Laitatteko ihan oikeesti aina pahaa ruokaa??
Monet sanovat haluavansa herkutella edes kerran viikossa. Muuna aikana ruokanne on pahaa????
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Surullista että niin monille suurinta herkkua on karkit, sipsit, jäätelöt yms. Itse en kummemmin nauti noista ja tuskin ostan koskaan, mulle suurinta herkkua on taidolla tehty ja hyvin maustettu ruoka, varsinkin kasvikset ja yrtit on jokapäiväisessä käytössä.
Minulle on suurta herkkua retiisit ja kesällä herneet, ne jotka pitää itse kuoria.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että niin monille suurinta herkkua on karkit, sipsit, jäätelöt yms. Itse en kummemmin nauti noista ja tuskin ostan koskaan, mulle suurinta herkkua on taidolla tehty ja hyvin maustettu ruoka, varsinkin kasvikset ja yrtit on jokapäiväisessä käytössä.
Lasketko sinä myös kotona tehdyt leivonnaiset kuten pullat, kakut ja pikkuleivät myös surullista-kategoriaasi? Jos rappukäytävässä tuoksuu/haisee vastaleivotut korvapuustit, niin sinulle tulee kyynel silmään ja tunnet sääliä perhettä kohtaan?
Ap on näitä joille pitää tämäkin vääntää rautalangasta. Esitätkö vai etkö oikeasti tiennyt mitä tuolla herkuttelulla tarkoitetaan?
Eiköhän normaali hyvä ruoka tarkoita eri asiaa kun herkuttelu. Vittu, että täällä on tyhmää sakkia!!
Meillä tehdään joka päivä hyvää, maistuvaa ja terveellistä ruokaa. Viikonloppuisin herkutellaan, joten terveellisyydestä vähän tingitään, joten aamupalalla voi olla esim. hyvinkin rasvaista juustoa ja esim. vehnävoitoista leipää, mitä ei muulloin syödä. Tai punaiseen maitoon tehtyä riisipuuroa. Lisäksi ateriat ovat monesti viikonloppuisin runsaampia. Ja päiväkahvilla monesti juurikin tuoretta pullaa, joka tirisee rasvaa ja pinnalla on reilusti sokeria :D Ja joskus perjantaisin ihan irstaillaan jollain pizzalla :) Nämä mielletään meidän perheessä herkutteluksi juurikin harvinaisuutensa vuoksi, vaikka tosihan on, että jos syö 6 päivää putkeen pitsaa, on ihana saada vaikkapa herkullinen kanasalaatti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketko sinä myös kotona tehdyt leivonnaiset kuten pullat, kakut ja pikkuleivät myös surullista-kategoriaasi? Jos rappukäytävässä tuoksuu/haisee vastaleivotut korvapuustit, niin sinulle tulee kyynel silmään ja tunnet sääliä perhettä kohtaan?
Tää oli hyvä. Kuvittelin mielessäni ihmisen, joka romahtaa, kun haistaa vastaleivotun pullan. On se kyllä niin mielettömän surullista.
Minua ärsyttää ja samalla huvittaa ne, jotka muka "surevat" toisten huonoja tapoja.. Voiko enää mitään tekopyhempää tai teeskentelevämpää ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap on näitä joille pitää tämäkin vääntää rautalangasta. Esitätkö vai etkö oikeasti tiennyt mitä tuolla herkuttelulla tarkoitetaan?
Tämä kommentoija taas on niitä, joiden mielestä on vain yksi totuus koko asiassa.
Ymmärrän ap:n aloituksen täysin. Hyvää ruokaa voi syödä joka päivä, jos sen oikein oivaltaa.:)
Meillä tehdään kyllä joka päivä hyvää ruokaa, mutta arkena kuitenkin sellaista mikä valmistuu nopeasti ja mitä on kiva lämmittää seuraavanakin päivänä, jos jää.
Viikonloppuisin sitten - jos aikaa - pidemmän kaavan mukaan kalliimpaa ja ns. parempaa ruokaa. Saatetaan tehdä erikseen alkuruuat, pääruuat jne. Ruuanlaittoon kulutetaan aikaa, ellei tosiaan ole muita menoja.
Lapsilla on karkkipäivä kerran viikossa, aikuiset eivät syö karkkia, mutta jäätelöä saatamme joskus iltaisin nautiskella ylimääräisenä "herkkuna".