Mistä löytää ystäviä Helsingissä?
Jos ei harrasta mitään, niin mistä niitä ystäviä oikein löytäisi? Olen 25-vuotias nainen ja tuntuu kovin hankalalta tämä ystävien hankkiminen, kun kaikilla tuntuu olevan ystäviä jo ihan tarpeeksi eikä uusia tarvita.
Kommentit (26)
Itse löysin uusia ystäviä aikuisiällä vapaaehtoistyön kautta (liittyy eläimiin), ja asun myös pk-seudulla. Kiinnostaisiko sinua joku tällainen toiminta, järjestöjäkin on niin monenlaisia? Myös nykyisestä työharjoittelupaikasta löytyi sattumalta pari kaveria, opiskelupaikasta ei sen sijaan oikein ole löytynyt. Olen myös samaa ikäluokkaa kuin sinä. Muuten yleisestiottaen tuntuu, että aikuisena on tosi vaikea löytää kavereita, ennestään löytyy muutama kyllä onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko susta kuvia jossain? :) m36
Valitaanko ystävätkin nykyisin ulkonäön perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitaan. Ei kukaan halua olla ruman tai lihavan ystävä.
Täällä 23v nainen Helsingistä, yksinäinen myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi iäkäs mies yrittää ottaa yhteyttä 25-vuotiaaseen naiseen?
Tuskinpa miehen komeus on lisääntynyt vuosien myötä...
Kannattaa pitää yhteyttä vanhoihin kavereihin jos niitä on! Aina on se riski ettei uusia löydy. Nyt ku asut Hesassa niin voit aina kutsua kavereita suureen kaupunkiin ja viihteelle :)
Vierailija kirjoitti:
Tuu puistoon tänä iltan
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää yhteyttä vanhoihin kavereihin jos niitä on! Aina on se riski ettei uusia löydy. Nyt ku asut Hesassa niin voit aina kutsua kavereita suureen kaupunkiin ja viihteelle :)
Kun niitä vanhoja kavereita olisikin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä vanhoja kavereita olisikin :(
Puistoon illalla ja rohkeasti miehille juttelemaan. Positiivisella ja mukavalla asenteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valita. Ei se niin mustavalkosta ole. Kyl rumil ja lihalvillakin usein kavereit on.
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööö, mikä kaupunginosa? Tule bööna Kallioon
Kaikkien pitäisi aloittaa itsestään. Olla itsensä se paras ystävä. Tuntea itsensä kotoisaksi omissa nahoissa 24/7. Sitten ehkä myöhemmin kun tavoite on saavutettu ja kuppi ylitsevuotavainen, sitten lähteä ulos kukkurallisen kupin kanssa jakamaan pennosia.
Itäkeskuksesta saa helposti kavereita.
Kannattaisiko sitten aloittaa joku harrastus? Yhteinen kiinnostuksenkohde ja tekeminen voisi johtaa ystävystymiseen.
Tulla tytto Puhokseen, niin mina ola sinu ystava
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskuksesta saa helposti kavereita.
mä menin kerran espooseen, joku spede sano ettei tykkää musta, ei espoolle, kyllä idälle
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pitäisi aloittaa itsestään. Olla itsensä se paras ystävä. Tuntea itsensä kotoisaksi omissa nahoissa 24/7. Sitten ehkä myöhemmin kun tavoite on saavutettu ja kuppi ylitsevuotavainen, sitten lähteä ulos kukkurallisen kupin kanssa jakamaan pennosia.
Jatkan vielä että jos lähdet ulos vajaan kupin kanssa, olet kerjäläinen. Jos et ole sinut itsesi kanssa, olet kerjäläinen. Kukaan ei muuta meitä itseämme ellemme me itse.
Itse kyllä yritän jutella yms. työpaikalla ja muualla, mutta kun lopulta jäädään vaan sellaisella moikkaustasolle eli en ikinä saa vietyä suhdetta kaveruussuhteeksi, missä tapailtaisiin työn ulkopuolellakin.