Armi ja Danny
Katselin (ja kuunteli) YouTubesta vanhoja videoita. Hämmentäviä.
Ainakin kun tietää mikä kuvio oli koko ajan meneillään.
Kommentit (242)
Mitä hämmentää niissä on? Vanha ukko huijasi nuoren nätin tytön kelkkaansa ja siinäpä se pilaantui Armi-paran elämä. Olin Armin missiaikana pikkutyttö ja ihailin kovasti suloista Armia, minusta Danny oli yököttävä vanha ukko, enkä voinut ymmärtää mitä Armi hänessä näki. Lapsikin jo näki että suhde heillä oli. Vastenmielinen ukko koko Danny, eikä osaa edes laulaa, surkeaa uikutusta ja huonoja lauluja. Ukko on jäykkä kuin betoniporsas.
Varmaan se hämmentää että Danny pyöritti kahta naista, vihittyä vaimoaan ja 16 vuotta nuorempaa (lähes lasta kun tapasivat) melkein 20 vuotta.
Valheita ja rikottuja lupauksia kumpaankin suuntaan, luulisin.
Armi jäi itse uhriksi.Voihan sitä itse lopettaa suhteen ja etsiä vapaan miehen.Näin moni fiksumpi nainen tekis eikä jäis ruikuttamaan.
Linkkiä en osaa laittaa mut video Syksyn Sävel-kilpailusta 1977 on hyvin paljastava, Armin silmät kertoo kaiken mutta kyllä ainakin niihin aikoihin taisi Dannykin olla ihastunut.
Aikuisena perheellisenä miehenä olisi voinut toimia toisinkin, tehdä rehti päätös suuntaan tai toiseen.
Ei varmasti ole helppoja asioita mutta pitääkö elämän olla aina helppoa ja mentävissä mistä aita on olevinaan matalin?
Danny voisi tehdä jotain tukalleen, edelleen sama mutta harvempi kuin 70-luvulla.
Raakaa sirkusviihdettä. Nuorena Danny osasi laulaa, mutta aikojen muuttuessa piti turvautua mauttoman shown vetämiseen ja vähäpukeisiin missityttöihin, joita sai alistaa ihan lavalla ihmisten edessä. Armi taas oli laulutaidoton ja ilmeisen hyväuskoinen ja nenästävedettävä hupakko, jolta puuttui itsekritiikkiä ja maalaisjärkeä.
Tunsin myötähäpeää tuolloin ja tunnen yhä. Armin kohtalo myös säälittää; Dannyhan on kertonut olleensa itsekin uhri ja kärsineensä tuossa seitsemäntoista vuoden mittaisessa suhteessa ja Armin ajaneen itse itsensä kuolemaan. Miesparka...
Vierailija kirjoitti:
Armi jäi itse uhriksi.Voihan sitä itse lopettaa suhteen ja etsiä vapaan miehen.Näin moni fiksumpi nainen tekis eikä jäis ruikuttamaan.
Totta. Mutta Armi oli tosi nuori ja kokematon ja ilmeisesti kärsi mielenterveysongelmista, luultavasti myös läheisriippuvuudesta.
Ja sai vuosia lupauksia että kun D:n lapset ovat tarpeeksi isoja on Armin vuoro olla virallisesti D:n kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se hämmentää että Danny pyöritti kahta naista, vihittyä vaimoaan ja 16 vuotta nuorempaa (lähes lasta kun tapasivat) melkein 20 vuotta.
Ja Miss Suomi, kaunis ja mielettömällä kropalla varustettu ylioppilastyttö, ei hokannut useiden valehdeltujen vuosien jälkeen, että ei tuo taida erota vaimostaan, vaikka taatusti iso joukko ystäviä ja läheisiä varoitteli. Viatonkin viisastuu, kauan siltä meni. Ja voisi tuo vanha kyrmyniska jo jäädä eläkkeelle piilolinsseineen. Luulee vissiin edelleen olevansa joku ensirakastaja?
Vierailija kirjoitti:
Raakaa sirkusviihdettä. Nuorena Danny osasi laulaa, mutta aikojen muuttuessa piti turvautua mauttoman shown vetämiseen ja vähäpukeisiin missityttöihin, joita sai alistaa ihan lavalla ihmisten edessä. Armi taas oli laulutaidoton ja ilmeisen hyväuskoinen ja nenästävedettävä hupakko, jolta puuttui itsekritiikkiä ja maalaisjärkeä.
Tunsin myötähäpeää tuolloin ja tunnen yhä. Armin kohtalo myös säälittää; Dannyhan on kertonut olleensa itsekin uhri ja kärsineensä tuossa seitsemäntoista vuoden mittaisessa suhteessa ja Armin ajaneen itse itsensä kuolemaan. Miesparka...
Dannyä käykin eniten sääliksi. Mikäs Armilla ja vaimolla siinä oli ollessa mutta Dannyparka se kärsi uhrina :(
Mä en tajua onko Danny oikeasti ollut koskaan yhdenkään naisen mielestä komea :O
Armi olisi voinut löytää päälle 30 v. kunnon ja mukavan miehen. Oli kuitenkin melko nuori, kun suhde Dannyyn päättyi. Harmi vain kun ryyppyjengeissä pyöri ja miehetkin sieltä. Armi joi paljon jo viimeisinä vuosina Dannyn kanssa. Eräs tuttuni oli nähnyt pariskunnan Rodoksen koneessa, Armi tillin tallin.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä en osaa laittaa mut video Syksyn Sävel-kilpailusta 1977 on hyvin paljastava, Armin silmät kertoo kaiken mutta kyllä ainakin niihin aikoihin taisi Dannykin olla ihastunut.
Aikuisena perheellisenä miehenä olisi voinut toimia toisinkin, tehdä rehti päätös suuntaan tai toiseen.
Ei varmasti ole helppoja asioita mutta pitääkö elämän olla aina helppoa ja mentävissä mistä aita on olevinaan matalin?
Missäs ihmeen pyjamassa Iso D siinä esiintyy :D
Kuvottavaa tehdä noin kahdelle naiselle. Olevinaan mies. Halveksin tuollaista ihmissaastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Miss Suomi, kaunis ja mielettömällä kropalla varustettu ylioppilastyttö, ei hokannut useiden valehdeltujen vuosien jälkeen, että ei tuo taida erota vaimostaan, vaikka taatusti iso joukko ystäviä ja läheisiä varoitteli. Viatonkin viisastuu, kauan siltä meni. Ja voisi tuo vanha kyrmyniska jo jäädä eläkkeelle piilolinsseineen. Luulee vissiin edelleen olevansa joku ensirakastaja?
Oliko Armi ylioppilas??? Ei kai. Hän tuli mielenterveysongelmaisesta perheestä. Siskonsakin tappoi itsensä. Ja Armi itsekin oli kyllä alkoholisti. Sehän hänet tappoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Armi ylioppilas??? Ei kai. Hän tuli mielenterveysongelmaisesta perheestä. Siskonsakin tappoi itsensä. Ja Armi itsekin oli kyllä alkoholisti. Sehän hänet tappoikin.
Mielenterveysongelmaisetkin voivat olla ylioppilaita. Tai opiskella yliopistossa ja jopa valmistua. Armin ylioppiluudesta en tiedä. Senikäine oli että korkeintaan ylioppilas oli kun Dannyn kelkkaan lähti. Täytti sinä vuonna 19.
Ei se Ilkkakaan ihan ongelmaton tainnut olla..
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua onko Danny oikeasti ollut koskaan yhdenkään naisen mielestä komea :O
Tai miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaisetkin voivat olla ylioppilaita. Tai opiskella yliopistossa ja jopa valmistua. Armin ylioppiluudesta en tiedä. Senikäine oli että korkeintaan ylioppilas oli kun Dannyn kelkkaan lähti. Täytti sinä vuonna 19.
En ole väittänyt ettei voisi. Mutta Armi ei kyllä kamalasti kouluja ollut käynyt. Ja ongelmaperheestä tuli. Joten se että kaikki olisi muiden syytä ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Oli se ihan nuorena komea. Vielä 60-luvulla, ja osasi laulaa. 70-luvulla meni pilalle ja tuo Armi-kuvio olisi saanut jäädä kokonaan väliin. Siinä vaiheessa olisi tehnyt paremmin jos olisi lopettanut uransa ja siirtynyt vaikka tuottajapuolelle, niin olisi jäänyt parempi muisto.
Minua hämmentää jo koreografiat mutta kai se sitten oli sellaista aikaa :)