Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko muuttaa lapsen kanssa, jos ero tulee?

Vierailija
10.06.2016 |

Jos eroan lapseni isästä, niin saanko vapaasti muuttaa lapseni kanssa kotipaikkakunnalleni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa.

Lapsen osoitetta ei saa muuttaa ilman molempien huoltajien suostumusta.

Jos se on miehelle ok, niin sit saat.

Vierailija
2/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaa sen verran, että mies on käyttänyt henkistä väkivaltaa ja kuvioihin on tullut mukaan myös fyysinen väkivalta. Pelkään miehen käytöstä ja haluaisin muuttaa lähemmäksi omaa tukiverkostoa, että tästä selviäisi.

Olen lukenut useampia keskusteluja perheväkivallasta ja niissä kehotetaan uhria muuttamaan vaikka salaa ja mahdollisimman kauas. Eikö asia koske, jos perheessä on lapsia?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene turvakotiin. Sieltä he auttavat muuttamaan. Mutta mene vain, jos oikeasti on väkivaltaa, ei sillä että pääset miehestä eroon.

Vierailija
4/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen huoltajuus toki pitää päättää, mutta jos huoltajuus tulee sulle, voit muuttaa minne haluat.

Vierailija
5/5 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin artikkelin, että turvakodeissa täällä Helsingissä on ruuhkaa ja ihmisiä joudutaan käännyttämään ovelta. Olen miettinyt tätäkin asiaa, mutta tällä hetkellä koen, että saan muutettua ja hoidettua asiat itse ja läheisten avulla, jos joku vaikka tarvitsee paikkaa enemmän kuin minä. Rikosilmoituksen aion tehdä vasta, kun olen päässyt muuttamaan "turvaan".

Väkivaltaa on oikeasti. Viimeksi tänään sain iskun päähän ja huorittelua, siksi tätä muuttoa tulinkin täältä kysymään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi