Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä lapsettoman naisen arvo laskee miesmarkkinoilla?

Vierailija
10.06.2016 |

30v?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus voi ainoastaan lisätä naisen markkina-arvoa.

Vierailija
22/25 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46-vuotias lapseton nainen. Kommenttien mukaan tosi hyvin säilynyt.

25-60-vuotiaat miehet lähestyvät. Mm. vähän aikaa sitten erittäin hyvännäköinen 26-vuotias DI-mies (siis ei mikään luuseri, joka ei olisi saanut omanikäistään seuraa) yritti minua kauan, kuulemma juuri tämäntyyppiset kypsät naiset kiinnostaa.

Erottuani pitkästä parisuhteesta  tämä "menekkini" on ällistyttänyt. 

Koulutusko määrittelee luuseruuden? :D 

Ruma ja kouluttamaton mies on todella turn off.

Mitä sillä koulutuksella jos on rahaa? t: realisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-60-vuotiaat miehet lähestyvät. Mm. vähän aikaa sitten erittäin hyvännäköinen 26-vuotias DI-mies (siis ei mikään luuseri, joka ei olisi saanut omanikäistään seuraa) yritti minua kauan, kuulemma juuri tämäntyyppiset kypsät naiset kiinnostaa.

Semmoset voimafantasiat sieltä :D Juu alle kolmikymppiset miehet tosiaankin haaveilee ihan yleisestikkin isoäiti-ikää pikaisesti lähestyvistä naisista. Ihan hauska muuten jos 46v mies kirjoittaisi että reilut parikymppiset tytöt lähestyy, niin alapeukkua ja "paskapuhetta" väitteitä olisi pari seuraavaa sivua täynnä. 

Se että joku 26v mies haluaa vanhan naisen kertoo nimenomaan siitä, että kyseessä on joko jonku milffi fetissin omaava tai sitten ihan oikeasti se luuseri vaikka et usko.

Minä olen vähän alle kolmikymppinen mies ja voisin hyvin olla kiinnostunut tuon ikäisestä naisesta. Melkein kaikki oman ikäiseni naiset joko haluavat lapsia ja ovat jo hankkineet lapsia, ja minä en halua lapsia koskaan. Minuun vetoaa se, että nainen tietää jo mitä elämältä haluaa eikä vain teeskentele että lapseton elämä kelpaa. On todella hajottavaa kun naisella herää vauvakuume useamman vuoden suhteen jälkeen.

Vierailija
24/25 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutusko määrittelee luuseruuden? :D 

Ruma ja kouluttamaton mies on todella turn off.

Mitä sillä koulutuksella jos on rahaa? t: realisti

Ei minulle merkitse miehen tulotaso mitään. Mieluummin yksin kuin ruman, kouluttamattoman ja rikkaan miehen kanssa.

Vierailija
25/25 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoset voimafantasiat sieltä :D Juu alle kolmikymppiset miehet tosiaankin haaveilee ihan yleisestikkin isoäiti-ikää pikaisesti lähestyvistä naisista. Ihan hauska muuten jos 46v mies kirjoittaisi että reilut parikymppiset tytöt lähestyy, niin alapeukkua ja "paskapuhetta" väitteitä olisi pari seuraavaa sivua täynnä. 

Se että joku 26v mies haluaa vanhan naisen kertoo nimenomaan siitä, että kyseessä on joko jonku milffi fetissin omaava tai sitten ihan oikeasti se luuseri vaikka et usko.

Miehiä on moneen junaan. Osa haaveilee alati 16-20-vuotiaista. Osa haaveilee kypsemmistä. Ei välttämättä parisuhteeseen, mutta vakituiseksi seuralaiseksi. Eroni jälkeen ja siitä toivuttuani, lautoin ilmoituksen nettideitti-sivustolle. Olin 47 ja sain noin 30 yhteydenottoa nuoremmilta miehiltä. Vanhemmasta kumppanista etsittiin itsevarmuutta ja myös sitä, ettei vauvakuume enää iske. Yhteiskunnassamme on edelleen normi, että kunnon alfa saa nuoremman naisen. Sen vuoksi vanhemmasta naisesta haaveilevat eivät kuuluta sitä ääneen. Osalle vanhempi nainen on yök, muttei kaikille. Naiset ovat kuulleet niin paljon pahaa vanhenemisestaan, että nuoremman miehen lähestymisyritys hämmentää. Miehet puolestaan kuvittelevat liian usein, nuoren naisen olevan kiinnostunut, kum tosiassa nainen kikattaa epäuskoisena ja hämmentyneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi