Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuu omistaa tissit?

Vierailija
10.06.2016 |

T. Katkera lauta

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän, haluaisin niistä eroon.

Et haluaisi. Ap

Jos se olisi mahdollista, antaisin ne mielelläni sinulle. Nyt ne ovat vain tiellä, vaatteet eivät istu kunnolla ja rintaliivien etsiminen on helvettiä.

Ei KUKAAN nainen halua olla vapaaehtoisesti lauta. Ap

Jaahas, en sitten ilmeisesti olekaan nainen.

Vierailija
22/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliselta ja käytännölliseltä. Imetykseen olivat hyviä kokemuksia, joskin alussa vaikeita. En tykkää, jos miehet hiplaavat. Suosinkin enemmän pepusta kiinnostuneita miehiä. Ai niin, olen ollut aa-d eli riippuu iästä ja imetysstatuksesta. imetyksen jälkeen jäi c.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso peppu ja reidet mutta olen täysin lauta. Vakuutan että kukaan ei vaihtaisi minkäänlaisia tissejään tähän tilanteeseen. Vain trikoopaidat istuvat päälle, kaikki paitapuserot, jakut, mekot ja jopa päällystakit pussittavat rinnan kohdalta ja selästä. Narutoppien olkaimet eivät pysy ylhäällä. Uikkareista ei tarvinne edes mainita. Kaksi miestä on ollut, toinen paljastui vuosien jälkeen lopulta homoksi ja toinen alkoi liueta ekojen seksikertojen jälkeen vaikka olinkin asiasta maininnut eikä pitänyt haitata mitään.

En tunne itseäni naiseksi enkä naiselliseksi, en tippaakaan. Ja leikkauksen riskejä en suostu ottamaan. Jotenkin se tunne kun aina joskus tajuaa että ainutkertainen elämäni menee näin on jotain musertavaa. Ja tiedän, olen terve ja blaablaa mutta tuska on silti todella kova.

Vierailija
24/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arkikäytössä vittumaisilta. Liivit painavat ja tissit hikoilevat. Vaatteet eivät istu kunnolla.

Selkä kipeytyy helposti.

Sängyssä kivat, jos mies osaa helliä. Aika moni ei osaa.

Vierailija
25/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso peppu ja reidet mutta olen täysin lauta. Vakuutan että kukaan ei vaihtaisi minkäänlaisia tissejään tähän tilanteeseen. Vain trikoopaidat istuvat päälle, kaikki paitapuserot, jakut, mekot ja jopa päällystakit pussittavat rinnan kohdalta ja selästä. Narutoppien olkaimet eivät pysy ylhäällä. Uikkareista ei tarvinne edes mainita. Kaksi miestä on ollut, toinen paljastui vuosien jälkeen lopulta homoksi ja toinen alkoi liueta ekojen seksikertojen jälkeen vaikka olinkin asiasta maininnut eikä pitänyt haitata mitään.

En tunne itseäni naiseksi enkä naiselliseksi, en tippaakaan. Ja leikkauksen riskejä en suostu ottamaan. Jotenkin se tunne kun aina joskus tajuaa että ainutkertainen elämäni menee näin on jotain musertavaa. Ja tiedän, olen terve ja blaablaa mutta tuska on silti todella kova.

Huh, edes yksi tissitön nainen ymmärtää tuskani! Minäkin tunnen itseni lähinnä transuksi, enkä naiselliseksi ollenkaan. Ap

Vierailija
26/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselliselta, en osaisi elää ilman niitä eikä mieheni..

Mikset laita implantteja kun noin vaivaa itseäsi?

Vierailija
27/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan miellyttävää.

Itselläni on kiinteät keskikokoiset eli eivät ole tiellä urheillessa tai muutenkaan, sujahtavat kivasti sopivan kokoisiin vaatteisiin toisin kuin rinnattomilla jää tyhjää tilaa ja kovin isorintaisilla taas on vaikeuksia löytää hartioista ja vyötäröltä sopivaa ilman että rinnan kohdalta kinnaa. 

Rinnat ovat osa naiseutta ja miehet tietysti kovasti ovat niiden perään. Varsinaisen tehtävänsä ovat jo suorittaneet eli olen imettänyt kolme lasta. 

Mutta älä nyt katkera ole, pienirintainen  voi olla vaikka kuinka kaunis mielestäni. 

en ole tämän kirjoittaja, mutta mikä tässä on mielestänne alapekutettavaa? 

Minusta ihan myönteisesti kirjoitettu ja vastattu kysymykseen. Kysyttiin, että miltä tuntuu ja tältä tuntuu. Useinkin ihmetyttää, että kun kysytään jotain ja siihen vastaa, niin sitten alapeukkuja. 

Vierailija
28/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen pitelin käsissäni b-kupin liivejä ja ajattelin, että voi että sitä olisi naisellinen, jos olisi semmoset kivat käsiin sopivat b- tai c-kupin rinnat. Voi että sitä olisi naisellinen. Sen sijaan nyt kokee itsensä ihan hervottomaksi tankiksi, jonka koko olemusta määrittää rintamus. Haluan pitää ryhtini, joten 115 cm rinnanympärys puskee silmille väkisin eikä siinä ole mitään herkkää tai kaunista. 

Vierailija
29/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselliselta, en osaisi elää ilman niitä eikä mieheni..

Mikset laita implantteja kun noin vaivaa itseäsi?

En uskalla ja toisekseen ei ole rahaa. Mutta vaikka rahaa olisikin, en silti uskaltaisi ottaa.

Vierailija
30/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissejä ei omisteta. Ne on

Kukaan ei omista tissejä! Itsenäisyys tisseille!

Ei mut, ootte varmaan kaikki kuulleet joidenkin naisten puhuvan, kuinka parasta työpäivän jälkeen kotiin päästyä on heittää loppupäiväksi rintsikat nurkkaan ja koittaa vapaus. No ei minusta ole, jotenkin inhaa kun ne heiluu ihan kontrolloimattomasti. Mukavaa kun ovat kupeissaan rauhassa.

Minäkään en tykkää olla ilman liivejä. Vapaapäivinä voin olla pitkään pelkkä yömekko päällä ja silloin on sellainen saamaton olo, kun en ole vieläkään pukenut kunnon vaatteita JA rintsikoita. Rintsikat päällä tuntuu, että homma on edes vähän hallinnassa.

Vierailija
31/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka kroppa, jossa on todella pienet rinnat voi olla tosi hyvän näköinen! On se naiseus muustakin kuin rinnoista kiinni!

Vierailija
32/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka kroppa, jossa on todella pienet rinnat voi olla tosi hyvän näköinen! On se naiseus muustakin kuin rinnoista kiinni!

No miehille en ainakaan ole kelvannut vaikka hoikka olenkin. Tissit on oikeastaan vain nännit ja pienen pienet kohoumat joita ei pysty edes puristamaan. Olen itseasiassa 100 % varma että sinkkuuteni johtuu tissittömyydestäni. Ap

Vierailija
33/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehille en ainakaan ole kelvannut vaikka hoikka olenkin. Tissit on oikeastaan vain nännit ja pienen pienet kohoumat joita ei pysty edes puristamaan. Olen itseasiassa 100 % varma että sinkkuuteni johtuu tissittömyydestäni. Ap

Mitä korkeakoulutetumpi mies, sitä pienemmistä rinnoista pitää.

Itse olen 100% varma että sinkkuutesi johtuu siitä, että olet epävarma itsestäsi ja mahdollisesti etsit tai olet löytänyt vain isoista tisseissä pitäviä miehiä.

Vierailija
34/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen voisi tästä vaan helposti siirtää, antaisin sulle omastani kymmenen senttiä lisää rinnanympärystä. Nyt sitten vaan kärsitään molemmat. 

Vierailija
35/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rintoihini varsin kiintynyt. Ovat B-C kokoa liiveistä riippuen eivätkä roiku (ainakaan vielä) ollenkaan. Pystyy hyvin olla liiveillä tai ilman, mies tykkää ja koen itseni hyvännäköiseksi :)

tiedän tunteesi AP, murrosikäni iski vasta yläasteen loppupuolella ja olinkin ihan lauta kaikkien jo käyttäessä rintaliivejä. Ei ollut kivaa silloin... Tsemppiä, pienet rinnat ovat kauniit :)

Vierailija
36/37 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin vituttaa koko tissit. Ne on isot ja aika kiinteät kokoisekseen. Monet paidat ei näytä hyvältä päällä, kun näyttää siltä niinku olisin pelkkää tissiä. Ja monet paidat ei mene edes päälle kun ottaa tissien kohdalta kiinni. 

Myös miehille tunnun olevan pelkkä seksiobjekti. Miehet ei näe mussa muuta kuin noi kaks isoa pallukkaa. Mua ihan oikeasti ällöttää, kun miehet, joihin tutustun vakavissani, kehuu aina ensimmäisenä tissejä ja kun puhuvat mulle, puhuvat oikeasti tisseille. Ihan kuin minussa ei olisi mitään muuta mielenkiintoista ja tuntuu että moni mies ottais mut vaan tissien vuoksi. 

Oon jopa itkeny monesti tämän asian takia. Haluan olla vakavasti otettava nainen, enkä joku tyhjäpäisen oloinen tissieni vuoksi (sellaiseksikin mua on luultu, sanottu ihan suoraan). 

Yksi mies sanoi kerran, että sopisin huoraksi kun "Sulla on isot tissit". En tiedä, olenko sitten liian herkkä, mutta aloin itkemään. Tämäkin mies oli sellainen, josta olin aluksi kiinnostunut.

Vierailija
37/37 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi