyrkytyksessä olisi rajummat oireet.
Mulla viikko sitten sama juttu, en tajunnu mitä tapahtuu ku en oo yli 20v ollu vatsataudissa. Nyt sellaista liikkeellä et tarttuu niihinkin ketkä yleensä säästyvät. Paranemisia!
??? Ensi kerralla vessaan, kun tulee pahoinvointia.