Jos 6-henkinen perhe matkustaa finnmatkoilla ja vain yksi
maksaa maksullisen lisäpaikan, sijoitetaanko muut seurueesta lähelle?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jaa että perheet sijoitetaan lähekkäin.... Meillä on niin paljon lapsia että joudutaan aina ottamaan kaksi varausnumeroa. (Yhdelle varausnumerolle saa max 6 hlöä, meitä on 8.) Joka kerta laitettu toive lähekkäisistä paikoista koneessa ja vierekkäisistä huoneista hotellissa. Eipä ole Finnmatkat vielä kertaakaan onnistunut toteuttamaan sitä. Hotelleissa on aina kauhisteltu meidän perheen kohtaloa ja joka kerta ovat myös järjestäneet hienosti niin, että olemme päässeet lähekkäin, mutta se on vaatinut ankaran työn hotellilta. Koitappa siinä täpötäydessä hotellissa sovitella ihmisten huoneita uudelleen.
Joka kerta olen myös kysynyt hotellissa miksi toivetta ei ole toteutettu etukäteen. Joka kerta vastaus on ollut sama: Finnmatkoilta ei ole tullut mitään toivetta heille.
Koneessa ei ole auttanut mikään, siinähän istut mihin on määrätty eli eri puolilla konetta. Ruokailut varsinkin ovat mielenkiintoisia kun on kuitenkin monta pientä jota pitää avustaa kun ei se lentokoneessa syöminen niin helppoa ole.
Olen valittanut asiasta useasti myös Finnmatkoille. Vastaus on aina sama: se on vain toive, ei takuuta....
Hotellijuttua en ymmärrä mutta miksette osta koneeseen paikkoja. Jos muut ostaa (itse ostan aina perheeni kanssa) niin ei sille voi mitään et vierekkäiset paikat on myyty, siellä ei välttämättä oo 8 lähekkäistä paikkaa koneessa vapaana.
Turhaa rahastusta. Kun ihmiset tajuaisivat olla maksamatt niistä paikoista,niin moinen rahastus loppuisi!
Olemme ostaneet koneesta vierekkäiset paikat. Hotellista on saatu vierekkäiset huoneet niinkuin on toivottu. (finnmatkat)
Totta. Multa on pari kertaa kysytty vaihdanko, itse ostan aina mieleisen paikan. No en vaihda kun olen paikasta maksanut, lennän pelkästään pitkiä matkoja ja varaan sen paikan ihan syystä.